خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات غیر حضوری تعویض پلاک توسط آیتول

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۱۵

خدمت تعویض پلاک به صورت غیر حضوری از خدمات جذابی است که آیتول در جهت عمل به وعده برند خود که «پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی مالکان خودرو» است، به کاربرانش ارائه داده است.

به این ترتیب، آن دسته از مالکان خودرو که قصد انتقال مالکیت خودرو، فک و ثبت پلاک جدید را دارند، می‌توانند با کمک آیتول این اقدام را به صورت غیر حضوری انجام دهند. با کمک سامانه یکپارچه خدمات خودرویی آیتول، افرادی که قصد تعویض پلاک خودرو را دارند می‌توانند این کار را به سفیران آیتول بسپارند و با خیال راحت پلاک جدید را دریافت کنند.

برای استفاده از این خدمت کافیست وارد سامانه آیتول شوید و اگر احساب کاربری ندارید، یک اکانت ایجاد کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود، از فهرست خدمات موجود، خدمات تعویض پلاک را انتخاب کنید و اطلاعات مرتبط با خودرو و تعویض پلاک را وارد کنید. این اطلاعات ممکن است شامل شماره شاسی، شماره پلاک قبلی، اطلاعات مالکیت، و سایر اطلاعات مرتبط با خودرو باشد.

در مرحله بعد هم هزینه‌های مرتبط با تعویض پلاک را به صورت آنلاین پرداخت کنید. گفتنی است که برای انجام تعویض پلاک باید تمام مدارک شما آمده باشد. می‌توانید مدارکی مانند کپی کارت ملی، کارت خودرو و سند خودرو را به صورت الکترونیکی یا ارسال حضوری به سامانه ارائه دهید. علاوه بر این شما باید نسبت به تسویه خلافی خودرو و به صورت کلی تمام بدهی‌های خودرویی اقدام کنید. زیرا در صورتی که خودروی شما دارای بدهی باشد از تعویض پلاک آن خودداری می‌شود. برای تسویه بدهی‌های خودرو، لازم نیست شما به صورت حضوری به پلیس +10 یا سامانه‌های مختلف مراجعه کنید. سامانه یکپارچه خدمات خودرویی آیتول، این امکان را برای شما فراهم کرده است که از بدهی‌های خودرویی استعلام گرفته و نسبت به پرداخت آنها اقدام کنید.

پس از تکمیل طی کردن این روند، پلاک جدید به شما تحویل داده می‌شود. این اقدام ممکن است به صورت حضوری در دفتر خدمات یا از طریق پست الکترونیکی انجام شود.

اگر شما هم قصد تعویض خودرو دارید، برای انجام عملیات تعویض پلاک به آیتول مراجعه و صفر تا 100 این کار را به این سامانه بسپارید. علاوه بر این می‌توانید برای تمدید یا صدور بیمه‌نامه جدید برای خودرو، خرید مواد مصرفی و لوازم یدکی خودرو از آیتول کمک بگیرید. زیرا آیتول تمام خدمات خودرویی را به شما ارائه و به تمام دغدغه‌های خودرویی شما پاسخ می‌دهد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز