خبرگزاری کار ایران

تجلیل از پرستاران بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۸۰۵

مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) ، از پرستاران بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره تقدیر کردند.

 

به گزارش ایلنا  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مهدی ادیبان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان، علیرضا فاطمیان پور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، سعید زاهدی سرپرست مدیریت امور اجتماعی و عالمه خسروی رئیس اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش، ظهر امروز یکشنبه 28 آبان، ضمن حضور در بخش های مختلف بیمارستان کیش، با اهداء شاخه گل از پرستاران پرتلاش و فداکار تجلیل کردند.

در این دیدار بر نقش و جایگاه مهم پرستاران برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه، همدلی، شفقت و ارائه خدمات صبورانه و بی دریغ آنها اشاره شد.

بر اساس این گزارش،دکتر امید براتی رئیس بیمارستان، دکتر علی هاشمی معاون درمان، دکتر یاسر جویانی معاون اجرایی، همچنین مرجان ملک محمدی مدیر پرستاری در مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان کیش حضور داشتند.

گفتنی است در مجموع، 103 پرستار، کمک پرستار، ماما و کارشناس اتاق عمل و هوشبری در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به بیماران خدمت رسانی می کنند.

این اقدام از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و به همت اداره امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز