خبرگزاری کار ایران

انواع ویپ و اجزای آن

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۹۸۲

 

قصد خرید ویپ را دارید، اما با دیدن انواع ویپ دچار سردرگمی شده‌اید؟ اگر به تازگی می‌خواهید وارد دنیای ویپرها شوید، کاملا طبیعی‌ست که در مواجهه با انواع مختلف ویپ انتخاب برای شما سخت شود. انواع مختلف این دستگاه از اجزای مختلف با قدرت‌های متفاوتی ساخته شده‌اند که هر کدام از آنها برای گروهی از افرادی مناسب است. اگر انتخاب مناسبی نداشته باشید، ویپینگ خوبی را تجربه نخواهید کرد.

در این مطلب انواع ویپ و اجزای آن را به‌طور کامل و دقیق توضیح داده‌ایم. برای اینکه بتوانید ویپ مناسب خود را تهیه کنید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

معرفی دستگاه ویپ

ویپ دستگاهی است که با استفاده از مایعی مخصوص به نام جویس، حسی مشابه سیگار کشیدن را به افراد می‌دهد. به این صورت که با دم گرفتن از دستگاه، مایع درون آن به حالت بخار تبدیل می‌شود و با بازدم این بخار از دهان خارج می‌شود. همانطور که پیش‌تر گفتیم این دستگاه در بازار انواع مختلفی دارد که هر فردی متناسب با میزان تجربه‌ی خود باید از نوعی خاص استفاده کند. این دستگاه را می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف تهیه کنید، اما با خرید ویپ از گرند ویپ، می‌توانید بهترین نوع ویپ اصل را که مناسب خودتان است، انتخاب کنید.

 

معرفی انواع ویپ

انواع ویپ این امکان را فراهم می‌کنند که افراد با توجه به میزان تجربه، نیاز و سلیقه خود؛ نوعی خاص را انتخاب کنند. برای اینکه با انواع آن آشنا شوید، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

 

1.سیگار الکتریکی

انواع ویپ و اجزای آن

سیگار الکتریکی، ساده‌ترین و کوچک‌ترین نوع ویپ است. این دستگاه ظاهری مشابه به سیگارهای سنتی دارد و در دو مدل یک تکه و دو تکه وجود دارد. مدل یک تکه‌ی آن قابلیت تعویض کارتریج و شارژ شدن را ندارد، به همین علت پس از مصرف امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. اما مدل دو تکه سیگار الکتریکی، امکان تعویض کارتریج را فراهم می‌کند، به همین علت می‌توانید بارها و بارها از دستگاه استفاده کنید.

این دستگاه را پس از بیرون آوردن از جعبه بدون هیچگونه تنظیمات و آماده‌سازی‌ می‌توانید استفاده کنید. سیگار الکتریکی برای اوقاتی که فرصت کمی برای راه‌اندازی دارید، بسیار مناسب است.

 

2.ویپ‌های قلمی یکی از انواع ویپ

اگر دستگاه ویپ کوچک با بخار زیاد می‌خواهید، ویپ قلمی گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این دستگاه نوع پیشرفته‌ی سیگار الکتریکی بوده که با وجود امکانات بیشتر، فشرده‌سازی شده تا به راحتی دست جای بگیرد. ویپ قلمی دو بخش مخزن و باتری دارد که می‌توانید پس از تمام شدن آنها را شارژ کنید.

 همچنین باید به این موضوع توجه کنید که اگر ویپینگ با تعداد زیاد انجام می‌دهید، باید مخزن‌های بزرگتر این نوع را انتخاب کنید. شایان ذکر است که با توجه به کوچک بودن دستگاه، باتری آن اندازه کوچکی دارد که ظرفیتی محدود و کم خواهد داشت.

 

3.پاد ویپ

انواع ویپ و اجزای آن

یکی دیگر از انواع ویپ، پاد ویپ‌ها هستند که از جدیدترین مدل‌های موجود در بازار است. این دستگاه پر طرفدار دو قسمت باتری و قلم ویپ (غلاف) قابل تعویض دارد که به راحتی شارژ و تعویض می‌شوند. پاد ویپ از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ویپ‌های موجود در بازار است. این دستگاه امکان استفاده از نیکوتین را به ویپرهایی که می‌خواهند تجربه‌ای کاملا شبیه به سیگار کشیدن داشته باشند؛ می‌دهد.

4.ویپ جعبه‌ای از انواع ویپ

ویپ‌های جعبه‌ای از جمله انواع پیشرفته‌ی ویپ هستند که ویپرهای حرفه‌ای از این نوع استفاده می‌کنند. این دستگاه حجم، ظرفیت و قدرت زیادی دارد که امکان تنظیم دما و ولتاژ را نیز به عهده‌ی ویپر می‌گذارند. تمامی این موارد باعث عملکرد عالی این نوع از ویپ می‌شوند و آن را به گزینه‌ای مناسب برای افرادی که ویپینگ زیادی دارند، تبدیل می‌کند.

 

دستگاه ویپ از چه اجزایی تشکیل شده است؟

برای اینکه بتوانید در زمان خرید بهترین دستگاه را انتخاب کنید نیاز است که اصلی‌ترین اجزای ویپ‌ها را بشناسید. این اجزا در کنار هم می‌توانند ویپینگ لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورند. این اجزا شامل موارد زیر هستند:

  • مخزن یا تانک: قسمتی است که مایع مخصوص یا جویس، در آن ریخته می‌شود.
  • مایع ویپ (جویس): همان چیزیست که به بخار تبدیل شده و ویژگی سیگار بودن را به دستگاه ویپ می‌دهد. دارای طعم‌ها و انواع مختلفی است.
  • کویل: محلی‌ست که جویس در آن به بخار تبدیل می‌شود.
  • دهانه: قسمتی که از طریق آن فرد می‌تواند عمل دم را از آنجا انجام دهد.
  • باتری: وظیفه‌ی تامین انرژی گرما دهنده را بر عهده دارد.

مواردی که تا اینجا معرفی شد اصلی‌ترین اجزایی هستند که در تمامی دستگاه‌های وجود دارند و با وجود آنها ویپینگ انجام می‌شود.

 

کدام یک از انواع ویپ برای شما بهتر است؟

تا اینجا با انواع ویپ آشنا شدید؛ اگر همچنان در انتخاب نوع ویپ مناسب برای خود مردد هستید، ادامه این بخش را دنبال کنید.

چنانچه فردی مبتدی هستید و تا به‌حال از ویپ استفاده نکرده‌اید یا قصد دارید سیگارهای سنتی را ترک کنید، سیگار الکتریکی و ویپ قلمی گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

اگر می‌خواهید ویپی مقرون‌به‌صرفه و با قدرت بیشتر را داشته باشید، دستگاه پاد ویپ را تهیه نمایید.

اما اگر قصد دارید ویپر حرفه‌ای شوید، باید از انواع ویپ پیشرفته مانند ویپ جعبه‌ای استفاده کنید.

 

انواع ویپ را از کجا تهیه کنم؟

برای خرید انواع ویپ می‌توانید به فروشگاه‌های حضوری و غیرحضوری مراجعه نمایید. اما پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی گرند ویپ است. زیرا این فروشگاه انواع ویپ را با بهترین برندها عرضه می‌کند. دستگاه‌های موجود در گرند ویپ کیفیت بالایی داشته که وجود گارانتی در کنار این محصولات نشان‌دهنده قابل اطمینان بودن آن است.

در این فروشگاه آنلاین می‌توانید انواع و اقسام مدل‌های ویپ‌ را مشاهده کرده و با یکدیگر مقایسه کنید. چنانچه در انتخاب موردی مردد بودید می‌توانید از پشتیبان‌های سایت کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کلام آخر

در دنیای امروز ویپ‌های زیادی در بازار وجود دارند که انتخاب از بین آنها کار دشواریست. انواع ویپ برای افراد مختلف وجود دارد تا هر فرد با هر سلیقه و نیازی بتواند ویپینگ را تجربه کند. در این مطلب از گرند ویپ توضیح دادیم که مهم‌ترین انواع ویپ کدام هستند و هر فرد باید از کدام نوع آن استفاده کند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز