خبرگزاری کار ایران

آشنایی‌سازی با راه‌کارهای جدید تامین‌مالی شهرداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۲۴

در نخستین روز از «همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر» 12 کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه تامین مالی شهرداری‌ها عصر روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه 1402 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

 

به گزارش ستاد خبری «همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر»، در نوبت عصر نخستین روز از «همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر» 12 کارگاه آموزشی با موضوعات «اوراق اسلامی»، «تأمین مالی جمعی»، «بورس کالا»، «اوراق دولتی»، «صندوق» و «صندوق1» با حضور شهرداران، اعضای شوراهای شهر، مدیران و معاونین اجرایی و مالی شهرداری‌ها همچنین کارشناسان حوزه شهری، اقتصادی، امور مالی و پولی و بانکی در سالن‌های مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

 

نخستین کارگاه آموزشی این رویداد با عنوان «اوراق اسلامی» با سخنان وحید روشن قلب برگزار شد و در ادامه در دومین کارگاه آموزشی با موضوع  «تامین مالی جمعی»، مهسا قربانی کارشناس مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران به تشریح اهداف کلان تامین مالی جمعی پرداخت.

 

کاهش هزینه‌های شهرداری با کمک بورس کالا

سومین کارگاه آموزشی «بورس کالا» با هدف آشنایی شرکت کنندگان با بازارهای و ظرفیت‌های تأمین مالی بورس کالا و کاهش هزینه تمام شده پروژه‌های شهری، با سخنان «سلمان فرج‌نیا» دکتری اقتصاد و کارشناس بورس کالا برگزار شد.

 

«محمدرضا اخوان» رئیس اداره تامین‌مالی بودجه و تلفیق سازمان برنامه در چهارمین کارگاه «اوراق دولتی» این همایش به ابعاد اوراق تامین مالی دولتی پرداخت و انواع اوراق دولتی، کارکردها و روش‌های تامین بودجه از طریق اوراق، پیامدهای پولی اوراق بر نظام بانکی و پولی، کارکردهای موثر تامین مالی برای شهرداری‌ها و نحوه و استفاده از موضوع تامین مالی برای شهرداری‌ها را تشریح کرد.

 

مرتضی چشان در کارگاه آموزشی پنجم در خصوص اوراق اسلامی به سخنرانی پرداخت. در ادامه، سیاوش پرویزی‌نژاد در کارگاه آموزشی ششم با عنوان «صندوق» نکات ارزشمندی را مطرح کرد.

«راضیه صباغیان» در کارگاه آموزشی هفتم این همایش با موضوع «صندوق‌های سرمایه گذاری» به معرفی انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری از دیدگاه سرمایه‌گذاری و تامین مالی پرداخت.

 

در کارگاه آموزشی هشتم این رویداد با عنوان «صندوق» سیاوش پرویزی‌نژاد رییس اداره امور صندوق‌های سرمایه‌گذاری سازمان بورس و اوراق بهادار به ارائه مطالبی درباره انواع مختلف صندوق‌‌های سرمایه‌گذاری و فرایند شکل‌گیری آن پرداخت.

 

نهمین کارگاه نهضت تامین مالی میزبان سیدامیرحسین اعتصامی بود که با هدف ارتقای سواد مالی مدیران شهری موضوع «اوراق اسلامی» برگزار شد. دهمین کارگاه این رویداد توسط «مهسا قربانی» عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی (گروه مالی و بانکداری)، با موضوع «تامین مالی جمعی» برگزار شد.

 

«همایش و نمایشگاه نهضت تامین مالی شهر»، بیست‌ویکم تا بیست و چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز