خبرگزاری کار ایران

مدیریت سریع و آسان صندوق فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۵۵۳

همه ما در دوران بچگی، حداقل یک بار به سوال «بزرگ‌ شدی می‌خوای چه کاره بشی؟»، جواب داده‌ایم:« سوپر مارکت بزنم.» اما وقتی بزرگ شدیم، فهمیدیم اداره یک فروشگاه یا مغازه، چقدر سخت است و نمی‌توان این همه کالای متنوع و بعضا فاسد‌شدنی را بدون مدیریت درست و اصولی، سالم نگه داشت یا حتی مغازه را به سوددهی رساند. به‌همین دلیل است که همه فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها، به یک نرم افزار صندوق سوپرمارکت نیاز دارند.

 

نرم افزار صندوق سوپرمارکت را عمیق‌تر بشناسید

بیایید همین اول مقاله، نرم افزار صندوق سوپرمارکت را بشناسیم. اسم اصلی این برنامه ، نرم افزار حسابداری بارکدخوان است. اما چون به صندوق فروشگاه نیز وصل می‌شود، به آن نرم افزار صندوق سوپرمارکت هم گفته می‌شود. کاربرد این نرم‌افزار، فراتر از صندوق فروشگاه یا سوپر مارکت است.

با یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی یا صندوق سوپرمارکت، می‌توانید صفر تا صد امور فروشگاه را مدیریت کنید. از خرید، فروش و گرفته تا مدیریت انبار، حسابداری، مدیریت چک، ورود و خروج کالاها، مدیریت مشتریان و تامین‌کنندگان، مدیریت کارمندان فروشگاه، گزارش‌های مالی مختلف و ... . این نرم‌افزار مدیریت صندوق فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها را سریع و آسان می‌کند. همینطور، به ابزارهای مختلف مانند بارکدخوان، کارت‌خوان، ترازو وصل می‌شود.

چرا باید از نرم افزار صندوق سوپر مارکت برای مدیریت فروشگاه استفاده کنیم؟

نگاهی به مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی بیندازید که با روش سنتی مدیریت می‌شوند. آینده این کسب‌وکارها را چطور می‎بینید؟ به نظرتان با یک حساب‌وکتاب سنتی ساده و بدون هیچ گزارش دقیقی از عملکردشان، می‌توانند مغازه را گسترش بدهند یا حتی آن را نگه دارند؟ باید از نرم افزار صندوق سوپرمارکت برای مدیریت فروشگاه استفاده کنید تا بتوانید:

کالاهای متنوع را کنترل کنید

سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‎های مواد غذایی، صدها مدل کالای مختلف دارند. حتی همین سوپرمارکت کوچک سر کوچه‌تان هم هزار مدل خوراکی و مواد شوینده مختلف دارد. این حجم از تنوع چطور قرار است کنترل شود؟ از کجا می‌خواهید بدانید که کدام در حال تمام شده است، کدام یک تاریخ انقضایش نزدیک است و یا حتی کدام یک دیگر خراب شده است و باید از مغازه خارجش کنید؟ اصلا چطور قیمت این همه کالا را می‌خواهید به خاطر بسپارید! با یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی، می‌توانید انواع مختلف کالاها را مدیریت کنید.

مشتری را سریع‌تر راه بیندازید

با سر زدن تکنولوژی به گوشه و کنار زندگی‌مان، دیگر به پرسرعت بودن کارها عادت کرده‌ایم و نمی‌توانیم کندی را تحمل کنیم. ماندن در صف، خسته‌کننده شده است و تا جایی که بشود، از آن دوری می‌کنیم. حالا فرض کنید در این دنیای پرسرعت، قرار است صاحب یک سوپرمارکت یا فروشگاه، همه خریدها را دستی حساب کند. به خاطر کندی کار، یک صف از مشتریان هم تشکیل شده است. قطعا مشتری‌ها، دفعه بعدی، سراغ خرید کردن از این مغازه نمی‌آیند. ما به دنیای پرسرعت عادت کرده‌ایم.

حساب و کتاب منظم داشته باشید

تا به حال چند بار شده است که به خاطر خطا در دفتر حساب‌وکتابتان، دخل‎وخرج مغازه به هم خورده، چک‌ها نقد نشده‌اند یا حتی نتوانسته‌اید جنس‌های جدید مغازه را به موقع بخرید؟ چند بار موقع حساب سود و زیان سالانه یا حتی ماهانه به مشکل برخورده‌اید و فاکتورها باهم جور در نمی‌آمدند؟ با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، دیگر مو لای درز حساب‌وکتاب‌هایتان

مدیریت سریع و آسان صندوق فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها

مهم‌ترین کاربردهای یک نرم افزار صندوق سوپرمارکت

حالا که می‌دانید همچین نرم‌افزاری برای آسان‌تر و سریع‌تر کردن مدیریت فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها وجود دارد، بیایید سراغ آشنایی با کاربردهایش برویم. همانطور که گفتیم، با یک نرم افزار صندوق فروشگاهی، تمام فرآیندهای سوپرمارکت یا فروشگاه را می‌توانید مدیریت کنید. در واقع کاربردهایی که در ادامه می‌خوانید، راه‌حلی برای چرایی‌هایی است که در بخش قبلی به آن‌ها اشاره کردیم.

انبارداری

همه چیز از یک انبار منظم شروع می‌شود. انباری حساب‌وکتاب‌ها و فاکتورهای مرتب دارد که اطلاعات کالاها در آن درست ثبت شده باشند. در بخش انبارداری یک نرم افزار صندوق سوپرمارکت، می‌توانید کالاهای مختلف را تعریف و گروه‌بندی کنید. این نرم‌افزار با هر فاکتور فروش یا خرید، به صورت خودکار حواله ورود و خروج به انبار را ثبت می‌کند و موجودی آن را به‌روز نگه می‌دارد.

مدیریت خرید و فروش

تنوع کالاها و تعداد تراکنش‌های سوپرمارکتی‌ها و فروشگاه‎ها به قدری بالاست که یک لحظه فراموشی برای ثبت فاکتور خرید یا فروش، همه‌چیز را به هم می‌ریزد. یک نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی کمکتان می‌کند تا فاکتور و پیش فاکتور خرید و فروش ثبت کنید، فاکتورها و پیش‌فاکتورهای برگشت از خرید یا فروش را مدیریت کنید، دریافت و پرداخت چند مرحله‌ای داشته باشید و انواع مالیات را تعریف کنید. دیگر چه کارهایی؟

  • هزینه‌ها را ثبت کنید؛
  • تخفیف‌های متنوع‌ بگذارید؛
  • اطلاعات کالا را در لحظه، هنگام خرید یا فروش ثبت کنید؛

صندوق فروشگاهی

حتما در فروشگاه‌های مختلف، صندوق فروشگاه‌ها را دیده‌اید. صندوق‌هایی که به بارکدخوان وصل‌اند. بعضا یک صفحه نمایش برای صندوق‌دار و یکی هم برای مشتری دارند تا مشتری هم از روند فاکتور فروش باخبر باشد. این صندوق‌های فروشگاه، با نرم‌افزارهای حسابداری فروشگاهی کار می‌کنند.

این نرم‌افزارها، صندوق فروشگاهی مجهز و با امکاناتی دارند. محیط کاربری‌شان برای نمایشگرهای لمسی نیز بهینه‌سازی شده است و کلیه عملیات فروش را به صورت یکپارچه و روان می‌توان در آن انجام داد. صندوق فروشگاه به بارکدخوان، کارت‌خوان، فیش‌پرینتر، ترازو و کالر آی‌دی وصل می‌شود. می‌توانید میزان سود یا زیانتان از هر فاکتور را هنگام ثبت آن مشاهده کنید.

حسابداری

می‌توانیم بگوییم مهم‌ترین کاربرد نرم افزار حسابداری فروشگاهی، بخش حسابداری آن است. با کمک این نرم‌افزار، دیگر نیازی به حسابدار یا برون سپاری کردن حسابرسی سالانه‌تان ندارید. با داشتن این نرم‌افزار، مدیریت یکپارچه امور حسابداری و مالی فروشگاه را بدون نیاز به دانش حسابداری انجام می‌دهید. بخش حسابداری چه کارهایی را برای شما انجام می‌دهد؟ این کارها:

  • تراز افتتاحیه ابتدای دوره؛
  • ثبت اسناد هزینه‌های فروشگاه؛
  • تعریف حساب‌های بانکی؛
  • نمایش دفتر روزنامه و گزارش سود و زیان؛
  • خرید و فروش؛
  • مدیریت چک‌های دریافتی و پرداختی؛

یعنی یک حسابدار پرتلاش و خستگی‌ناپذیر پشت دخل مغازه یا فروشگاهتان نشسته است و تیزبینانه، کارهای حسابداری‌تان را انجام می‌دهد. همانطور که گفتیم، برای کار کردن با این بخش، نیازی به دانش حسابداری ندارید.

گزارش‌های پیشرفته

فکر می‌کنید نرم افزار صندوق سوپرمارکت کاربردی و مناسب، بخش گزارش‌دهی را فراموش می‌کند؟ خیر! بدون گزارش دقیق، چطور می‌خواهید برای آینده کسب‌وکارتان تصمیم بگیرید و برنامه بریزید؟ اصلا چطور می‌خواهید انتخاب کنید کدام جنس را باید دوباره موجود کنید و کدام یک را از سبد خرید فروشگاهتان حذف؟ گزارش‌های این نرم‌افزار اجازه می‌‌دهد تا دید بهتری از وضعیت فروشگاه، داشته باشید. یک نرم افزار صندوق سوپرمارکت کاربردی، گزارش ترازنامه، مالیات، دفتر حساب، چک‌های دریافتی و پرداختی، گزارش جابه‌جایی و گردش کالاها، گزارش تعداد و حجم فروش کالاها و ... را در اختیارتان قرار می‌دهد.

نرم افزار صندوق فروشگاهی سوپرمارکت هایپریک

دنبال نرم افزار صندوق سوپرمارکت می‌گردید؟ هایپریک در خدمت شماست. هایپریک چندسالی است که به عنوان نرم افزار حسابداری فروشگاهی، برای رقابت با نرم‌افزارهای حسابداری پیچیده و تخصصی مانند باران، محک، دشت یا هلو به بازار آماده‌است. چرا که کار کردن با این نرم‌افزارها چندان آسان نیست و گیج‌کننده است.

حالا می‌دانید چرا برای مدیریت سریع‌تر و آسان‌تر سوپرمارکت و فروشگاه، به یک نرم افزار صندوق سوپرمارکت نیاز دارید؟ هایپریک، بهترین نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی است که می‌توانید برای مدیریت روی آن حساب باز کنید. کار کردن با آن بسیار آسان است و می‌توانید صفر تا صد مدیریت فروشگاهتان را به آن بسپارید. با هایپریک، دیگر مدیریت سوپرمارکت سخت نیست. بلکه، به شیرینی محصولات شیرین‌عسل است!

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز