خبرگزاری کار ایران

دریافت خدمات پرستاری و آزمایش در منزل با درمان نو

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۸۳

امروزه خدمات پرستاری در منزل از دسته خدمات پرکاربرد در حیطه درمانی به حساب می آید، این خدمات می تواند شامل موارد مختلف درمانی مانند: تزریق سرم در منزل، تزریقات در منزل، وصل سوند فولی یا سونداژ در منزل، انما در منزل و موارد مشابه می باشد، مرکز خدمات پزشکی و پرستاری درمان نو با دارا بودن تعداد متعدد پرستار و پزشک در سطح استان تهران آماده خدمت گذاری به کاربران عزیز خود می باشد و در این مسیر ثابت قدم و دارای اصول و برنامه ریزی معین و کافی می باشد، در این مطلب می خواهیم در رابطه خدمات پرستاری و انواع آن، خدمات آزمایش در منزل و سایر خدمات ارائه شده از مرکز درمان نو پرداخته و سعی کنیم در صورتی که شما عزیزان برای دریافت خدمات نیاز به اعلام درخواست دشتید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برای فراهم نماییم، با ما همراه باشید.

خدمات پرستاری در منزل درمان نو

ارائه خدمات پرستاری در منزل درمان نو با استفاده از پرستاران معتمد و کارشناس و آموزش دیده در مرکز درمان به کاربران عزیز ارائه می گردد، این خدمات همانطور که گفته شد شامل خدمات: فصد خون در منزل، تزریقات سرم در منزل، تزریقات در منزل، تعبیه ان جی تیوب در منزل و غیره می باشد، شما عزیزان برای دریافت خدمات پرستاری در منزل می توانید با اپراتور های این مرکز در تماس باشید، در رابطه با مهم ترین این خدمات در قسمت زیر اطلاعات بسیار مفیدی خدمتتان آورده ایم، با ما همراه باشید.

مهم ترین خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار در منزل

  1. خدمات زدن سرم در منزل: خدمات سرم در منزل با درمان نو و استفاده از تجربیات کارشناسان این مرکز قابل ارائه و اجرا می باشد، بسیاری از افراد با شروع فصول سرد سال و یا تغییرات فصلی دچار علائم سرماخوردگی مانند تب، لرز، تهوع، استفراغ و یا اسهال و دیگر علائم مشابه می گردند، برای سرکوب و متوقف سازی این علائم می توان از خدمات تزریق سرم در منزل استفاده نمود، این خدمات سبب ایجاد درمان و کاهش علائم بیماری مربوطه با سرعت بیشتری می گردد.
  2. خدمات تزریقات در منزل: خدمات تزریقات در منزل با استفاده از نسخه پزشک می تواند کمک بسیار فراوان در درمان میان مدت بیماری برای شما داشته باشد، شما عزیزان با دریافت خدمات ذکر شده می توانید بر درمان علائم بیماری خود پیش قدم شوید، ارائه این خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل انجام می باشد.
  3. خدمات پرستار سالمند در منزل: یکی دیگر از خدماتی که این مرکز به کاربران خود ارائه می دهد خدمات پرستار سالمند در منزل می باشد، این خدمت با استفاده از پرستاران مجرب در حیطه مراقبتی در منزل انجام می گردد، ارائه خدمات پرستار سالمند برای سالمندانی که توانایی حرکت و انجام امور روزانه خود را ندارند می توانند بسیار کمک رسان و سودمند باشد.
  4. خدمات سونداژ در خانه: ارائه خدمات سوند فولی در منزل می تواند یکی از مهم ترین خدمات مرکز درمان در منزل درمان نو قلمداد گردد، ارائه این خدمات از سوی مرکز درمان به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل دریافت می باشد، شما می توانید از طریق ثبت درخواست خود اقدام به دریافت این خدمات در منزل نمایید.

خدمات آزمایش در منزل از طریق ثبت درخواست

دریافت خدمات پرستاری و آزمایش در منزل با درمان نو

خدمات آزمایش در منزل با استفاده از ثبت درخواست از طریق تماس فوری و همچنین ثبت درخواست از طریق سایت درمان نو امکان پذیر است، این خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل دریافت می باشد، خدمات آزمایش در منزل به موارد زیر:

  • آزمایش فاکتور های خونی در منزل
  • آزمایش ادرار در منزل
  • آزمایش مدفوع در منزل
  • آزمایش کرونا در منزل
  • آزمایش تست پاپ اسمیر در منزل

می باشد، ارائه این خدمات از سوی مرکز درمان توسط کارشناسان آزمایشگاه قابل انجام و ارائه می باشد، اگر درخواست این خدمات در منزل را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

خدمات ویزیت در منزل با مرکز درمان نو

ارائه خدمات ویزیت پزشک در منزل از دسته خدمات پزشکی درمان نو بوده و این خدمات به مواراد زیر تقسیم بندی می گردند:

  1. ویزیت پزشک عمومی در منزل
  2. ویزیت پزشک متخصص در منزل
  3. ویزیت متخصص اطفال در منزل
  4. ویزیت متخصص اعصاب در منزل
  5. ویزیت متخصص قلب در منزل
  6. ویزیت متخصص عفونی در منزل

و سایر تخصص ها می باشد، پزشکان اعزامی با ارجاع از سوی مرکز درمان نو آماده خدمت رسانی به شما با بالاترین کیفیت و خدمات می باشند، این خدمات می تواند به صورت 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل نیز صورت پذیرد، در صورتی که درخواست اعزام پزشک به منزل را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

خدمات پاراکلینیکی در منزل با درمان نو

ارائه خدمات پاراکلینیکی در منزل از سوی مرکز درمان نو قابل انجام است، این خدمات به موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

  • خدمات آزمایش در منزل که خدمتتان توضیح داده شد
  • نوار قلب در منزل
  • نوار مغز در منزل
  • اکوکاردیوگرافی در منزل
  • فیزیوتراپی در منزل

این خدمات نیز به صورت 24 ساعته و شبانه روزی از سوی این مرکز می تواند اجرا گردد، در صورتی که درخواست این خدمات در منزل را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

ارائه خدمات درمان در خانه با مرکز مراقبت پرستاری در منزل درمان نو

دریافت خدمات پرستاری و آزمایش در منزل با درمان نو

همانطور که خدمتتان ارائه شد هر نوع خدمت پزشکی در منزل از سوی مرکز درمان در منزل درمان نو قابل ارائه و انجام است، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید، این خدمات از سوی مرکز درمان نو به صورت شبانه روزی قابل اجرا می باشد، خدمات درمانی در منزل از سوی مرکز درمان نو در کل شهر تهران قابل ارائه و دریافت بوده و برای دریافت این خدمات دیگر شما نیازی به خروج از خانه و مراجعه به بیمارستان یا درمانگاه را ندارید، تمام تلاش این مرکز بر آن است که ارائه خدمات درمانی در خانه به سرعت و با بالاترین کیفیت ممکن اجرایی گردد، برنامه ریزی ها از سوی این مرکز برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی ارتقا سطح سلامت جامعه ادامه دارد، این مرکز با برنامه ریزی های کوتاه، میان و بلند مدت در صدد رساندن خود به این هدف می باشد، شما عزیزان از این پس در صورت نیاز به هر نوع خدمت پزشکی می توانید با ما در تماس باشید، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز