خبرگزاری کار ایران

نه پرسپولیس؛ نه حافظیه/ جاذبه جدید گردشگری شیراز مشخص شد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۵۶۹

کاشت مو شیراز طبق آمار به عنوان بهترین انتخاب در ایران و جزو دومین انتخاب برای کشورهای حاورمیانه است. بهترین کلینک های کاشت مو در شیراز قرار گرفته که به خوبی و با جدیدترین روش های کاشت مو ، این عمل انجام می شود. در حال حاظر از نظر مردم تیم شیراز کاشت به عنوان بهترین تیم کاشت مو بوده که توانسته بیشترین رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد.

در این روزها که خبرهای بد؛امان مردم را بریده است، شنیدن و خواندن خبرهای خوب و رضایت‌بخش روح امید را در مردم ایران زنده می‌کند.

کاشت مو در شیراز در صدر کاشت مو در خاورمیانه قرار گرفته است.

در حال حاضر کاشت مو شیراز رتبه اول در بین شهرهای ایران را دارد و در بین رتبه بین‌المللی، طبق سایت آماری worldometers، شیراز پس از استانبول ترکیه دومین انتخاب گردشگران حوزه سلامت خاورمیانه و دنیا قرار گرفته است.

جالب است بدانید که بیش از 70 درصد افرادی که قصد کاشت مو دارند بین کاشت مو شیراز یا تهران و دیگر شهرها، شیراز را انتخاب کردند و در بین کشورهای عربی نیز شهر شیراز انتخاب اول برای گردشگران حوزه سلامت بوده است.

حال باید به این نکته اشاره شود که چرا و چطور شیراز توانست به این رتبه نایل شود و چرا بسیاری از افراد در ایران و کشورهای حوزه خلیج‌فارس ایران و شیراز را به ترکیه ترجیح داده‌اند؟!!

 

چرا کاشت مو در شیراز بهترین انتخاب برای متقاضیان است؟!

شیراز به‌واسطه نزدیک بودن به کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس در ابتدا به قطب گردشگری پزشکی ایران تبدیل شد و پس از آن به‌واسطه تعداد بی شمار متقاضیان کاشت مو، کم، کم توانست گوی سبقت را از دیگر شهرها ایران و خاورمیانه برباید.

همان‌طور که مشخص است کاشت مو یک عمل تجربی است همانند عمل بینی و هر چه متخصصان این عمل را بیشتر انجام دهند باتجربه‌تر و نمونه کارهای بهتری ارائه می‌دهند.

در نتیجه افرادی که در این شهر کاشت مو انجام می‌دادند از نتیجه راضی و آن را به دیگر افراد در شهرهای دیگر نیز پیشنهاد می‌دادند. کم‌کم شمار افرادی که نتیجه کار خود راضی و خوشنود بودند زیادتر شد و این شهر به قطب کاشت موی ایران تبدیل شد.

1: وجود بهترین تکنسین‌های متخصص کاشت مو در شیراز

2: قیمت مناسب

3: جدیدترین روش‌های کاشت مو دنیا

4: خوش‌آب‌وهوا بودن

1: وجود بهترین تکنسین‌های متخصص کاشت مو در شیراز

بهترین تکنسین‌های کاشت مو در شیراز بوده و تبحر و تجربه آن‌ها زبان زد است. در حال حاضر بهترین تیم کاشت مو در شیراز تیم شیراز کاشت است که دارای افتخارات متعددی در ایران و دنیا است.

این تیم توانست برای اولین‌بار کاشت مو زنان بدون تراشیدن موی سر را در ایران انجام داده تا بانوان ایرانی برای کاشت مو نخواهند هزینه گزاف خروج از ایران و رفتن به کشور ترکیه را به جان بخرند.

همچنین این تیم توانست با استفاده از روش کاشت مو میکروگرافت اف ای تی که جدیدترین روش کاشت مو در دنیا است، کاشت مو بدون درد خون ریزی را برای آقایان با بیشترین تراکم ممکن انجام دهد.

برای تماس و مشاوره رایگان و مستقیم با خانم خراسانی( مدیر تیم شیراز کاشت) ، باتجربه‌ترین تکنسین کاشت مو در شیراز با شماره زیر در تماس باشید:

09172260013

نه پرسپولیس؛ نه حافظیه/ جاذبه جدید گردشگری شیراز مشخص شد!

2: قیمت مناسب

به‌واسطه شرایط رقابتی که در بین کلینیک‌ها وجود دارد، آن‌ها سعی می‌کنند که علاوه بر خدمات بی‌نظیر و منحصربه‌فرد در قیمت نیز با هم رقابت کنند.

در حال حاضر یعنی در بازه ۶ماهه دوم سال 1402، قیمت کاشت مو در شیراز بین 12 تا 14 میلیون تومان بوده که نسبت به کشورهای دیگر مثل ترکیه و عمان تقریباً رایگان بوده و نسبت به تهران بین 30 تا 50 درصد ارزان‌تر است.

3: جدیدترین روش‌های کاشت مو دنیا

شاید برای شما جالب باشد که جدیدترین روش‌های کاشت مو دنیا در حال حاضر در ایران وجود دارد و به‌هیچ‌وجه کشورهای دیگر دنیا در این زمینه از ایران پیش نیست.

در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو در دنیا روش کاشت مو میکرو اف ای تی بوده که با نام‌های دیگر نیز شناخته می‌شود و همین روش در شیراز نیز با بهترین کیفیت در حال انجام است.

هر چند که این روش در ایران نام‌های زیادی به دلایل تبلیغات گرفته که همه‌وهمه یکی است:

مثل کاشت مو میکروگرافت، کاشت مو سوپر اف یو تی، کاشت مو سوپر اف یو تی پلاس و...

نه پرسپولیس؛ نه حافظیه/ جاذبه جدید گردشگری شیراز مشخص شد!

4: خوش‌آب‌وهوا بودن

شاید یکی از دلایلی که شیراز به‌عنوان جاذبه گردشگری و توریست درمانی شناخته می‌شود، آب‌وهوای متعادل این شهر است.

به طور مثال طبق اطلاعات و آمار سایت ویکی‌پدیا، دمای میانگین کل سال در شیراز بین 25 الی 35 درجه است.

همان‌طور که می‌دانید، گرما و یا سرمای زیاد یکی از فاکتورهای مهم در عدم رویش موها و یا ایجاد عوارض کاشت مو است. در دو الی سه روز اول فولیکول‌های مو بسیار حساس بوده و پوست سر به‌شدت دچار التهاب است.

و فرد برای اینکه دچار عوارض کاشت مو مثل عفونت نشود نباید در معرض گرما و رطوبت شدید باشد.

پس شیراز می‌تواند یک گزینه عالی برای کاشت مو در همه فصول باشد.

5: داشتن اماکن تفریحی و گردشگری منحصربه‌فرد

همیشه افراد دوست دارند که علاوه بر درمان به تفریح نیز بپردازند. بسیاری از افراد در دنیا صرفاً برای دیدن امکان گردشگری شیراز همانند پرسپولیس، حافظیه، سعدی، باغ دلگشا، باغ ارم و... به شیراز سفر کنند.

حال با یک تیر می‌توان دو نشان زد، زیباتر شدن در کنار گذراندن اوقاتی خوش در شهر عشق و زیبایی. شاید در هیچ شهر دیگری نتوان به‌اندازه شیراز از زیبایی‌های آن لذت برد و در کنار به درمان نیز پرداخت.

کدام کلینیک را برای کاشت مو انتخاب کنیم؟

درست است که شیراز بهترین شهر در بین شهرهای ایران و خاورمیانه برای کاشت مو است؛ اما بهتر است به‌جای کلینیک کاشت مو به سراغ تکنسین متخصص کاشت مو بروید.

زیرا در هر کلینیکی تعداد تکنسین‌های بسیاری زیر نظر یک پزشک متخصص مشغول به این کار هستند و دست‌کار همه آن‌ها با هم یکی نیست.

بهتر است با مراجعه به سایت شیراز کاشت ابتدا نمونه کارها را دیده و سپس اقدام به کاشت مو کنید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با باتجربه‌ترین تکنسین کاشت موی شیراز( خانم خراسانی) نیز می‌توانید به شماره زیر در تماس باشید:

  • 09172260013

سخن پایانی

طبق آمار 70 درصد افرادی که قصد کاشت مو دارند، شیراز را به همه شهرهای ایران برای کاشت مو و عمل‌های زیبایی انتخاب کرده‌اند. مهم‌ترین دلیل آن نیز تبحر و تجربه بالای تکنسین‌های حرفه‌ای و همچنین استفاده از جدیدترین روش‌های کاشت مو در دنیا است.

اما باید به این نکته نیز توجه کرد که به‌جای انتخاب کلینیک به دنبال یافتن متخصص متبحر کاشت مو بود. زیرا در هر کلینیک بیش از ده‌ها نفر مشغول کاشت مو هستند که بعضی از آن‌ها باتجربه و بعضی از آن‌ها بی‌تجربه بوده که باید بهترین آن‌ها را انتخاب کرد.

تیم شیراز کاشت و خانم خراسانی بهترین متخصص کاشت مو بوده که مشاوره با ایشان از طریق شماره درج شده در این محتوا رایگان است. برای دیدن نمونه کارهای ایشان می‌توانید به وب‌سایت شیراز کاشت سر بزنید و نمونه کاری‌های این متخصص چیره‌دست را ببینید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز