خبرگزاری کار ایران

کمپین لوازم‌ التحریر نیکان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۳۶

مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند سراسر کشور کمپین لوازم‌التحریر خود را با شعار «مهر مهربانی می‌خواهد» برگزار می‌کند.

در این کمپین قرار است 2326 بسته لوازم‌التحریر به کودکانی از سراسر کشور اهدا شود. هر بسته لوازم‌التحریر این کمپین شامل کوله‌پشتی، دفتر، مداد، خودکار، مدادرنگی، جامدادی و سایر لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان است. بسته‌های لوازم‌التحریر نیکان به شکلی آماده می‌شوند که برای استفادۀ دانش‌آموزان تمامی مقاطع مناسب باشند.

ارزش هر بسته لوازم‌التحریر کمپین «مهر مهربانی می‌خواهد» 400 هزار تومان است که با کمک‌های حامیان و خیران جمع‌آوری و تأمین خواهد شد.

پس از تهیه و بسته‌بندی، لوازم‎التحریرها برای دانش‌آموزان استان‌های تهران، البرز، سیستان‌وبلوچستان، گرگان، قم، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان‌ رضوی، مرکزی، لرستان، فارس، مازندران، آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، سمنان و قزوین فرستاده خواهد شد.

نیکان ماموت هر سال در هفته‌های پایانی شهریور با کمک نیکوکاران و علاقه‌مندان به حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، بسته‌هایی را برای آنان مهیا می‌کند تا به این ترتیب به یکی از اهداف مهم خود یعنی فراهم‌کردن امکانات تحصیلی نسل آینده دست یابد.

امسال به جز راه‌های معمولِ کمک به کمپین لوازم‌التحریر «مهر مهربانی می‌خواهد» مانند شماره کارت بانک ملت 6104337770074837، شماره حساب بانک ملت 440744057 و شماره شبای IR630120010000004407440571 علاقه‌مندان به هنر دیجیتال هم می‌توانند با خرید عکس‌های NFT نیکان هم سهمی در کمپین لوازم‌التحریر داشته باشند و هم به حاضران در بازار هنر دیجیتال بپیوندند.

خیریه نیکان ماموت به عنوان اولین خیریه در ایران این امکان را فراهم نموده تا کاربران از طریق خرید NFT از سراسر دنیا در پویش تامین لوازم تحریر برای کودکان مشارکت نمایند.

فراگیرشدن NFT چنان گسترده است که نه فقط هنرمندان مستقل از آن برای ارائۀ آثار هنری خود استفاده می‌کنند بلکه حتی خیره‌هایی مانند مؤسسۀ نیکان ماموت هم طرح‌های جدید خود مانند کالکشن عکس NFT نیکان را براساس آن شکل داده‌اند و تلاش می‌کنند از برای فروش آثار هنرمندان خود بهره گیرند.

NFTها در دنیای هنر جای بزرگی برای خود باز کرده‌اند و رفته رفته به حوزه مسئولیت اجتماعی و مشارکت مردم در راستای جذب منابع مالی بین المللی در راستای حمایت از نیازمندان کمک خواهد کرد.

اما یک اثر هنری NFT چگونه عمل می‎کند؟ تصور کنید که اثری در فتوشاپ خلق شود و صاحب اثر بخواهد آن را بفروشد؛ در این وضعیت هر شخصی می‌تواند یک کپی از آن را دانلود کند و در کامپیوتر خود داشته باشد، به این ترتیب هیچ حق مالکیتی برای صاحب اثر نمی‌ماند و درآمدی هم نخواهد داشت. یا یک تابلو نقاشی رنگ روغن را فرض کنید که هنرمندی آن را کشیده و می‌خواهد بفروشد. هم عکس و هم تابلو نقاشی را می‌توان به یک NFT تبدیل کرد، حالا اگر اصل این آثار هم از بین برود NFT همواره وجود دارد و حق مالکیت آن هم در اختیار صاحب اثر می‌ماند. این آثار دیجیتال دارای شناسنامۀ منحصر به فردی هستند که هیچ کپی نمی‌تواند با آن برابری کند.

مجموعۀ NFT نیکان

مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت، به عنوان حامی خانواده‌ها حضور در همۀ عرصه‌های مؤثر بر بهبود زندگی اعضای خانواده را هدف خود می‌داند. این مؤسسه همۀ فعالیت‌های خود را بر پایۀ انسان‌دوستی طرح‌ریزی می‌کند. این خیریه با اجرای طرح‎های مختلف کمک به مددجویان و نیازمندان سراسر ایران را دنبال می‌کند و حتی در تولید محصولات خود نیز با کمک گرفتن از مددجویان نیکان و سپردن تولید محصولات به آنان، موضوع مهم را مدنظر قرار می‌دهد.

علاوه بر این، خیریه نیکان با استفاده از سیستم پیشرفته‌ای که در اختیار همراهان خیر قرار می‌دهد، امکاناتی را فراهم می‌کند که به آنها اجازه می‌دهد به صورت آنلاین و با امنیت بالا، واریزی‌ها را به خیریه انجام داده و در حراجی‌های مختلف این خیریه، شرکت کنند. همچنین، این سیستم به همراهان خیر اطمینان می‌دهد که همۀ تراکنش‌های مالی به درستی انجام شده و هیچ‌گونه نقصی در این فرآیند وجود ندارد.

با شرکت در کمپین‌های خیریه نیکان، همراهان خیر می‌توانند به بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند در سراسر جهان کمک کنند. این کمپین‌ها شامل برنامه‌های مختلفی مانند کمک به بیماران، کمک به آموزش، کمک به بهداشت و بهبود زیرساخت‌ها و سایر برنامه‌های خیریه است. با شرکت در این کمپین‌ها، همراهان خیر می‌توانند به صورت مستقیم و مؤثر، به بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند کمک کنند و تأثیر مثبتی در جامعه داشته باشند.

به طور کلی، خیریه نیکان با استفاده از بهترین روش‌ها و فناوری‌های روز، امکاناتی را فراهم می‌کند که به همراهان خیر اجازه می‌دهد به صورت آسان و شفاف در کمپین‌های خیریه شرکت کنند و به بهبود شرایط زندگی افراد نیازمند در سراسر جهان کمک کنند. این همراهی چون با استفاده از سیستم پیشرفته‌ای انجام می‌شود، این امکان را به خیرین می‌دهد تا فضایی فراهم آورد که به لینک‌های ویژه‌ای دسترسی پیدا کنند تا بتوانند مقصد کار خیر خود را شناسایی کرده و اطلاعات بروزی از روند دریافت کنند.

کالکشن عکس NFT مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت یکی از طرح‌های جدید مؤسسه است که برای این هدف تهیه شده است. در این مجموعه حدود 20 تصویر از مناطق محروم کشور وجود دارد که از دریچۀ دوربین عکاسان مؤسسۀ نیکان ثبت شده‌اند. NFTهای نیکان را از اینجا می‌توانید خریداری کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز