خبرگزاری کار ایران

حضور گروه ساختمانی ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۳۱

گروه ساختمانی ایرابن، یکی از گروه‌های فعال در صنعت ساختمان در هفدهمین دوره نمایشگاه‌ صنعت ساختمان استان قم که از 2 تا 5 آبان‌ماه 1402 در شهر نمایشگاهی قم برگزار شد، حضوری پررنگ داشت و توانست توجه علاقه‌مندان به صنعت ساختمان را به خود جلب کند. گروه ساختمانی ایرابن که به‌عنوان حامی این دوره نمایشگاه صنعت ساختمان قم هم ایفای نقش می‌کرد، میزبان صاحبان کسب و کار، مقامات استانی، دانشجویان و علاقه‌مندان به صنعت ساختمان بود. در ادامه با شرح اقدامات این گروه ساختمانی در  این نمایشگاه آشنا خواهید شد.

نمایشگاه صنعت ساختمان، بستری برای ایجاد تعامل میان سرمایه‌گذاران، علاقه‌مندان و صاحبان کسب و کار

تیم گروه ساختمانی ایرابن متشکل از هیئت مدیره، مهندسان معمار، بخشی از تیم فنی مهندسی و ساخت و اجرا اداری پشتیبانی، مالی و مدیریت سرمایه گذاری و فروش با حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان قم با علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران به صنعت ساختمان، فعالان این حوزه و مقامات استانی دیدار و گفتگو کردند.

معرفی پروژه چهارباغ، برگزاری مذاکرات، حضور مقامات و صاحبان کسب و کار، برگزاری نظرسنجی، نشست تخصصی معماری، بازدید دانشجویان از غرفه و بازدید مدیران ایرابن از سایر غرفه‌های نمایشگاه، از برنامه‌های گروه ساختمانی ایرابن در این نمایشگاه بود.

حضور گروه ساختمانی ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم

معرفی پروژه چهارباغ، اولین باغ آپارتمان استان قم

یکی از اقدامات شاخص ایرابن در نمایشگاه صنعت ساختمان قم 1402، معرفی پروژه چهارباغ به‌عنوان اولین باغ آپارتمان استان قم بود. پروژه چهارباغ در زیربنایی به وسعت 56000 متر در پردیسان قم واقع شده است و با الهام از الگوی باغ ایرانی امکانات رفاهی متنوع را در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد.

فضای سرسبز، مسیر تندرستی، روف گاردن، سالن گیمینگ، خانه بازی کودک، سالن تشریفات اختصاصی و امکانات خانه هوشمند برخی از امکانات چهارباغ است.

مراجعه‌کنندگان به غرفه ایرابن با مشاهده ماکت، بروشور و نماهای 3 بعدی پروژه چهارباغ با این باغ آپارتمان آشنا شدند و با مشاوره تیم ایرابن، اطلاعات بیشتری را در مورد این پروژه به‌دست آوردند.

حضور گروه ساختمانی ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم

برگزاری مذاکرات

یکی دیگر از بخش‌های حضور ایرابن در نمایشگاه صنعت ساختمان، برگزاری مذاکرات میان اعضای تیم ایرابن و سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان صنعت ساختمان بود.

در این مذاکرات، تیم مذاکره کننده ایرابن، اطلاعاتی را در اختیار مراجعین قرار می‌دادند و آن‌ها را با ایرابن و پروژه‌های انجام‌شده و در حال اجرای گروه آشنا می‌کردند.

بسیاری از مراجعین با کسب اطلاعات در مورد پروژه‌های در حال انجام ایرابن، علاقه‌مند شدند که با حضور در دفتر این گروه ساختمانی اطلاعات بیشتری کسب کنند و برای سرمایه‌گذاری تصمیم نهایی بگیرند.

 

حضور مقامات استان و صاحبان کسب و کار

در این نمایشگاه علاوه بر سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به صنعت ساختمان، مقامات استانی و صاحبان کسب و کار نیز حضور یافتند و با هیئت مدیره گروه ساختمانی ایرابن دیدار کردند.

حضور صاحبان کسب و کارهای مرتبط با این گروه ساختمانی و تعامل آن‌ها با مدیران گروه ساختمانی ایرابن، فرصتی را برای همکاری‌های جدید کسب و کارهای صنعت ساختمان مهیا می‌سازد.

حضور گروه ساختمانی ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم

برگزاری نظرسنجی همراه با قرعه‌کشی تور بازدید از نمایشگاه Big5

یکی دیگر از بخش‌های جذاب غرفه ایرابن برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان، برگزاری نظرسنجی ویژگی‌های ساختمان ایدئال بود.

اسامی شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی در فهرست قرعه‌کشی تور بازدید از نمایشگاه Big5 دبی قرار گرفت و برنده به قید قرعه انتخاب خواهد شد.

 

برگزاری نشست تخصصی معماری

برگزاری نشست تخصصی معماری با موضوع اهمیت فرهنگ در انتخاب مصالح ساختمانی یکی دیگر از برنامه‌های ایرابن در نمایشگاه صنعت ساختمان بود که با سخنرانی دکتر کیان دهقان؛ استاد دانشگاه و مدیر آتلیه معماری این گروه ساختمانی به انجام رسید.

پس از پایان یافتن نشست نیز، شرکت‌کنندگان از غرفه ایرابن بازدید کردند و ضمن آشنایی با این گروه ساختمانی، به‌طور ویژه با پروژه چهارباغ آشنا شدند. دکتر دهقان نیز در طول بازدید این شرکت‌کنندگان از غرفه ایرابن، توضیحاتی را در مورد این پروژه ارائه دادند.

حضور گروه ساختمانی ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم

بازدید دانشجویان از غرفه ایرابن

یکی دیگر از اقداماتی که در غرفه ایرابن در نمایشگاه صنعت ساختمان رقم خورد، هماهنگی بازدید دانشجویان معماری از این غرفه بود. در این بازدید دانشجویان با مسائل فنی و معماری اولین باغ آپارتمان استان قم آشنا شدند.

بازدید مدیران ایرابن از سایر غرفه‌های نمایشگاه

بازدید مدیران این گروه ساختمانی از سایر غرفه‌های نمایشگاه، یکی دیگر از برنامه‌های ایرابن در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم بود. مدیران ایرابن با حضور در غرفه‌های دیگر نمایشگاه، با صاحبان کسب و کارهای صنعت ساختمان تعامل کردند.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز