خبرگزاری کار ایران

مزایای خرید سرور hp و پاسخ به سوالات رایج سرور اچ پی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۲۱۳

هیولت پاکارد یک شرکت فناوری شناخته شده است که طیف وسیعی از انواع سرورها HP را برای ذخیره، پردازش و مدیریت داده‌ها و برنامه های کاربردی برای چندین کاربر یا دستگاه طراحی و تولید می‌کند. سرورهای HP در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف تجاری به بازار عرضه می‌شوند.

 وقتی صحبت از خرید سرور hp می‌شود علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری و قیمت نکته‌ای که برای خریداران حائز اهمیت است مزایا و ویژگی‌های آن سیستم است. بنابراین ما قصد داریم در این مطلب به‌طورکامل به مزایای خرید سرور HP بپردازیم و سپس به سوالات رایجی که در مورد سرور HP پرسیده می‌شود، پاسخ دهیم.

چرا سرورهای HPE بهترین هستند؟

هیولت پاکارد یک شرکت فناوری شناخته شده است که طیف وسیعی از انواع سرورها HP را برای ذخیره، پردازش و مدیریت داده‌ها و برنامه های کاربردی برای چندین کاربر یا دستگاه طراحی و تولید می‌کند. سرورهای HP در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای مختلف تجاری به بازار عرضه می‌شوند. آن‌ها ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پردازنده‌ها با کارایی بالا، ظرفیت‌های ذخیره‌سازی حجیم، منابع تغذیه اضافی و ابزارهای مدیریت از راه دور را ارائه می‌دهند.

با این‌حال سرورهای HP بیشتر به‌دلیل قابلیت اطمینان، مقیاس‌پذیری و امنیت خود در جهان شناخته می‌شوند که باعث می‌شود آن‌ها را به انتخابی محبوب برای مشاغل در هر اندازه تبدیل سازد.

این در حالی است که وقتی نوبت به قیمت‌گذاری می‌رسد، سرورهای HP قابل رقابت با سایر برندهای موجود در بازار را دارند. این درحالی است که در هنگام خرید سرورHP می‌توانید راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها مانند خرید تجهیزات بازسازی شده، سرور استوک، استفاده از تخفیف‌های ویژه و... پیدا کنید.

در نهایت، سرمایه‌گذاری روی سرورهای باکیفیت HP می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا عملکرد، بهره‌وری و امنیت خود را بهبود بخشند و سیستمی قابل اعتماد برای بسیاری از عملکردهای خود داشته باشند.

مزایای خرید سرورهای HP

سرورهای HP گزینه‌ای قابل اعتماد و با کارایی بالا برای مشاغلی هستند که برای پشتیبانی از عملیات خود به زیرساخت IT قوی نیاز دارند. با انتخاب سرور HP مناسب برای کسب‌و‌کار خود، می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته‌ای بهره‌مند شوید که شامل موارد زیر است:

  •  قابلیت اطمینان: سرورهای HP به خاطر قابلیت اطمینان و آپتایم (uptime) بالا (زمان دسترسی به سرور) شهرت دارند. این بدان معنا است که این سرورها می‌توانند یک پلتفرم پایدار و سازگار برای برنامه‌ها و داده‌های حیاتی تجاری فراهم سازنند.
  •  کارایی: سرورهای HP با اجزای پیشرفته و به‌روز، از جمله پردازنده‌های قدرتمند، ظرفیت‌های حافظه بزرگ و سیستم‌های ذخیره‌سازی سریع ساخته شده‌اند که می‌توانند عملکرد سریع و پاسخگو را برای بارهای کاری سخت را ارائه دهند.
  •  مقیاس پذیری: سرورهای HP به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مقیاس‌پذیر باشند. این بدین‌معنا است که می‌توانند رشد کنند و با نیازهای در حال تغییر یک کسب‌و‌کار سازگار شوند. این ویژگی باعث می‌شود که آن‌ها برای سازمان‌هایی که به دنبال توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات خود در طول زمان هستند، گزینه خوبی باشند.
  • امنیت: سرورهای HP ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای مانند رمزگذاری داده‌ها، راه‌اندازی امن و محافظت از سیستم‌افزار را ارائه می‌کنند که می‌تواند به محافظت در برابر تهدیدات سایبری و نقض داده‌ها کمک کند.
  •  مدیریت: سرورهای HP دارای ابزارهای مدیریتی قدرتمندی هستند که به مدیران فناوری اطلاعات امکان نظارت و کنترل محیط سرور را می‌دهند، از جمله گزینه‌های مدیریت از راه دور که می‌توانند مدیریت را ساده کرده و زمان خرابی را کاهش دهند.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن: سرورهای HP تعادل خوبی بین عملکرد و هزینه ارائه می‌دهند که می‌تواند راه‌حل مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای مشاغلی که نیاز به مدیریت دقیق بودجه فناوری اطلاعات خود دارند، ارائه دهد.

 پاسخ به سوالات رایج سرور HP

اکنون که به‌طوردقیق با مزایای بارز سرورهای HP آشنا شدید؛ قصد داریم به برخی از سوالات رایج که خوانندگان و خریداران از ما می‌پرسند، پاسخ دهیم. اگر سوال شما در این بخش نیست آن را در قسمت نظرات بنویسید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قدرتمندترین سرور HP چیست؟

قدرتمندترین سرورHP؛ DL385 Gen10 Plus در نوع رک است. این سرور برای یادگیری ماشین/یادگیری عمیق (ML/DL) و تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ ایده‌آل است.

مزایای خرید سرور hp و پاسخ به سوالات رایج سرور اچ پی

همچنین سرور ML350 Gen10 قدرتمندترین سرور ایستاده است که دو پردازنده اینتل مقیاس‌پذیر، و حداکثر 3 ترابایت حافظه را ارائه می‌دهد. این سرور برای حمایت از رشد کسب‌و‌کارهای کوچک تا متوسط، کسب‌و‌کارهای بزرگ سازمانی و مراکز داده طراحی شده است.

با این حال، قدرت یک سرور می‌تواند به نیازهای خاص حجم کاری شما بستگی داشته باشد. به‌عنوان مثال: DL560 Gen10 یک سرور 4P/2U با مقیاس بالا با چگالی بالا برای بارهای کاری حیاتی است و DL580 Gen10 یک استاندارد سازمانی امن و با قابلیت گسترش برای برنامه‌های کاربردی تجاری را ارائه می‌کند. توجه به این نکته مهم است که تعریف «قدرتمندترین» بسته به برنامه‌ و حجم بار کاری خاص می‌تواند متفاوت باشد. عواملی مانند قدرت پردازش، ظرفیت حافظه، گزینه‌های ذخیره سازی و قابلیت‌های شبکه همگی می‌توانند به عملکرد کلی سرور کمک کنند.

طول عمر سرور HP چقدر است؟

بیشتر فروشندگان به شما خواهند گفت که طول عمر سرور hp ؛5 سال است. اما این یک قاعده کلی است که در صنعت سرور ایجاد شده و راه درستی برای نشان دادن طول عمر سرور نیست. سروری که تعمیر و نگه‌داری معمولی را دریافت می‌کند و هارددیسک‌های آن در صورت نیاز تعویض می‌شوند، می‌توانند برای چندین دهه به کار خود ادامه دهند. ( اگرچه شاید برای چندین دهه مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود.) با این حال، نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که سرور شما چه مدت به‌طور موثر با حجم کار و تقاضاهای در حال تغییر، مانند: رشد نیروی کار، سازگار خواهد بود.

سرورهای HP چقدر عمق دارند؟

عمق سرور HP بسته به مدل می‌تواند متفاوت باشد. به‌عنوان مثال: سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 دارای عمق 26.75 اینچ (679.4 میلی‌متر) است. با این حال، با گنجاندن دسته‌های سرور، عمق کل آن برابر با 28.75 اینچ (730.2 میلی‌متر) است. با این‌حال توجه داشته باشید که این ابعاد برای این مدل خاص است و سایر مدل‌ها ممکن است ابعاد متفاوتی داشته باشند. برای اطلاع از ابعاد دقیق همیشه به مشخصات فنی یا دفترچه راهنما سرور را مطالعه کنید.

سرور اچ پی چقدر انرژی مصرف می کند؟

مصرف برق سرور اچ پی با توجه به مدل و اجزای آن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. با این‌حال hp ابزار «HPE Power Advisor» را برای تخمین مصرف انرژی از طریق پیکربندی پلتفرم‌های مختلف و گزینه‌های رک ارائه کرده است که از طریق آن می‌توانید مصرف انرژی، برق و هزینه‌های کل مالکیت سرور را به‌دست بیاورید. به‌طورکلی میانگین مصرف انرژی در سرور حدود 100-150 وات بیکار و حدود 250-400 وات تحت بار است. با این حال، برای تخمین دقیق‌تر میزان مصرف انرژی پیکربندی سرور خود ابزار HPE Power Adviso توصیه می‌شود.

سرور HP می‌تواند اتصال چند کاربر را همزمان مدیریت کند؟

یک هسته CPU به‌طور میانگین 220 تا 250 اتصال همزمان را به‌طور همزمان مدیریت می‌کند. به‌عنوان مثال، اگر یک وب سایت بر روی سروری اجرا شود که دارای یک CPU با 2 هسته است حدود 500 بازدیدکننده می‌توانند به‌طور همزمان به وب‌سایت دسترسی پیدا کرده و در آن فعالیت داشته باشند.

چگونه سرور HP را خاموش کنم؟

برای خاموش کردن سرور HP می‌توانید دکمه Power On/Standby را فشار داده و رها کنید و یا دکمه روشن/خاموش/آماده به کار را بیش از 4 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا سرور مجبور شود به حالت آماده به کار وارد شود و یا از دکمه پاور مجازی از طریق HP iLO استفاده کنید

نام نرم افزار مدیریت سرور اچ پی چیست؟

 HPE OneView نرم‌افزار مدیریتی است که عملیات IT را خودکار می‌کند و مدیریت چرخه عمر زیرساخت را در محاسبات، ذخیره‌سازی و شبکه ساده می‌سازد.

 مزایای خرید سرور hp و پاسخ به سوالات رایج سرور اچ پی

 

برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت تجارت سرور پارسه مراجعه و یا با شماره تلفن 43491-021 تماس بگیرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز