خبرگزاری کار ایران

3 مورد از بکرترین جاهای دیدنی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۷۳۱

در دل غنای فرهنگی و تاریخی، ایران به عنوان یک گنجینه طبیعی نیز شناخته می‌شود و جایگاه ویژه‌ای در جهان گردشگری دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در میان بکرترین جاهای دیدنی ایران کاوش کنید، همراه ما باشید تا به شما بگوییم در کجا می‌توانید به این تجربه جذاب و به یاد ماندنی دست پیدا کنید.

لمس آرامش و زیبایی‌های طبیعت در جنگل‌های تالش گیلان

سفر به طالش، شما را به چشیدن طعم ماجراهای بی پایان دعوت می‌کند؛ اسرار و زیبایی‌های این منطقه کم نیستند و بدون شک سفری طولانی لازم است تا بتوانید حسابی در تالش گشت و گذار کنید و مهمان لحظاتی هیجان‌انگیز و پر لذت شوید. قدم اول این است که برای اجاره ویلا شمال اقدام کنید؛ به این منظور می‌توانید به سایت شب مراجعه کنید و از بین گزینه‌های متنوع و متعدد، ویلای دلخواه خود را براساس منطقه سکونت و شرایط بودجه و امکانات انتخاب کرده و این سفر را با راهی شدن به سمت استان گیلان، آغاز کنید.

انتخاب بسیاری از گردشگران برای طبیعت‌گردی در تالش، جنگل‌های بکر و بی بدیل آن هستند؛ جایی که انبوه زیبایی و سرسبزی به چشم می‌خورد و طراوت و تازگی هوا، روح را نوازش می‌دهد. جنگل گیسوم یکی از همان جنگل‌های منحصر به فردی است که نام آن در بین جاهای دیدنی تالش به چشم می‌خورد و در افق آن، به شکل حیرت‌انگیزی می‌توان دریا و ساحل را دید. بر همین اساس، بهتر است بگوییم که در سفر به تالش، جنگل و ساحل گیسوم، هر دو انتظار دیدار شما را می‌کشند. خوب است که این شرایط فراهم آمده تا شما با یک تیر دو نشان بزنید و از تفریحات ساحلی در کنار جنگل‌نوردی لذت ببرید.

این منطقه گردشگری، در 15 کیلومتری جنوب تالش واقع شده است. همچنین فاصله آن با جاده اسالم به خلخال، به 10 کیلومتر می‌رسد؛ جاده‌ای که جزو زیباترین جاده‌های ایران است و خود به تنهایی مقصدی تمام عیار برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی شمال کشور به شمار می‌رود.

گیسوم، یک نقطه جذاب در ساحل شمال ایران است که با مساحت بیش از ۸۰ هکتار، یک ترکیب خاص از جنگل و ساحل فراهم کرده است. این منطقه نه تنها به عنوان یک منطقه جنگلی معرفی می‌شود، بلکه از یک فضای بسیار گسترده ساحلی نیز برخوردار است. با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص این منطقه، مسافران می‌توانند به طور همزمان از طبیعت بکر جنگل و زیبایی‌ها و تفریحات لاکچری ساحل نیز لذت ببرند.

گیسوم فضاهای تفریحی و امکانات رفاهی متنوعی دارد، که شامل پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی، بازار، نانوایی، رستوران، بوفه، آلاچیق، جت‌اسکی، پارالاکس، دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، قایق‌سواری و حتی پاراگلایدر می‌شود. این مجموعه امکانات، در کنار جنگل بکر و ساحل شنی آرام گیسوم، تجربه‌ای بی‌نظیر و دلنشین از تفریح در آغوش طبیعت را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند.

روستای فشم در چند قدمی تهران که پر از آبشارهای زیباست

3 مورد از بکرترین جاهای دیدنی ایران

مقصد سفر که تهران باشد، در چند قدمی این شهر می‌توان سفرهای یک روزه جالب و جذابی را تجربه کرد و با اجاره سوئیت در تهران، این تجربه را به یک سطح بالاتر از رفاه و لذت رساند. اجاره روزانه خانه در تهران این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه منعطف‌تری برای سفر خود داشته باشید و به عنوان یک ساکن موقت، در یک محله خاص از شهر با بهترین امکانات رفاهی مدرن زندگی کنید.

برای سفرهای یک روزه در اطراف تهران، فشم جزو بهترین‌ها است؛ فشم، جواهری در دامنه‌های شمیرانات، یکی از شهرهای خوش‌آب‌وهوا و زیبا در نزدیکی تهران است. با زیبایی‌های خاص و یک طبیعت سرسبز، فشم به عنوان یکی از بهترین تفرجگاه‌های اطراف پایتخت شناخته می‌شود. این شهر ییلاقی، جذابیت خود را از جاذبه‌های طبیعی، امکانات تفریحی و رفاهی غنی که در آن فراهم شده، دارد.

فاصله کم این روستا از تهران، سفر به فشم را برای تهرانی‌ها در روزهای تعطیل به یک گزینه مناسب و جذاب تبدیل کرده است. با تقریبا یک ساعت سفر با اتومبیل شخصی، می‌توان به این منطقه دسترسی پیدا کرد.

آبشار لالان، یکی از بهترین جاهای دیدنی فشم، در فاصله ۱۲ کیلومتری این شهر قرار دارد. سرچشمه آبشار در میان قله‌های بلند و با دشت و رودخانه‌های زیبا همراه است. این مکان با فراهم‌کردن امکان نشستن در زیر سایه درختان و لذت بردن از طبیعت آرامش‌بخش خود، یک گزینه عالی برای گذراندن اوقات فراغت است.

آبشار لارمحله، یک دیگر از جاهای دیدنی و مشهور فشم است که در فاصله ۱۳ کیلومتری شمال شرقی این شهر واقع شده است. این آبشار که از کوه کاسونک نشات می‌گیرد، با مسیر دسترسی آسان در هر فصلی از سال میزبان گردشگرانی است که به دنبال زیبایی‌ها و آرامش طبیعت هستند.

جنگلی عجیب با طبیعتی بی‌نظیر و دیدنی مانند موزه

3 مورد از بکرترین جاهای دیدنی ایران

جنگل جیغ، جاذبه‌ای جذاب در روستای سربرج مشهد است. این جنگل در فاصله کمی از مشهد قرار گرفته و با رانندگی ۴۰ تا ۵۰ دقیقه از قلب این شهر مقدس، قابل دسترسی است. مهمترین ویژگی جنگل جیغ، صدایی مرموز و ترسناک است که از شب تا سپیده‌دم در این مکان تکرار می‌شود. این جیغ‌ها، همچون صدای یک زن در حال سوختن در آتش، به گوش می‌رسند و هر کسی که این تجربه را داشته باشد، احساساتی عجیب از هیجان و ترس را تجربه می‌کند.

بنابراین اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم با اجاره سوئیت مشهد در نزدیکی این جاذبه، خود را مهمان لحظاتی سرشار از هیجان کنید و برای غلبه بر ترس همراه با تورهای طبیعت‌گردی راهی این منطقه شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز