خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل های شیراز برای اقامت کدامند؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۴۱۰

شیراز به‌جرئت جزو چند انتخاب اول گردشگران در سفرهای ایران‌گردی است. طبیعی است که در این شهر پرگردشگر هتل‌های زیادی هم برای میزبانی از گردشگران و مسافران وجود دارد؛ اما پیدا کردن هتلی که از جهات گوناگون بتواند رضایت مهمانانش را به دست آورد چندان هم کار آسانی نیست و نیاز به تحقیق و بررسی دارد.

بنابراین تصمیم داریم تا در مطلب حاضر، بهترین هتل‌های شیراز برای اقامت را معرفی کنیم و ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها را مرور کنیم؛ بنابراین اگر مقصد بعدی سفرتان شهر شیراز است در ادامه‌ی این مطلب همراه ما شوید.

 

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز از هتل‌های نوسازی است که از سال ۱۳۹۲ تاکنون میزبان گردشگران شیراز است و علیرغم آنکه سابقه فعالیت آن تنها به یک دهه می‌رسد؛ اما توانسته است در لیست بهترین هتل‌های شیراز برای اقامت قرار بگیرد.

شعار و هدف این هتل، میزبانی شایسته همراه با مهمان‌نوازی به سبک مردمان شیراز است و ازنظرات کاربران نیز پیدا است که توانسته است تا حد زیادی به این هدف دست پیدا کند؛ به‌طوری‌که برای عده زیادی از گردشگران شیراز دومین کار بعد از سفر به این شهر، رزرو اتاق در هتل بزرگ شیراز است.

امکانات رفاهی این هتل بر مبنای استاندارهای بین‌المللی تعریف‌شده برای یک هتل پنج ستاره است. علاوه بر آن موقعیت مکانی هتل نیز دسترسی به شاهراه‌های اصلی شهر شیراز را فراهم کرده است. گفتنی است ساختمان هتل ۱۴ طبقه دارد و چشم‌انداز بسیاری از اتاق‌های هتل مشرف‌به دروازه قرآن شیراز و یا رشته‌کوه‌های تماشایی شهر است.

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

 

هتل ارگ شیراز

اگر به دنبال آن هستید تا علاوه بر بلیط ارزان هواپیما کمی هم در هزینه اقامتتان صرفه‌جویی کنید بهتر است به‌جای هتل‌های لوکس و پرستاره به سراغ هتل‌های اقتصادی‌تر اما با امکانات مطلوب باشید. یکی از این هتل‌ها نیز هتل ارگ شیراز است که علیرغم آنکه در رده هتل‌های سه ستاره دسته‌بندی می‌شود با ارائه امکانات کامل رفاهی و سرویس‌دهی مطلوب توانسته است از دیدگاه کاربران زیادی در شمار بهترین هتل‌های شیراز قرار بگیرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این هتل، فاصله‌ی کم آن با فرودگاه شیراز، یعنی فرودگاه شهید دستغیب است؛ این نکته هتل ارگ شیراز را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی تبدیل کرده که از طریق خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‌کنند.

ساختمان این هتل در سال ۱۳۷۰ بنا شده؛ اما در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است و ازاین‌رو علیرغم عمر نسبتاً طولانی، هتل بنای آن قدیمی محسوب نمی‌شود. ۶۴ اتاق این هتل ساده و درعین‌حال شیک و امروزی چیدمان شده‌اند و به امکاناتی نظیر چای‌ساز، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده اند. استخر، پارکینگ و رستوران سنتی نیز از امکانات عمومی این مجموعه هستند.

آدرس: شیراز، خیابان تختی، بالاتر از چهارراه راهنمایی

بهترین هتل های شیراز برای اقامت کدامند؟

 

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز نیز یکی از بهترین هتل‌های این مقصد گردشگری محسوب می‌شود که ساختمان آن تقریباً نوساز به‌حساب می‌آید و به‌عنوان یک هتل پنج ستاره همه امکانات رفاهی مورد انتظار از هتل‌های این رده را برای مهمانانش فراهم کرده است.

از طراحی چشم‌گیر اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس هتل و معماری چشم‌نواز فضاهای عمومی هتل که بگذریم به امکانات درخور توجه آن می‌رسیم که شامل سالن‌های اسپا، سالن همایش، کافی‌شاپ، رستوران سنتی، لابی لانژ، سونا و استخر می‌شود. موقعیت مکانی مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل است به‌طوری‌که با یک پیاده‌روی کوتاه‌مدت می‌توان از هتل به جاذبه‌های مهمی مانند ارگ کریم‌خان، مسجد وکیل، حمام وکیل، بازار مسگرها و جاذبه‌های مهم دیگر شیراز رفت.

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم‌خان

 

هتل بین‌الحرمین شیراز

از دیگر هتل‌های سه ستاره شهر شیراز که به سبب موقعیت مکانی مناسب و امکانات خوبش به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر شیراز شناخته می‌شود هتل بین‌الحرمین شیراز است. این هتل ازنظر رتبه‌بندی در دسته هتل‌های سه ستاره قرار می‌گیرد و به همین دلیل گزینه‌ای فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در شیراز نیز به‌حساب می‌آید. بااین‌وجود امکانات آن برای اقامتی آسوده و بدون دغدغه در مدت‌زمان کوتاه کاملاً رضایت‌بخش است. بعلاوه فاصله کمی تا بسیاری از اماکن مهم و گردشگری شهر ازجمله باغ نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، باغ دلگشا و حمام وکیل دارد به‌طوری‌که با رانندگی به مدت کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

آدرس: شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین‌الحرمین، جنب شورای شهر

 

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز از دیگر گزینه‌های اقامتی لوکس و باکیفیت در شهر شیراز است. این هتل برای مسافران سخت‌گیر و خاص‌پسند یک انتخاب رضایت‌بخش است. هرقدر از لوکس بودن اتاق‌ها و فضای این هتل بگوییم بازهم کم است؛ اما یکی از ویژگی‌های متمایز این هتل در مقایسه با هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌ی شیراز، ساختمان مرتفع هتل است که حدود ۱۰۹ متر ارتفاع دارد و ۲۸ طبقه دارد. این ارتفاع زیاد چشم‌انداز اتاق‌های طبقات بالاتر هتل نمایی زیبا و تماشایی از شهر به‌ویژه باغ‌های مجلل شیراز را در مقابل چشمان مهمانان قرار می‌دهند.

این هتل لوکس ازنظر امکانات نیز از هر نظر مجموعه کاملی به‌حساب می‌آید به‌طوری‌که کافه‌ها و رستوران‌های آن جزو بهترین‌های شیراز هم هستند. گذشته از همه، این مجموعه در یکی از بهترین نقاط شهر قرار دارد و دسترسی آن به جاهای دیدنی شیراز نیز راحت است.

آدرس: شیراز، بلوار چمران

 

بهترین هتل های شیراز برای اقامت کدامند؟

هتل رویال شیراز

اگرچه هتل رویال شیراز در رتبه‌بندی هتل‌های چهار ستاره قرار دارد و جزو هتل‌های لوکس محسوب نمی‌شود؛ اما ازنظر امکانات رفاهی دست‌کمی از هتل‌های پنج ستاره ندارد و در زمره بهترین هتل‌های شیراز قرار می‌گیرد. این مجموعه دارای ۴۴ باب اتاق و سوئیت با ظرفیت‌های دو نفر تا چهار نفر است که همگی چیدمانی ساده دارند و مجهز به امکانات رفاهی کامل هستند. بعلاوه موقعیت هتل ازنظر دسترسی به مراکز اصلی شهر یا اماکن گردشگری نظیر حرم مطهر شاه‌چراغ (ع)، بازار وکیل، مسجد نصیرالملک، باغ ارم، مجتمع تجاری ستاره فارس نیز مطلوب ارزیابی می‌شود زیرا طی ۱۰ دقیقه رانندگی با خودرو می‌توان از هتل به این مکان‌ها رسید.

آدرس: شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

 

هتل تالار شیراز

هتل تالار شیراز از هتل‌های سه ستاره این شهر است و اقامت در آن می‌تواند حسابی به گردشگران در مدیریت هزینه‌های سفر به شیراز کمک کند؛ اما مقرون‌به‌صرفه بودن این هتل تنها یکی از ویژگی‌های این مجموعه باسابقه است. دو ویژگی دیگری که موجب می‌شود تا نام این هتل در فهرست بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر شیراز قرار بگیرد شامل قرارگیری دریکی از بهترین نقاط شهر یعنی خیابان فردوسی شیراز و همچنین دسترسی آسان به ایستگاه اتوبوس و مترو و دیگری ارائه خدمات و امکانات متناسب است. پارکینگ، کافه و رستوران، سالن همایش، خدمات لاندری، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات روم سرویس و اینترنت رایگان برخی از نمونه‌های خدمات و امکانات رفاهی این مجموعه است.

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، به‌طرف سه‌راه پل حر

 

کلام آخر

برای انتخاب بهترین هتل‌های شیراز ملاک‌های مختلفی وجود دارد اما آنچه در نظر اغلب مسافران به‌عنوان یک هتل ایده‌آل برای اقامت در نظر گرفته می‌شود هتلی با موقعیت مکانی خوب، امکانات رفاهی متنوع و خدمات مطلوب است. ما هم در این مطلب تلاش کردیم تا آن دسته از هتل‌های شیراز که بر مبنای این ملاک‌ها گزینه خوبی برای اقامت در شهر شیراز هستند را به شما کردیم تا بتوانید تجربه خوبی از اقامت در شهر شیراز داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز