خبرگزاری کار ایران

پارتیشن بندی فضای اداری خود را در کمترین زمان به آفن بسپارید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۶۵

پارتیشن بندی اداری کاربرد بسزایی برای تفکیک و مجزاسازی بخش‌های مختلف یک محیط اداری دارد. برای پارتیشن بندی فضای یک اداره دیگر نیازی به استفاده از دیوارهای سنتی نیست. دیوارهای سنتی نیاز به صرف زمان بیشتری برای نصب و ساخته شدن دارند؛ اما پارتیشن اداری در کمترین زمان و بسیار آسان، اجرا و نصب خواهد شد.

برای پارتیشن بندی فضای کاری می‌توانید از انواع پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. در پارتیشن شیشه ای از انواع شیشه مات، سکوریت، شفاف یا طرح دار و... استفاده می‌شود. به طور کلی پارتیشن شیشه ای را می‌توان به دو نوع تک جداره و دوجداره تقسیم کرد. بدون تردید هزینه پارتیشن شیشه ای در مقایسه با دیوارهای سنتی بسیار مناسب و مقرون ‌به‌ صرفه است.

پارتیشن بندی فضای اداری

فضای اداری به جداسازی و تقسیم بندی نیاز دارد. امروزه برای زیباسازی فضای اداری و افزایش بهره‌وری کارکنان از پارتیشن‌بندی استفاده می‌شود. پارتیشن اداری در انواع مختلفی وجود دارند که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به پارتیشن شیشه ای اشاره کرد. با ایجاد فضای جدا برای هر کاری، کارکنان می‌توانند وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند. پارتیشن بندی باعث می‌شود تا هر کارمند یا مدیری برای خود یک حریم خصوصی داشته باشد. بدون تردید این کار علاوه بر جداسازی، تاثیر شگفت انگیزی بر زیبایی محیط کاری خواهد داشت. پارتیشن‌ها در انواع متحرک و ثابت ساخته می‌شوند که با توجه به محیط کاری خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای همان طور که از نامش پیداست از جنس شیشه ساخته می‌شود. پارتیشن شیشه ای یک روش مدرن برای برآورده ساختن نیازهای شخصی و ارگونومیکی اشخاص و تفکیک فضای اداری است. این نوع پارتیشن می‌تواند جلوه‌ای خاص به فضای اداری ببخشد. اگر در محیط کاری به دنبال تفکیک فضا و در عین حال زیباسازی آن هستید، این نوع پارتیشن می‌تواند راه حلی برای شما باشد.

امروزه پارتیشن شیشه ای دیگر جایگزین دیوارهای سنتی شده است. برای ساخت و نصب پارتیشن از انواع شیشه مات، شفاف، رنگی یا طرح دار استفاده می‌شود که انتخاب آن به علایق و سلیقه افراد بستگی دارد. سیستم پارتیشن شیشه ای دارای خاصیت تغییرپذیری، مونتاژ و دمونتاژ است.

پارتیشن بندی فضای اداری خود را در کمترین زمان به آفن بسپارید

کاربردهای پارتیشن شیشه ای

اجرای پارتیشن بندی با انواع پارتیشن شیشه ای مزایای بسیاری را به همراه دارد. دیوار عامل مهمی در جلوگیری از عبور نور است. عدم عبور نور باعث می‌شود تا فضای کاری در بخش‌های مختلف آن تاریک‌تر باشد و این موضوع تاثیر منفی در عملکرد کارکنان خواهد داشت. پارتیشن شیشه ای از قابلیت عبور نور برخوردار بوده و به دلیل شفافیت بالا، این امکان را فراهم می‌سازد تا نور کافی در فضا منتشر شود. از سایر کاربردهای پارتیشن شیشه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جداسازی فضا
  • حفظ حریم شخصی
  • افزایش نور
  • زیباتر شدن محیط کاری
  • نصب آسان و جابه‌جایی سریع
  • عایق حرارت و مقاومت بالا
  • جلوگیری از آلودگی صوتی
  • نگهداری آسان
  • قیمت مناسب

اجرای پارتیشن اداری در کمترین زمان

برای اجرای پارتیشن اداری از انواع شیشه‌ها استفاده می‌شود؛ اما استفاده از شیشه سکوریت بسیار رایج است. پارتیشن شیشه ای دو نوع تک جداره یا دوجداره دارد که برای نصب و اجرای هر کدام، از شیشه سکوریت با اندازه متفاوت استفاده می‌کنند. معمولاً برای نصب و اجرای پارتیشن‌های شیشه ای دو نوع فریم لس و فریم دار را مورد استفاده قرار می‌دهند. نصب پارتیشن بسیار آسان است؛ زیرا ساخت شیشه، برش آن، یراق آلات و پروفیل‌های پارتیشن در کارخانه یا کارگاه آماده شده و تنها اجرا و نصب آن در محیط کاری صورت می‌گیرد.

پارتیشن بندی فضای اداری خود را در کمترین زمان به آفن بسپارید

هزینه اجرای پارتیشن اداری

ساخت دیوار بدون تردید هزینه بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت؛ اما پارتیشن بندی با استفاده از شیشه هزینه مناسبی دارد. به دلیل نصب آسان پارتیشن شیشه ای، هزینه آن نیز پایین‌تر است. به دلیل افزایش روزافزون هزینه‌ها نمی‌توان رقم ثابتی را برای پارتیشن بندی شیشه ای بیان کرد. قیمت پارتیشن در انواع مختلف آن متفاوت است. از عوامل موثر در هزینه پارتیشن اداری می‌توان به مواردی مانند متراژ فضای اداری، جنس شیشه، نوع آن و... اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت انواع پارتیشن شیشه ای می‌توانید به وبسایت آفن | https://afn-co.com/ مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجموعه با شماره 0218399 تماس حاصل نمایید.

نحوه اجرای پارتیشن بندی اداره

پارتیشن بندی اداره در طی مراحلی صورت می‌گیرد. در ابتدای کار می‌بایست کارشناس از محل مورد نظر بازدید کرده و به اندازه‌گیری آن بپردازد. انتخاب پارتیشن و نوع آن از مراحل مهم این روش مدرن به شمار می‌روند. اغلب این مراحل برای انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره، تک جداره، فریم دار و فریم لس، متحرک یا ثابت یکسان هستند. مراحل سفارش تا اجرا و نصب پارتیشن اداری به شرح زیر است.

  1. ارسال کارشناس جهت بازدید از پروژه
  2. متراژ و اندازه گیری محیط کاری
  3. تهیه نقشه و طراحی پارتیشن اداری
  4. انتخاب نوع پارتیشن توسط متقاضی
  5. ارائه لیست قیمت
  6. برآورد اولیه پروژه
  7. تایید کارفرما
  8. ساخت پارتیشن، یراق آلات و شیشه
  9. نصب و اجرای پارتیشن در محیط مورد نظر

سخن پایانی

جداسازی فضای کاری با پارتیشن بندی یک روش مدرن و بسیار محبوب است. نصب آسان پارتیشن شیشه ای باعث شده تا بسیاری از افراد برای جداسازی بخش‌های مختلف محیط کاری خود از این روش استفاده نمایند. مجموعه آفن انواع پارتیشن شیشه ای را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد. برای مشاهده نمونه کارهای مجموعه و دریافت مشاوره‌های لازم در رابطه با پارتیشن بندی فضای اداره به وب سایت آفن (https://afn-co.com/) مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز