خبرگزاری کار ایران

رویداد ملی تلفن همراه، فرصت‌ها و چالش‌ها برگزار شد؛

مهدی فولادی مدیر نمونه تلفن همراه کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۸۶

رویداد ملی تلفن همراه، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور مدیران و مسوولین ارشد، کارشناسان، اساتید، فعالان اقتصادی بین المللی، نمایندگان مراکز خدماتی، تعمیراتی، آموزشی و فروشندگان تلفن همراه در محل سالن‌ تلاش وزارت تعاون،‌ کار و امور اجتماعی برگزار و از مدیران و کارآفرینان نمونه تجلیل شد.

به گزارش ایلنا، افشار فروتن لاریجانی، رئیس انجمن درهمایش تلفن همراه، فرصت‌ها و چالش‌ها، به مشکلات بازار تلفن‌های همراه اشاره کرد و گفت: کارگروهی مرتبط با فعالان و صنایع مرتبط با تلفن همراه ایجاد خواهد شد که شامل واردکنندگان،‌ تولیدکنندگان قطعات و ارایه‌دهندگان خدمات پس از فروش و تعمیرات خواهد بود و تلاش خواهد شد تا مراکز مجاز و معتبری برای خدمات پس از فروش وجود داشته باشد و به سهولت در دسترس مردم باشد.

محمدرضا طالبی‌نژاد، مشاور مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این همایش با بیان اینکه تلفن همراه یک وسیله فراگیر است، گفت: ضرورت استفاده از تکنولوژی و به‌کارگیری علم و دانش در بحث ورود و توسعه اقتصاد نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد فضا برای حضور بیشتر نخبگان دراین عرصه است.

مهدی فولادی مدیر نمونه تلفن همراه کشور شد

مهدی آزادواری، رئیس اتاق بازرگانی اوراسیا نیز در این مراسم گفت: امیدواریم در این زمینه شاهد حضور کشور ایران در منطقه اوراسیا باشیم حتی به صورت شریک تجاری با شرکت‌های مختلف رییس انجمن تلفن همراه فردیس معرفی شد. 

همچنین در  این مراسم، طی حکمی مهدی فولادی مجره، توسط هییت رییسه انجمن صنفی تلفن همراه کشور به عنوان رییس انجمن صنفی تلفن همراه شهر فردیس معرفی شد.

شایان ذکر است؛ در بخش ویژه مراسم از پیشکسوتان و اثرگذاران عرصه تلفن همراه تقدیر و مهدی فولادی مجره به عنوان مدیر نمونه حوزه خدمات تلفن همراه ، برای سالها تلاش و خدمت در جهت جهاد تبیین، تقویت و ترویج قانون مداری اشاعه سیاست های اقتصاد مقاومتی و گام دوم انقلاب با اهداء لوح تقدیر و نشان افتخار تجلیل گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز