خبرگزاری کار ایران

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۸۸

افزایش کیفیت آب مصرفی اهمیت بسیار زیادی دارد و در تمام شهرها سعی بر آن است که همه ی افراد به آبی سالم دسترسی داشته باشند. به دلیل آلاینده های فراوان آب، تنها روش کلرزنی در تصفیه خانه های شهری نمی تواند پاسخگوی حذف کامل آلودگی های آب باشد.

 به همین دلیل دستگاه های آب تصفیه کن خانگی ساخته شده اند تا با تصفیه مجدد آب مصرفی به افزایش کیفیت و سلامت آن کمک کنند. به علت تنوع بالای دستگاه های تصفیه آب، آشنایی با بهترین برند ها و سیستم های تصفیه به ما در انتخاب و خرید یک دستگاه مناسب کمک می رساند. به همین دلیل ما در این مطلب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل را بررسی کرده و به معرفی برندهای آب تصفیه کن تایوانی می پردازیم که پر فروش ترین و بهترین تصفیه آب های خانگی در ایران می باشند.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

  • اسمزمعکوس

فرایند RO یا اسمز معکوس بهترین روش کاهش املاح و سختی آب می باشد که برای اولین بار در آمریکا کشف شده است. دستگاه های تصفیه آب دارای سیستم اسمز معکوس در مدل های دارای 6 الی 8 مرحله فیلتر تولید می شوند که هر چه فیلترهای تصفیه آن بیشتر باشد کیفیت آب خروجی آن نیز افزایش می یابد. در یک دستگاه 6 مرحله ای اسمزمعکوس، فیلتر های تصفیه آن ترتیب زیر قرار می گیرند:

فیلتر های پایین تصفیه آب که به آن ها پیش تصفیه گفته می شوند شامل فیلتر پرو پیلن برای حذف رسوبات، فیلتر کربن اکتیو برای حذف مواد شیمیایی و کلر و فیلتر کربن بلاک برای از بین بردن بو و مزه ی نا مطبوع آب.

در مرحله ی چهارم فیلتر ممبران تصفیه آب که مهم ترین قسمت تصفیه آب می باشد و کار اسمز معکوس بر عهده ی آن است قرار می گیرد. این فیلتر میلیون ها منافذ ریز دارد و برای این که بتواند املاح ریز آب را جدا کند نیاز به فشار زیاد آب دارد. این کار توسط یک پمپ انجام می شود و با فشار زیادی که بر آب وارد می کند آن را راهی ممبران کرده و به این ترتیب املاح و آلاینده های ریز آب تا 0001/0 میکرون به دام می افتند.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصلخرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

  • اولترافیلتراسیون

سیستم اولترا فیلتراسیون UF به حذف مواد جامد و مواد شیمیایی آب می پردازد. دستگاه های UF بدون برق و پمپ می باشند که با فیلتر های پیش تصفیه ای که دارند به خوبی رسوبات و گل ولای و گاز های شیمیایی مثل کلر را از بین برده و طعم و بوی آب را نیز بهتر می کنند. سیستم اولترا فیلتراسیون برخلاف اسمز معکوس فیلتر ممبران ندارد به همین علت آلاینده های کمتری را حذف می کند. این دستگاه ها به دلیل آن که در لحظه آب را تصفیه می کنند مخزنی هم ندارند. تصفیه آب UF مناسب کسانی است که می خواهند یک دستگاه کوچک و نسبتا ارزان قیمت داشته باشند تا رسوبات و کلر آب آشامیدنی خود را حذف کنند و سختی آب زیادی ندارند.

  • قلیایی

تصفیه آب  خانگی یونیزه قلیایی یکی از انواع دستگاه هایی است که از سیستم اسمز معکوس بهره مند هستند و پس از 6 مرحله تصفیه آب دارای یک فیلتر قلیایی کننده می باشند. این فیلتر PH آب را تنظیم می کند و آن را به عددی بالاتر از 7 می رساند که سختی استاندارد آب آشامیدنی است. هم چنین با اضافه کردن املاح معدنی مثل کلسیم و پتاسیم خواص مفید آن را نیز حفظ می کند. با یونیزه شدن آب آنتی اکسیدان های فراوانی به آن وارد می شود که برای بدن بسیار مفید هستند. آب قلیایی برای جلوگیری از پوکی استخوان، دیابت و مشکلات خشکی پوست بسیار موثر است. هم چنین کسانی که مشکلات گوارشی و رفلاکس معده دارند توصیه می شود که این نوع آب را در رژیم غذایی خود قرار دهند. آب یونیزه شده به دلیل خاصیت قلیایی که دارد از رشد توده های سرطانی در بدن جلوگیری می کند و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.

معرفی مارک های آب تصفیه کن تایوانی

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی می توان به سه برند معروف مینروا، سافت واتر و سی سی کا اشاره نمود.

  • مینروا

اگر یک آب تصفیه کن حرفه ای و کامل می خواهید برند مینروا را پیشنهاد می کنیم. تصفیه آب مینروا که از سیستم تصفیه RO برای جداسازی املاح و آلاینده های آب استفاده می کند از پیشرفته ترین و به روز ترین فناوری ها  بهره مند است. این دستگاه با فیلتر ممبران آمریکایی که دارد املاح آب و سختی آن را تا 99 درصد کاهش دهد و در عین حال مواد معدنی آن را حفظ می کند. این برند انواع دستگاه های تصفیه آب را با سیستم های تصفیه مختلف مثل قلیایی و ... تولید کرده تا پاسخگوی سلایق تمام مصرف کنندگان باشد.

  • سافت واتر

تصفیه آب سافت واتر یکی از بهترین دستگاه های تایوانی می باشند که بیش از 7 دهه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. این برند تایوانی مهم ترین و بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب خانگی است و با تولید دستگاه های اسمز معکوس با قدرت تصفیه کنندگی بالا مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. سافت واتر از دستگاه ها ی اقتصادی در بازار است که کیفیت و عملکرد بسیار خوبی هم دارد. فیلتر ممبران استفاده شده در دستگاه های سافت واتر قدرت جذب زیادی دارد و خلوص آب را تا 99 درصد بالا می برد. هم چنین خواص معدنی آب را حفظ کرده و سختی آب را نیز کنترل می کند. این برند انواع تصفیه آب های 6 و 7 و8 مرحله ای را در مدل زیر سینکی روانه ی بازار کرده است که از سیستم ای قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز بهره مند می باشند.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصلخرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

  • سی سی کا

سی سی کا را بهترین برند دستگاه  تصفیه آب می دانند. این برند هم در تولید دستگاه های اسمز معکوس فعالیت می کند و هم  قطعت و لوازم جانبی آن ها طراحی و تولید می کند که بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشند. تصفیه آب های سی سی کا با بهره گیری از فناوری اسمز معکوس باعث کاش املا  سختی آب می شود. سیستم ها یقلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های سی سی کا استفاده می شود که هر کدام کاررد متفاوتی دارد. فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی، پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آنتی باکتریال از جمله ویژگی های دستگاه های سی سی کا می باشد.

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب

شرکت تصفیه آسا مرکز خریدی معتبر و نمایندگی رسمی برند های تایوانی می باشند که بهترین مارک آب تصفیه کن را با مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا به سایت این مجموعه مارجعه نمایید.

 این شرکت با سابقه ای نزدیک به یک دهه خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را نیز در اختیار دارد که می توانید با مراجعه به وب سایت تصفیه آسا، در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه تصفیه آب اصل تایوان خود را خریداری نمایید. برای مشاوره و راهنمای خرید نیز می توانید با کارشاسان مجرب این شرکت تماس بگیرید تا شما را در خرید دستگاه مناسب راهنمایی کنند. ارسال و نصب رایگان دستگاه، ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز