خبرگزاری کار ایران

جام مهر ماندگار با استقبال جامعه محلی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۴۰۳

جام مهر ماندگار از ساعتی پیش با دو بازی مقدماتی آغاز شد. این جام با مشارکت 16 تیم از مدارس روستایی منطقه پلان شهرستان چابهار در زمین چمن روستای جنگارک برگزار می‌شود.

مسابقات با گرامی‌داشت یاد شهید حسین علیمردانی، خیر مبتکری آغاز شد که توجه بسیاری از موسسات خیریه را به محرومیت‌های آموزشی جنوب سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه دشت‌یاری جلب کرد و پایه‌گذار فعالیت‌های خیریه توسعه‌گرا در این منطقه بود.

این جام که برای نخستین بار بین تیم‌های فوتبال مدارس روستاهای منطقه پلان شهرستان چابهار برگزار می‌شود، در دو سطح نونهالان و نوجوانان با حضور 8 تیم از مدارس ابتدایی و 8 تیم از مدارس متوسطه منطقه آغاز شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بعد از ظهر چهارشنبه با برگزاری مسابقات فینال و تقدیر از تیم‌های برتر به اتمام می‌رسد.

جام مهر ماندگار به ابتکار، برنامه‌ریزی و پشتیبانی مالی موسسه خیریه مهر ماندگار ناصری برگزار می‌شود که چند سالی است به صورت متمرکز برای محرومیت‌زدایی از روستای جنگارک تلاش می‌کند.

طبق گزارش‌های دریافتی از روستای جنگارک، بی‌سابقه بودن چنین رویدادی در سطح روستاهای منطقه سبب استقبال جامعه محلی و کنشگران اجتماعی و فرهنگی شهرستان چابهار شده است و از آن به عنوان یک اقدام فرهنگ ساز یاد می‌شود که می‌تواند الگوی فعالیت‌های خیریه اجتماع‌محور باشد.

تیم‌های شرکت‌کننده در زمین چمن مجتمع آموزشی مهر دانش روستای جنگارک به مصاف هم می‌روند. این زمین چمن سال گذشته به همت خیرین و با هدف گسترش دامنه فعالیت‌های آموزشی به حوزه ورزش احداث شد. بر پایه این گزارش علاوه بر دو تیم روستای میزبان، تیم‌هایی از مدارس ابتدایی روستاهای سیدبار، لانیاری، عورکی، جنگارک بالا، بلنگی، چوتانی، بجار بازار، اسحاق بازار و تیم‌های دبیرستان روستاهای دج، عرب‌زهی، ابونصر غرابی، عورکی، پیرسهراب و گارکندی در جام مهر ماندگار حضور دارند.

پیش‌تر روابط عمومی موسسه خیریه مهر ماندگار ناصری اعلام کرده بود در مراسم توزیع جوایز تیم‌های برتر، غیر از مقامات محلی، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس و مجتبی جباری، ملی‌پوش بااخلاق و اسطوره‌ای تیم استقلال نیز حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز