خبرگزاری کار ایران

روشویی کابینت دار

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۸۴۵

روشویی یکی از تجهیزات ضروری سرویس بهداشتی است که برای شستن دست و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 برای اینکه خریداران بتوانند متناسب با سلیقه خود دکوراسیون سرویس بهداشتی را تکمیل کنند، تولیدکنندگان مدل‌های مختلفی از روشویی بدون پایه و پایه‌دار و روشویی کابینت ‌دار را طراحی می‌کنند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات دقیق و کاملی درباره انواع روشویی کابینت دار و جنس‌های مختلف کابینت روشویی سنگی در اختیار شما قرار دهیم. 

 

روشویی کابینت دار چیست؟ 

روشویی مدل‌های مختلفی دارد و با استفاده از متریال‌های متنوعی ساخته می‌شود. کاسه‌های روشویی از جنس‌های مختلف سنگ، چینی، مس، شیشه و ...طراحی می‌شوند و متناسب با سبک دکوراسیون و سلیقه شخصی انتخاب می‌شوند. روشویی سنگی به دلیل اینکه به راحتی تمیز می‌شوند و نگهداری از آن‌ها ساده است، جزو پرکاربردترین روشویی‌های موجود در بازار هستند. 

همچنین مدل کاسه‌های روشویی هم تنوع زیادی دارد؛ اگر برای خرید روشویی به بازار مراجعه کنید، مدل‌های مختلف گرد، بیضی، مربع و ... برای خرید در دسترس شما قرار دارد.  

یکی از مدل‌های پرطرفدار روشویی، روشویی کابینت دار است که زیر کاسه روشویی، کابینتی هم برای قرار دادن وسایلی مانند حوله، خمیر دندان و مسواک دارد. 

 

مزیت استفاده از کابینت روشویی سنگی 

همان‌طور که گفتیم روشویی سنگی طرفداران زیادی دارد و پرکاربرد است. برخی از روشویی‌ها پایه‌دار هستند، در حالی‌که برخی مدل‌های دیگر کابینت دارند. روشویی‌های کابینت‌دار جدید هستند و استفاده از آن‌ها با مزایای متعددی همراه است. 

مهم‌ترین مزیت کابینت روشویی سنگی این است که می‌توان از کابینت برای نگهداری از وسایل شخصی و بهداشتی یا شوینده‌ها استفاده کرد. با توجه به اینکه محیط دستشویی آلوده است، کابینت روشویی سنگی انتخاب مناسبی برای رعایت بهداشت و تمیز نگه داشتن وسایل است. 

همچنین با استفاده از کابینت روشویی سنگی می‌توان محیط سرویس بهداشتی را منظم‌تر کرد تا دسترسی به وسایل مورد نظر آسان‌تر باشد. 

 

 جنس‌های روشویی کابینت دار 

روشویی کابینت دار از متریال‌های مختلفی تولید می‌شود تا خریدار بتواند متناسب با ویژگی‌های هر کدام از متریال‌ها، بهترین روشویی را انتخاب کند. انواع کابینت روشویی سنگی شامل موارد زیر است. 

روشویی کابینت دار mdf 

 

mdf چوب خامی است که به شکل ورق درآمده است. اگر کابینت روشویی سنگی را از جنس mdf انتخاب کنید، می‌توانید محیط لوکس و زیبایی را ایجاد کنید. تنها عیب کابینت‌های از جنس mdf این است که در برابر آب مقاومت بالایی ندارند و خیلی زود ترک می‌خورند یا باد می‌کنند. 

 

روشویی کابینت دار فلزی

فلز یا استیل ضد زنگ از متریال‌های مناسب برای طراحی کابینت روشویی سنگی است که طول عمر و مقاومت بالایی دارد. استیل ضد زنگ با مدل‌ها و شکل‌های مختلفی قابل طراحی است و محدودیتی را برای تولید کننده یا خریدار ایجاد نمی‌کند. مزیت دیگر استفاده از فلز برای طراحی کابینت روشویی سنگی این است که به سادگی تمیز می‌شود و هیچ اثری از لکه یا شوینده روی آن باقی نمی‌ماند. 

 

روشویی کابینت دار pvc 

انتخاب کابینت روشویی سنگی از جنس pvc هم طرفداران زیادی دارد. زیرا pvc در مقابل رطوبت و نفوذ آب مقاوم است و به راحتی خراب نمی‌شود. با توجه به اینکه محیط سرویس بهداشتی اغلب اوقات مرطوب است و مجبور هستید برای نظافت آن از آب استفاده کنید، بهتر است از جنس pvc برای تولید کابینت روشویی سنگی استفاده کنید. 

روشویی کابینت دار

 

انواع مدل‌های روشویی کابینت دار 

طراحی روشویی کابینت دار با مدل‌های مختلف انجام می‌شود. کابینت روشویی سنگی با مدل‌های مختلف روشویی کابینت دار تک درب، روشویی کابینت دار دو درب و روشویی کابینت دار کشویی قابل طراحی است.  

 

مزایای روشویی بدون پایه 

روشویی بدون پایه با نام روشویی روکابینتی یا روشویی دیواری هم شناخته می‌شود و برای سرویس بهداشتی‌هایی که متراژ کوچکی دارند، مناسب است. چون جای زیادی نمی‌گیرند و از انواع روشویی پایه‌دار ابعاد کوچک‌تری دارند. حتی اگر بخواهید در حمام روشویی نصب کنید هم مدل‌های بدون پایه کاملا مناسب و کاربردی هستند. 

مزیت نصب روشویی روشویی بدون پایه فقط ابعاد کوچک و جاگیر نبودن نیست؛ موارد زیر سایر مزایای روشویی بدون پایه است. 

 

نظافت آسان فضای زیر روشویی بدون پایه 

با نصب روشویی پایه‌دار اقدامات نظافت هم سخت‌تر می‌شود. اما وقتی روشویی بدون پایه نصب می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید با آب یا دستمال فضای زیر روشویی را تمیز کنید. 

 

قابلیت تنظیم ارتفاع روشویی بدون پایه 

یکی از معایب روشویی پایه‌دار این است که نمی‌توان ارتفاع آن را تنظیم کرد و باید به همان حالت نصب کنیم. اما مزیت روشویی بدون پایه این است که می‌توان آن را متناسب با سن و قد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند، روی دیوار نصب کرد. به طور مثال وقتی قرار است روشویی را برای افرادی که معلولیت دارند و از ویلچر استفاده می‌کنند یا برای کودکان نصب کنیم، بهتر است از مدل‌های روشویی بدون پایه استفاده کنیم. 

 

روشویی بدون پایه با ابعاد مختلف 

یکی دیگر از مزیت‌های روشویی بدون پایه این است که ابعاد مختلفی دارد و خریدار می‌تواند بر اساس متراژ سرویس بهداشتی یا حمام مناسب‌ترین سایز را انتخاب کند. 

روشویی کابینت دار

 

طراحی روشویی بدون پایه با سبک‌های مختلف 

خرید و انتخاب روشویی باید متناسب با سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی یا حمام باشد. مزیت روشویی بدون پایه این است که برای سبک‌های مختلف دکوراسیون کلاسیک و دکوراسیون مدرن مدل‌های مختلفی دارد. 

ویژگی‌های انواع روشویی بدون پایه سبک کلاسیک این است که فضای سرویس بهداشتی یا حمام را تجملی و اشرافی می‌کند. همچنین با رنگ‌های متنوع طراحی می‌شود تا خریدار بتواند رنگ مناسبی را انتخاب کند. کابینت روشویی سنگی از جنس mdf و چوب برای سرویس بهداشتی با دکوراسیون کلاسیک مناسب هستند. 

در مقابل روشویی بدون پایه سبک مدرن ساده است و هیچ اثری از پیچیدگی در آن مشاهده نمی‌شود. این مدل‌ها در عین سادگی شیک هستند و جلوه زیبایی به سرویس بهداشتی می‌دهند. کابینت روشویی سنگی از جنس فلز یا شیشه هم برای سبک مدرن مناسب هستند. 

سرویس بهداشتی و حمام از فضاهای بااهمیتی هستند که در بازسازی یا تجهیز یک ساختمان باید مورد توجه قرار بگیرند. روشویی از تجهیزات ضروری برای این فضاها است که در مدل‌های متنوعی طراحی می‌شود و خریدار می‌تواند متناسب با متراژ، سلیقه شخصی و بودجه‌ای که در اختیار دارد، مناسب‌ترین روشویی را انتخاب کنید. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات دقیق و کاملی برای معرفی انواع روشویی و جنس‌های مختلف کابینت روشویی سنگی در اختیار شما قرار دهیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز