خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی یاهو با سید مهداد خاتمی کارآفرین ایرانی اعلام شد؛

طراحی ‌یک پلتفرم چندمنظوره به عنوان یک اکوسیستم اجتماعی جدید متاورس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۶۸

یاهو در گفت‌وگویی با سیدمهداد خاتمی کارآفرین ایرانی از طراحی ‌یک پلتفرم چندمنظوره به عنوان یک اکوسیستم اجتماعی جدید متاورس خبر داد.

  به گفته این کارآفرین ایرانی پلتفرم و ایده‌آل او، یک اکوسیستم اجتماعی جدید متاورس است که ارتباط بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را تسهیل می‌کند و فرصت‌های معاملاتی را بهبود می‌بخشد.

این پلتفرم بر روی استفاده از مزایای کریپتو و متاورس و همچنین تحول دیجیتالی که برای اقتصاد به ارمغان می آورد، تمرکز دارد.

خاتمی معتقد است که متاورس کاربران بسیار بیشتری از آنچه مردم فکر می کنند  دارد و می تواند به کاهش هزینه‌ها در صنایع مختلف کمک کند. برای مثال، با روی آوردن افراد بیشتری به آموزش آنلاین، متاورس می‌تواند به ایجاد دوره‌های آموزشی مجازی با هزینه کم کمک کند و مردم را در سراسر جهان قادر به دریافت 

آموزش بهتر کند.

او در ادامه گفت‌وگویش با یاهو از پتانسیل بی‌سابقه کریپتو خبر داد و افزود: آلت‌کوین‌های زیادی در این سال‌ها ظهور کرده‌اند. آنها شاهد افزایش بیش از 1000 درصدی بوده‌ و در آرزوی سودهای بالایی برای سرمایه‌گذاران بوده‌اند.

.

ایده او مردم را تشویق می‌کند تا بیشتر در مورد کریپتو بیاموزند و آگاهی آنها را از روندها افزایش می‌دهد 

به گفته این کارآفرین ایرانی یادگیری بیشتر در مورد رمزنگاری و افزایش آگاهی به مردم کمک می‌کند تا متوجه شوند که چگونه می‌توانند با پرتفوی‌های کم‌خطر درآمد بهتری کسب کنند. . 

نقض امنیت و هک از دلایلی هستند که مردم برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مردد کرده اما.با این حال، قراردادهای هوشمند، اعتماد را به ارزهای دیجیتال بازگردانده و همچنین به آنها کنترل بر کیف پول دیجیتال خود و آزادی سرمایه‌گذاری بنا به صلاحدید را می‌دهد. 

خاتمی با بیان اینکه تنوع یکی دیگر از مزایای قراردادهای هوشمند است،‌ تصریح کرد:‌ طیف گسترده‌ای از قراردادهای هوشمند قابل اجرا هستند و می‌توان یکی را با توجه به نوع معامله انتخاب کرد. اینها دلایل قانع کننده‌ای برای پیاده‌سازی فناوری بلاک‌چین در سیستم معاملاتی 

کشور هستند.

  مهداد خاتمی، فعال اقتصادی که معتقد است متاورس و کریپتو عاملی در جهان جدید برای کاهش هزینه در آموزش و سرگرمی و همچنین برای کسب و کارها و افراد برای کسب سود بیشتر هستند، تاسیس شده است.

او معتقد است که باید از پل دانش عبور کرد تا بتوان از این منابع حداکثر استفاده را کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز