خبرگزاری کار ایران

بهترین غذاهای دریایی در جزایر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۶۵

ایران دارای سواحل طولانی و باشکوه در خلیج فارس و دریای عمان است که به دلیل تنوع و فراوانی ماهی و سایر آبزیان، به یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای علاقه مندان به غذاهای دریایی تبدیل شده است. در این جزایر، می توان انواع غذاهای دریایی خوشمزه و لذیذ را با قیمتی مناسب امتحان کرد.

اگر قصد سفر به جنوب کشور و اقامت در جزیره کیش را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما یکی از هتل های خوب این جزیره مثل هتل آریان کیش را رزرو کنید و از منو رستوران آن، غذاهای دریایی با کیفیت را امتحان کنید. در ادامه به برخی از بهترین غذاهای دریایی در جزایر ایران اشاره کرده‌ایم.

قلیه ماهی از بهترین غذاهای جنوب

قلیه ماهی یک غذای دریایی خوشمزه و محبوب در ایران است که از ماهی، ادویه و سبزیجات تهیه می شود. این غذا در سراسر ایران محبوبیت دارد و تنها محدود به جنوب ایران نیست. اما در مناطق جنوبی ایران از جمله جزایر کیش و قشم می توانید خاصترین و خوشمزه ترین قلیه ماهی عمر خود را تجربه کنید.

 

میگو پلو از غذاهای جنوبی

میگو پلو یک غذای دریایی خوشمزه و محبوب در ایران است که از میگو، برنج و سبزیجات تهیه می شود. این غذا در مناطق جنوبی ایران از جمله جزایر کیش و قشم بسیار محبوب است و با استفاده از انواع میگوهای تازه دریای خلیج فارس سرو می شود.

ماهی کبابی

جنوب است و دریا. ساده ترین و البته خوشمزه ترین غذایی که در جنوب ایران می توانید تجربه کنید، ماهی کبابی است. این غذا در سراسر ایران تهیه می شود، اما در مناطق جنوبی ایران از جمله جزایر کیش و قشم بسیار محبوب است و با انواع ماهی های جنوب مثل ماهی شیر، ماهی سفید و غیره طبخ می شود.

البته در کنار ماهی کبابی، ماهی سوخاری نیز یکی از غذاهای خوشمزه در رستوران های جنوب ایران است. این 2 نوع غذا تقریبا در همه رستوران ها یافت می شود. اگر هتل آریان کیش را برای اقامت انتخاب کردید حتما از منو رستوران یک غذای دریایی خوشمزه برای خود سفارش دهید.

ماهی تنوری از غذاهای محبوب جنوب

ماهی تنوری یک غذای لذیذ و محبوب در فرهنگ غذایی ایرانی است. برای تهیه‌ی ماهی تنوری، معمولاً ماهی (مثلاً ماهی سالمون یا ماهی قزل‌آلا) با انواع ادویه‌ها و مواد خاص مثل زعفران، نمک، زرشک، پیاز و سایر افزودنی‌ها پخته می‌شود. سپس درون تنور یا فر قرار می‌گیرد تا به طور یکنواخت و خوشمزه پخته شود. این غذا معمولاً با برنج یا نان خورشتی سرو می‌شود و طعم و اصالت خاص خود را دارد که برای بسیاری از افراد جذابیت زیادی دارد.

بهترین غذاهای دریایی در جزایر ایران

بهترین جزایر ایران برای چشیدن غذاهای جنوبی

اگر دوست دارید تا طعم واقعی غذاهای جنوبی را بچشید، باید حتما به یکی از جزایر ایران سفر کنید. جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران است که دارای رستوران های متعددی با غذاهای دریایی خوشمزه است.

هر هتلی که برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کنید، احتمالا دارای رستوران و منو غذاهای دریایی خواهد بود. اگر هتل آریان کیش را برای اقامت انتخاب کردید، حتما یکی از غذاهای محلی جنوب را بچشید.

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران است که دارای تنوع بالایی از غذاهای دریایی است. علاوه بر این دو جزیره در کل استان هرمزگان می توانید غذاهای لذیذ و خوشمزه جنوبی که با مواد تازه و ادویه های مخصوص طعم دار شده اند را بچشید.

راهنمای رزرو ارزان هتل

رزرو هتل یکی از مهم ترین مراحل برنامه ریزی سفر است. هزینه اقامت در هتل می تواند بخش قابل توجهی از هزینه سفر را تشکیل دهد. بنابراین، یافتن راه هایی برای رزرو ارزان هتل می تواند به شما کمک کند تا سفر خود را مقرون به صرفه تر کنید.

در اینجا چند نکته برای رزرو ارزان هتل آورده شده است:

تاریخ و زمان سفر خود را انعطاف پذیر کنید. اگر می توانید تاریخ و زمان سفر خود را تغییر دهید، می توانید قیمت های بهتری پیدا کنید. به عنوان مثال، سفر در روزهای وسط هفته یا در فصل کم مسافرت می تواند هزینه های شما را کاهش دهد.

از تخفیف های ویژه استفاده کنید. بسیاری از هتل ها تخفیف های ویژه برای مدت زمان محدود ارائه می دهند. برای اطلاع از این تخفیف ها می توانید به وب سایت فلای تودی یا اپلیکیشن آن مراجعه نمایید.

از گزینه های جایگزین استفاده کنید. اگر به دنبال اقامتی ارزان هستید، می توانید از گزینه های جایگزین مانند اجاره آپارتمان یا خانه از طریق سایت های رزرو آنلاین استفاده کنید. این گزینه ها معمولاً ارزان تر از هتل هستند و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

اگر دوست دارید تا در بهترین هتل های کیش مثل هتل آریان کیش اقامت داشته باشید، می توانید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید و بودجه بیشتری صرف رزرو هتل کنید. می توانید سراغ رستوران های خوب ولی نه خیلی گران بروید تا هزینه کمتری صرف غذا شود. با رعایت چند نکته ساده می توانید هزینه های سفر خود را مدیریت کنید. البته توجه داشته باشید که هتل های 5 ستاره گران هستند و نباید انتظارات غیرواقعی از قیمت هتل داشته باشید.

رزرو ارزان هتل آریان کیش در فلای تودی

فلای تودی یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری در ایران است. این شرکت تمام آنچه که برای داشتن یک سفر به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار از خدمات این شرکت هستند. آنچه که فلای تودی را به نسبت سایر شرکت های گردشگری متمایز کرده، قیمت خدمات است.

می توانید قیمت هتل موردنظر خود را در زمانی که قصد سفر دارید در فلای تودی و سایر سایت ها بررسی کنید تا متوجه تفاوت قیمت ها شوید. همچنین نکته دیگر نحوه پشتیبانی و خدمات 24 ساعته فلای تودی است که آن را با سایر شرکت های گردشگری متمایز می کند. بعد از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا خرید سایر خدمات، در صورت داشتن هر سوالی می توانید به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته با کارشناسان پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. برای رزرو هتل آریان کیش وارد آدرس سایت فلای تودی شوید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز