خبرگزاری کار ایران

پیش قدم در واردات پارچه و خرید و فروش پرده

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۲۶

افرادی که در زمینه‌های مختلف و مرتبط با پرده و پارچه فعالیت می‌کنند با اسم مهیار عباسی آشنا هستند. حداقل تمامی این افراد یک بار هم که شده اسم این شخص را شنیده اند. آقای علی عباسی کماسائی ملقب به مهیار عباسی به عنوان یکی از جوانان موفق در زمینه واردات و فروش انواع پارچه و پرده شناخته می‌شود.

او با استفاده از ویژگی و قابلیت‌های خود توانسته است تا در عرصه واردات پارچه و خرید و فروش پرده پیش قدم شود. در ادامه قصد داریم این شخص و اقداماتی که در زمینه واردات و خرید و فروش پارچه انجام داده است را برای شما شرح دهیم.

واردات انواع مختلفی از پرده‌ها و پارچه‌ها

عباسی با تولید کننده‌های مختلفی در خارج از ایران در ارتباط است. او با استفاده از این ارتباطات خود توانسته است تا انواع مختلفی از پارچه‌ها را با ویژگی‌ها و خواص منحصر به فرد به ایران وارد کند. تا افراد بتوانند به بهترین و جدیدترین پارچه‌های روز دنیا دسترسی داشته باشند. همچنین وی با بهره‌گیری از پارچه‌هایی که وارد می‌کند به طراحی و تولید انواع مختلفی از پرده‌های می‌پردازد. علاوه بر طراحی و دوخت انواع پرده‌ها، مهیار عباسی فعالیت بسیار خوبی در زمینه واردات پرده‌های آماده دارد. به این صورت هر شخصی در داخل ایران می‌تواند از بهترین پرده‌های موجود در جهان استفاده کند.

واردات پارچه و پرده‌های بروز و مدرن

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باعث تمایز فعالیت‌های عباسی کماسائی با سایر وارد کنندگان شده است، آن است که او همواره سعی داشته تا محصولاتی مدرن و بروز را وارد کند. البته او در کنار واردات این محصولات، پرده‌ها و پارچه‌های کلاسیک را نیز به ایران وارد می‌کند. مهیار عباسی با این اقدام خود باعث می‌شود تا تمام افراد با هرگونه سلیقه ای که دارند و مطابق با دکوراسیون داخلی خانه شان بتوانند از یک پرده مناسب وارداتی استفاده کنند.

واردات اقتصادی و مقرون به صرفه

مهیار عباسی همواره در تلاش است تا مردم کشور عزیزمان بتوانند بهترین محصولات وارداتی را با قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای تهیه کنند. به طور کلی بنا به شرایط کشور و نوسانات ارزی، بسیاری از محصولات وارداتی به خصوص پرده و پارچه‌ها قیمت بالایی دارند و ممکن است بسیاری از مردم قادر به خرید آن‌ها نباشند. اما علی عباسی با به خرج دادن سیاسیت های مختلف همواره سعی داشته است تا با کم‌ترین هزینه‌های ممکن محصولات با کیفیتی را به ایران وارد کند تا مردم بتوانند این محصولات را تهیه و از آن‌ها استفاده کنند.

واردات محصولات با کیفیت

مهیار عباسی یکی از معدود افرادی است که پارچه‌ها و پرده‌های بسیار با کیفیت و درجه یک را به ایران وارد می‌کند. از این رو محصولاتی که در مجموعه او به فروش می‌رسند دوام و طول عمر بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید تا سالیان سال از آن‌ها استفاده کنید. از طرفی دیگر کیفیت بالای این محصولات باعث می‌شود تا زیبایی و جذابیت آن‌ها دو چندان شود. همان طور که در بخش پیش گفتیم، مهیار عباسی همواره سعی داشت محصولات وارداتی را با کم‌ترین میزان قیمت به مشتریان خود عرضه کند. اما این قیمت پایین و اقتصادی باعث افت کیفیت محصولات و نشده است و همواره پارچه‌های درجه یک و پرده‌هایی با کیفیت مطلوب از طریق ایشان به ایران وارد شده اند.

پیش قدم در واردات پارچه و خرید و فروش پرده

پیشتاز در توزیع و فروش پرده

علی عباسی (مهیار عباسی) با وارد کردن پارچه‌ها و پرده‌های مختلف به داخل ایران به عنوان یکی از پیشتازان توزیع و فروش و نصب پرده در ایران شناخته می‌شود. چرا که ایشان انواع مختلفی از پارچه‌ها و پرده‌ها را به ایران می‌آورند و هر یک از مشتریان آن‌ها می‌توانند با توجه به سلیقه خود و متناسب با دکوراسیونی که دارند، به انتخاب یک پرده مناسب اقدام کنند. به دلیل آن که محصولات وارد شده به ایران توسط مهیار عباسی از کیفیت بسیار بالا و قیمت‌های مقرون به صرفه ای برخوردار هستند، همواره تعداد بسیار زیادی از افراد پرده‌های خود را از مجموعه ایشان تهیه می‌کنند. از این رو مهیار عباسی به عنوان یکی از موفق‌ترین افراد در زمنه توزیع و فروش پرده شناخته می‌شود.

از طرفی دیگر مهیار عباسی با وارد کردن پارچه‌های مختلف به ایران و تولید پرده‌های متنوع از این پارچه‌ها باعث شده است تا افراد انتخاب‌های بسیار زیادی را در هنگام خرید پرده داشته باشند. این عامل به خودی خود یکی از بزرگ‌ترین دلایل پیشتاز بودن او در توزیع و فروش پرده است.

همکاری با مجموعه‌های مختلف

مهیار عباسی با فروشگاه‌های مختلف همکاری می‌کند و پارچه‌ها و پرده‌های وارد شده به ایران را به آن‌ها توزیع می‌کند. به همین دلیل تعداد فروشگاه‌های بسیار زیادی با ایشان همکاری دارند. در واقع به دلیل دقت و حساسیت بسیار بالای مهیار عباسی در زمینه واردات انواع پارچه و پرده های مختلف و متنوع، فروشندگان از کیفیت کار مطمئن بوده و با اطمینان خاطر کامل نسبت به خرید اجناس خود از ایشان اقدام می‌کنند. در واقع مهیار عباسی با وارد کردن انواع پارچه‌ها و پرده‌های مختلف به ایران و توزیع آن‌ها در بین فروشنده‌های مختلف کمک بسیار زیادی را بر چرخه اقتصاد کشور داشته است.

توجه به نیاز بازار و نظر مشتریان

یکی از دلایل موفقیت مهیار عباسی در زمینه واردات انواع پارچه‌ها و پرده‌ها توجه به نیاز بازار و خواسته های مشتری بوده است. به طوری که ایشان نه بخاطر کسب سود بلکه برای پاسخ دهی به نیازی که مشتریان دارند، محصولات خود را وارد می‌کند. از این رو افراد می‌توانند به راحتی توسط مجموعه ایشان اجناس مورد نیازشان را تهیه و از ان ها استفاده کنند.

پیش قدم در واردات پارچه و خرید و فروش پرده

واردات پارچه و پرده در حجم بالا

مهیار عباسی به دلیل برخورداری از دانش و تجربه بسیار بالا در زمینه انواع پارچه‌ها و پرده‌ها، توانسته است تا متدهای منحصر به فردی را در زمینه واردات این محصولات به دست بیاورد. به طوری که شاید تعداد بسیار محدودی از افراد در ایران بتوانند واردات با حجم بسیار بالا در ایران انجام دهند. در واقع ایشان با قبول ریسک‌های مختلف و با اعتماد به نفسی که دارند همواره محصولات بسیار زیادی را به ایران وارد می‌کنند تا بتوانند به طور کامل به نیاز بازار پاسخ دهند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز