خبرگزاری کار ایران

دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی کیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۴۱۶

دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی کیست؟ یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران که تا به امروز با انجام عمل‌های متعدد زیبایی مانند کاشت ابرو، چهره خود را زیباتر کرده است.

امروزه تعداد بسیار زیادی از بازیگران سینمای ایران عمل کاشت ابرو را انجام داده اند. خانم الهام حمیدی یکی از این افراد است که با این عمل زیبایی، جذابیت چهره‌اش را چند برابر کرد. حال برای عموم مردم سوال پیش می‌آید که دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی کیست؟ در حقیقت عمل کاشت ابرو به قدری تمیز و دقیق انجام شده است که فکر کسانی که قصد انجام این عمل را دارند را به خود درگیر کرده است. اما کاشت ابرو عملی است که به دکتر خاصی ختم نمی‌شود. در حقیقت اگر این عمل در کلینیک معتبری انجام شود می‌تواند حتی نتایج بهتری نیز برای شما به ارمغان آورد.

بررسی کاشت ابرو الهام حمیدی

ابرو الهام حمیدی کاملا مطابق استاندارد‌های روز علم چهره شناسی است. در این کاشت دکتر متخصص کاملا فرم چهره را در نظر گرفته و عمل را بر اساس آن انجام داده است. قبل از کاشت ابرو شما باید فرم دقیق چهره خود را به دست آورید. فرم چهره کمک می‌کند تا ابروها پس از کاشت ظاهری بسیار طبیعی به خود بگیرند. 

بازیگران در کدام کلینیک کاشت ابرو انجام می دهند؟

بازیگران کاشت ابرو و عمل‌های زیبایی خود را در کلینیک‌های معتبر انجام می‌دهند. بازیگران هنگام انتخاب کلینیک به مواردی مانند نمونه کارهای کلینیک، متخصصین با تجربه، تکنولوژی مورد استفاده و غیره توجه می‌کنند. اگر بخواهیم این موارد را به صورت گسترده بررسی کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

  1. کلینیک دارای نمونه کارهای موفق باشد.
  2. کادر درمان مجرب و متخصص داشته باشد.
  3. مکان کلینیک بسیار مهم است.
  4. کلینیک دارای امکانات به روز باشد. 
  5. قبل از کاشت ابرو کلینیک چهره فرد را کامل شناسایی کند. 
  6. عمل کاشت ابرو مطابق با استانداردهای جهانی باشد.
  7. تمامی تکنیک‌های کاشت ابرو را داشته باشد.
  8. قبل از کاشت مشاوره تخصصی به فرد داده شود.

کلینیک آفرینش با 11 سال سابقه کار موفق، دارای کادر درمان حرفه‌ای و مجرب میزبان شما عزیزان جهت انجام این عمل زیبایی می‌باشد. همچنین کلینیک آفرینش دارای نمونه کارهای بسیار زیاد و موفق است که باعث می‌شود شما عزیزان بتوانید به راحتی هرچه تمام تر اعتماد کنید و کاشت ابرو خود را به بهترین شکل انجام دهید.

روش کاشت ابرو الهام حمیدی چیست؟

کاشت ابرو عملی است که باید قبل از انجام دادنش، خوب چهره را بررسی و آنالیز کنید. این آنالیز به شما کمک می‌کند تا طرح کاشتی بسیار نچرال و طبیعی داشته باشد. بعد از بررسی چهره نوبت به انتخاب روش می‌رسد. روش کاشت ابرو بر اساس شرایط هر فرد متفاوت است؛ اما معمولا 2 روش بسیار پرکاربرد است. اگر بخواهیم این 2 روش را بگوییم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم: 

  1. روش fut: در این روش همانند کاشت مو، گرافت از بغل و پشت سر جدا شده و به منطقه مورد نظر (ابرو) پیوند زده می‌شود. این روش دوره نقاهت کوتاهی دارد اما توصیه می‌شود از فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  2. روش fit: در این روش قسمتی از پوست سر جدا شده و به ابرو پیوند زده می‌شود. این روش درد و خونریزی به همراه دارد. پیشنهاد می‌شود در دوران نقاهت از مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون می‌شوند خودداری کنید. همچنین با رعایت نکات مراقبتی می‌توانید دوران نقاهت خود را به سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن سپری کنید.

دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی کیست؟

 روش کاشت ابرو الهام حمیدی چیست؟

 

بیوگرافی الهام حمیدی

یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران الهام حمیدی است. او از بدو ورودش به دنیای سینما تا به امروز تغییرات زیادی در چهره‌اش داده است. به طوری که اکثر افراد به دنبال دکتر الهام حمیدی برای عمل‌هایشان می‌گردند. الهام حمیدی زاده آذر 1356 در تهران است. او تا به امروز در فیلم‌های بسیاری مانند مهیا، یوزارسیف، زیر تیغ و غیره ایفای نقش کرده است. 

مدل ابرو بازیگران

معمولا مدل خاصی برای هر فرد استفاده نمی‌شود. افراد معمولا تحت تاثیر مدل ابرو بازیگران قرار می‌گیرند و تصمیم می‌گیرند که به مانند آن‌ها کاشت ابرو خود را انجام دهند. اما این کاملا اشتباه است. فرم ابرو هر بازیگر را فرم چهره مشخص می‌کند. قبل از کاشت باید آنالیز چهره انجام شود. سپس بعد از بررسی کامل صورت و فرم چهره کاشت ابرو انجام می‌شود. سعی می‌شود مدل ابرو بازیگران با روش‌های متفاوت انجام شود تا ابرو بعد از کاشت، کاملا طبیعی به نظر برسد. 

 

مزایا کاشت ابرو 

کاشت ابرو یکی از عمل‌های زیبایی است که خواهان زیادی مانند افراد مشهور و معمولی دارد. این عمل زیبایی چهره شما را چند برابر می‌کند خانم الهام حمیدی یکی از بازیگرهای سرشناس دنیای سینما و تلویزیون، با کاشت ابرو جذابیت چهره خود را چند برابر کرد. شما می‌توانید با انجام این عمل زیبایی طاهری طبیعی به ابروهای خود بدهید. اگر بخواهیم به چند نمونه از مزایای کاشت ابرو اشاره کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. با کاشت ابرو شما دیگر نیاز ندارید که ساعت‌ها وقت برای آرایش ابروهای خود بگذارید. 
  2. ابروهای کم پشت جای خود را به ابروهای زیبا، پرپشت و طبیعی می‌دهند. 
  3. موجب افزایش ضخامت ابروها می‌شود.
  4. ابروها دائمی بوده و رشد خواهند کرد.

 

سخن آخر

به طور قطع نمی‌توانیم بگوییم دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی چه شخصی است. چرا که این عمل اگر در کلینیک معتبر انجام شود، می‌تواند نتایج به مراتب بهتری داشته باشد. کلینیک مورد نظر باید دارای نمونه کارهای موفق، کادر درمان مجرب، پزشکان متخصص، امکانات به روز و غیره باشد. همچنین کاشت ابرو باید بر اساس چهره هر فرد انجام شود تا نتایجی به مانند افراد مشهور داشته باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز