خبرگزاری کار ایران

پشم شیشه عایقی با کارایی بالا در صنایع

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۵۲

پشم شیشه الیافی از جنس شیشه است و این رشته های نازک شیشه در ترکیب با مواد دیگر عایق‌های بسیار مقاوم تری را تولید می کنند. الیاف شیشه با ابعاد میکرونی در هم تنیده شده و در فاصله بین رشته ها حفره هایی ایجاد می‌گردد که خاصیت عایق بودن را در این محصول ایجاد می‌کند.

این عایق حرارتی از زمان های قدیم تا کنون در صنایع مختلفی کاربرد داشته است. بالاترین دمایی که این ماده در آن قدرت ماندگاری دارد، 750 درجه سانتیگراد است.کمترین دمای پایداری پشم شیشه در دمای منفی 30 درجه  سانتیگراد می باشد.

این محصول به عنوان یک الیاف معدنی در شرایط استاندارد و درخط تولید با کنترل کیفیت بالا تولید می‌گردد. هزینه مواد اولیه و خط تولید این ماده نسبت به عایق های دیگر مناسب و به صرفه است، به همین دلیل در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. پشم شیشه به عنوان ماده‌ای که موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی می‌شود جایگاه بسیار مهمی در بازار فروش محصولات صنعتی دارد. انواع مختلفی از این محصول در سایت آهن بازار موجود است، این فروشگاه اینترنتی انواع الیاف شیشه را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

 

عایق glass wool چگونه تولید می گردد؟

پشم شیشه عایقی بسیار سبک است و از ترکیب چندین ماده حاصل می شود. مهمترین مواد اولیه با بیشترین درصد شامل سیلیس با 44 درصد و کربنات سدیم با 18 درصد در این ترکیب وجود دارد. موادی مانند سنگ آهک، فلدسپات نیز در این ماده بکار رفته است. درصد خلوص این مواد در کیفیت نهایی محصول تاثیرگذار خواهد بود. برندهای تولید کننده مرغوب این مواد شناخته شده هستند و با بررسی در بازار قابل شناسایی خواهند بود. این محصول از شیشه های بازیافت شده نیز تولید می‌گردد. در اولین مرحله چندین ماده از جمله شیشه، سنگ آهک و خاکستر سودا پس از فیلتر شدن وارد کوره با دمای بالا برای ذوب می‌ شود.

بعد از خروج  مواد اولیه پشم شیشه از کوره مواد وارد دستگاهی برای تولید الیاف می‌گردند که خاصیت گریز از مرکز داشته و مواد حول محور عمودی می چرخند. در مرحله نهایی مقدار استاندارد رزین برای شکل دهی نهایی به مواد اضافه می‌گردد. درصد خلوص و کیفیت پشم شیشه برای صنایع مهم است به همین دلیل باید برای خرید از مکانی معتبر که  به کیفیت محصولات آن اعتماد دارند، مراجعه نمایند. آهن بازار به عنوان با تجربه ترین فروشگاه لوازم صنعتی، این محصول را با خلوص بالا عرضه می کند.

پشم شیشه عایقی با کارایی بالا در صنایع

عایق glass wool چگونه تولید می گردد؟

چرا از این محصول نسبت به عایق های دیگر بیشتر استفاده می‌کنند؟

پشم شیشه به عنوان یک عایق معدنی پرکاربرد است زیرا خصوصیات فیزیکی مناسبی در برابر سرما و گرما از خود نشان می دهد. یکی از دلایل استفاده زیاد از این ماده وزن کم آن می‌باشد. برای نمونه اطراف مخازن و یا لوله ها از این ماده استفاده می‌کنند. وزن کم آن مشکلی برای تاسیسات ایجاد نمی‌کند، همچنین در ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد. در زمان خرید پشم شیشه متوجه محصولات مختلف با دانسیته های متفاوت خواهید شد. این ویژگی کارایی این محصول را برای صنایع گوناگون افزایش می‌دهد. صرفه جویی در انرژی از مزیت های مهم این محصول است. یکی از راه های تولید این ماده نیز استفاده از شیشه های بازیافتی است که خود موجب صرفه جویی در انرژی خواهد شد.

 پشم شیشه در صنعت ساختمان سازی با انواع مواد سازگاری دارد و با وجود تنوع زیادی که در این محصول وجود دارد، جوابگوی این صنعت می باشد. مواد تشکیل دهنده این ماده به صورتی ترکیب شده اند که هیچگونه اشتعال پذیری ندارند و خطر آتش سوزی با وجود این ماده در مکان های مختلف وجود نخواهد داشت. این ماده  در صنایع توان تحمل دما تا 450 درجه را دارد، به همین دلیل به عنوان عایق مخازن و کوره بکار می رود.

پشم شیشه در دیوار ها و کف و سقف ساختمان ها برای عایق صدا استفاده می شود و این مزیت موجب تقاضای زیاد آن در بازار شده است. زمانی صنایع از ویژگی های مثبت این ماده بهره مند می گردند که محصولات اصل و با کیفیت را خریداری نمایند. ارتباط با تولید کنندگان  شناخته شده  از مزیت های خرید از آهن بازار است. تهیه این محصول از این فروشگاه  با تضمین الیاف شیشه از نظر درجه خلوص می باشد.

پشم شیشه عایقی با کارایی بالا در صنایع

چرا از این محصول نسبت به عایق های دیگر بیشتر استفاده می‌کنند؟

 

به روزترین جدول قیمت پشم شیشه

قیمت پشم شیشه برای صنایعی که به خرید آن را در طول سال نیاز دارند، مهم و ضروری است. قیمت این ماده با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود و با تغییرات قیمت مواد اولیه مبلغ نهایی فروش نیز تغییر خواهد کرد. ابعاد و ضخامت پشم شیشه و دانسیته آن به صورت مستقیم در قیمت تاثیرگذار است. برند تولید کننده ای که محصول با کیفیت و درجه بالا را وارد بازار می‌کند، لیست قیمت متفاوتی خواهد داشت. لیست قیمت پشم شیشه در سایت آهن بازار موجود است و به روزترین  قیمت ها را در این سایت مشاهده خواهید نمود.

 

برای خرید پشم شیشه با انواع آن آشنا شوید

با توجه به کاربردی که برای پشم شیشه در نظر گرفته می شود، تولید آن از نظر مواد اولیه، مراحل تولید و ابعاد  متفاوت خواهد بود. پشم شیشه لوله ای، ورقه ای، پشم شیشه فویلدار و الیاف شیشه بدون رزین از انواع مختلف این ماده هستند. هرکدام از این محصولات از نظر ابعاد متنوع می باشند و برای خرید از بازار باید به دقت به کاربرد آن توجه کرده تا محصول مناسب را خرید نمایید.

پشم شیشه از الیاف پشم شیشه همراه با ترکیبات دیگر و روکش های متفاوت تولید می گردد. نوع روکش یکی از تفاوت های این محصول است. آهن بازار به عنوان یکی از مهمترین عرضه کنندگان پشم شیشه بهترین محصولات را در اختیار صنایع قرار می دهد. لیست قیمت به روز و متنوع در این سایت موجود است. برای خرید بهتر می توانید از مشاورین فروش در این مجموعه کمک بخواهید. مراحل خرید از این مجموعه ساده و قیمت ها برای مشتریان  مناسب و با صرفه اقتصادی است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز