خبرگزاری کار ایران

ارزان‌ترین مراکز خرید قشم؛ راهنمای خرید ارزان در قشم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۱۵۰

ارزان‌ترین مراکز خرید قشم کدام مراکز هستند؟ همه ما می‌دانیم که مهم‌ترین بخش از سفر به قشم، خرید است؛ چرا که این جزیره دارای مراکز خرید فراوان با قیمت‌های مناسب است. از این رو آشنایی با ارزان‌ترین مراکز خرید قشم قبل از رزرو تور قشم از اهمیت زیادی برای تجربه خرید مفید و مقرون به صرفه برخوردار است. به همین منظور قصد داریم با معرفی مراکز خرید قشم، اطلاعات لازم در خصوص ارزان‌ترین این مراکز را در اختیار شما قرار دهیم تا با قیمت کم بهترین کالاها را خریداری کنید و با خود ببرید.

در کدام مراکز خرید قشم قیمت کالا پایین‌تر است؟

 

در همه شهرها مراکز خرید گران و ارزان وجود دارند که قشم هم از این قاعده مستثنی نیست. بیشتر گردشگرانی که با تور قشم به این جزیره سفر می‌کنند به دنبال مراکزی هستند که بتوانند انواع لباس و کالا را با قیمت کم‌تری بخرند. در ادامه همراه ما باشید تا با ارزان‌ترین مراکز خرید قشم آشنا شوید.

بازار قدیم قشم

اولین بازاری که می‌توانید برای خریدی مقرون به صرفه به آن مراجعه کنید بازار قدیم قشم است. در واقع وقتی به این بازار می‌روید علاوه بر این که می‌توانید کالاهای زیادی بخرید، با فرهنگ مردم قشم نیز آشنا شوید. این بازار در قلب جزیره قرار گرفته است و قدمت آن بیش از 100 سال است. در این بازار می‌توانید انواع کالا را به صورت تکی یا عمده خریداری کنید. قدم زدن در بافت سنتی بازار قدیم حس و حال خوبی است که می‌توانید در سفر به این جزیره و در طی خرید آن را تجربه کنید. انواع لباس محلی، طلا و جواهرات، ادویه، محصولات تزئینی و... را می‌توانید از این بازار بخرید.

آدرس: جزیره قشم، میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

ساعات کاری: ۸ الی ۲۲

با جست‌وجوی عبارت " بهترین رستوران‌های قشم لحظه آخر" در گوگل با رستوران‌های خوب قشم از نظر مسافران آشنا شوید.

بازار ستاره قشم

در میان ارزان‌ترین مراکز خرید قشم، بازار ستاره قشم نیز حرفی برای گفتن دارد. این بازار در واقع یک مرکز خرید سه طبقه است که می‌توانید کالاهای زیادی را در سنین مختلف برای کودکان و بزرگسالان در آن جا پیدا کنید. این بازار تنوع بالایی در محصولات خود دارد و قیمت‌های آن بسیار مناسب است. انواع محصولات الکتروینیکی، پوشاک، اکسسوری، زیورآلات و... در این بازار پیدا می‌شود. ناگفته نماند که این مرکز خرید علاوه بر کالا، رستوران، سالن‌های زیبایی و فضای بازی برای کودکان نیز دارد.

آدرس: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها بین بازار خلیج‌فارس و مجتمع فردوسی

ساعت کاری: ۹ الی ۱۲ بامداد

مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم

ارزان‌ترین مراکز خرید قشم؛ راهنمای خرید ارزان در قشم

در میان مراکز خرید قشم، مجتمع تجاری سیتی سنتر نیز در دسته ارزان‌ترین مراکز خرید قشم قرار می‌گیرد. این مرکز دارای امکانات رفاهی و تفریحی نیز هست و دارای 2 فاز جداگانه است که در آن‌ها شهربازی، بیلیارد، بولینگ، سینما 4 بعدی، انواع کافه و رستوران وجود دارد. به عنوان یک مسافر و گردشگر می‌توانید انواع لباس، کالای دیجیتال، کفش و کیف و... را با قیمت‌هایی مناسب از این بازار خریداری کنید. موقعیت مکانی این مجتمع نزدیک به ساحل است و می‌توانید در کنار ساحل پیاده‌روی کنید.

آدرس: جزیره قشم، خیابان ولیعصر، خیابان دریا، پایین‌تر از میدان امام قلی‌خان

ساعت کاری: ۹ الی ۲۴

بازار بزرگ فردوسی قشم

از جمله بازارهای بزرگ و زیبای قشم، بازار فردوسی است که توصیه می‌کنیم حتما سری به آن جا بزنید چرا که هم زیباست و هم کالاهای ارزانی دارد. نمای داخلی و خارجی این بازار بسیار شیک و دل‌نشین است. این بازار در نزدیکی بازار ستاره قرار گرفته است. به منظور آسایش والدین دوچرخه و ماشین‌های اطفال در آن قرار گرفته است. قیمت و کیفیت بالا از خصوصیات این مرکز خرید است. انواع پوشاک مردانه و زنانه، محصولات مخصوص کودکان، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و... را می‌توانید از این بازار بخرید. وجود بهترین رستوران‌ها از خصوصیات دیگر بازار فردوسی قشم است.

آدرس: استان هرمزگان، قشم، بین خیابان فلسطین و گل‌ها

ساعت کاری: ۹ الی ۱۰:۳۰

برای اطلاع از مناسب‌ترین زمان خرید در قشم عبارت " بهترین زمان سفر به قشم لحظه آخر " را در گوگل سرچ کنید و روی سایت لحظه آخر کلیک نمایید.

مرکز خرید پردیس قشم

مرکز خرید پردیس قشم در لیست ارزان‌ترین مراکز خرید قشم قرار می‌گیرد که از 4 طبقه تشکیل می‌شود. در کنار فروشگاه‌های لباس، محصولاتی دیگر از جمله رستوران و کافه را در آن مشاهده می‌کنید. در طبقه بالای این مرکز خرید هتل زیبایی قرار دارد که می‌توانید در آن اقامت کنید. مسلما با مراجعه به این بازار دست خالی بر نمی‌گردید. این مرکز خرید روبه‌روی بازار ستاره و فردوسی قرار گرفته است.

آدرس: جزیره قشم، چهارراه پردیس، بلوار ولیعصر، روبروی بازار ستاره

ساعت کاری: ۹ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۴

بازار خلیج فارس قشم

ارزان‌ترین مراکز خرید قشم؛ راهنمای خرید ارزان در قشم

در نهایت بازار خلیج فارس قشم، مجتمعی تجاری اداری و مسکونی است که از 4 طبقه تشکیل شده است. در واقع مسافران می‌توانند در طبقه اول و دوم این بازار پاساژگردی کنند و با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهند. از طرفی یکی از بهترین رستوران‌های قشم یعنی رستوران خلیج فارس در این بازار قرار گرفته است. به طور کلی این مجتمع برای خرید، اقامت و غذا گزینه‌ای مناسب است.

آدرس: میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب بازار ستاره

ساعت کاری: ۸:۳۰ الی ۲۳

خرید تور قشم با بهترین قیمت در لحظه آخر

اگر قصد خرید و یا گشت و گذار در قشم را دارید، با خرید تور قشم می‌توانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه به این جزیره زیبا سفر کنید و از جاذبه و بازارهای آن دیدن نمایید. یکی از آژانس‌هایی که انواع تور قشم را با بهترین قیمت عرضه می‌کند، لحظه آخر است. با ورود به این سایت با قیمتی مناسب در تور قشم شرکت نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز