خبرگزاری کار ایران

تب داغ جراحی‌های زیبایی این روزها از کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۲۸۷

 

سینه‌هایی زیبا و خوش فرم با انواع عمل زیبایی پستان

پروتز پستان یکی از بهترین و قطعی‌ترین راه برای داشتن سینه‌هایی خوش فرم و زیبا است. انواع جراحی زیبایی شامل ماموپلاستی، جراحی ماستوپکسی و پروتز پستان با هدف زیبایی انجام می‌گیرند. در هر یک از این جراحی‌ها تغییراتی بر روی سینه‌ها ایجاد می‌شوند که منجر به زیباتر شدن اندام زنانه افراد خواهند شد.

جراحی‌های زیبایی پستان برای افرادی که سینه‌هایی نامتقارن و افتاده دارند، مناسب هستند. همچنین، اگر اندازه سینه‌ها خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشند، با عمل پروتز سینه یا جراحی کاهش حجم، اصلاح می‌گردند. متقارن‌سازی سینه‌ها نیز مرحله‌ای است که در همه این جراحی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد. معمولا نیز برای زیباسازی اندام بانوان، باید چند جراحی به صورت همزمان انجام شوند.

نتیجه انواع جراحی زیبایی پستان به هنر و مهارت‌های پزشک جراح بستگی خواهد داشت. بنابراین لازم است قبل از اقدام برای انجام انواع عمل ماموپلاستی، حتما تحقیقات کافی در این زمینه داشته باشید.

چه افرادی به عمل زیبایی پستان نیاز دارند؟

عمل زیبایی پستان یک راه برای خوش فرم کردن و متناسب کردن اندازه سینه‌ها است. روش‌های متعددی وجود دارند که برای اصلاح فرم و اندازه سینه‌ها انجام می‌گیرند. به طور کلی، مشکلات زیر را می‌توان از طریق انواع جراحی‌های زیبایی رفع نمود:

  • شل بودن و افتادگی پستان ها

  • نامتقارنی سینه ها

  • بزرگ یا کوچک بودن بیش از حد سینه ها

  • جای خالی سینه پس از عمل ماستکتومی

زیبایی اندام زنانه نقش بسزایی در افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. بسیاری از بانوان بعد از دوران بارداری و شیردهی دچار افتادگی و شل شدن سینه‌ها می‌شوند. افرادی که دچار کاهش وزن شدید می‌شوند نیز ممکن است با این مشکل مواجه گردند. در این گونه موارد، انجام عمل زیبایی لیفت سینه تحت عنوان جراحی ماستوپکسی، کمک‌کننده خواهد بود.

اگر اندازه سینه‌ها به صورت غیرعادی بزرگ باشد نیز باید به کمک عمل کوچک کردن سینه، حجم اضافی آن برداشته شود. انجام همه این جراحی‌ها به صورت همزمان نیز امکان‌پذیر است. به این ترتیب، هر فردی که یک یا چند مورد از مشکلات یاد شده را داشته باشد، می‌تواند برای انجام عمل زیبایی پستان اقدام کند.

کاربرد انواع عمل زیبایی پستان چیست؟

هر نوع عمل زیبایی پستان با هدف مشخصی انجام می‌گیرد. گاهی یک جراح در انجام یک نوع عمل جراحی، توانایی بیشتری دارد. اما اگر قرار است چندین نقص ظاهری را به صورت همزمان برطرف کنید، بهتر است جراحی را بیابید که در انجام انواع عمل زیبایی پستان تجربه و مهارت کافی را داشته باشد. در ادامه به معرفی انواع عمل جراحی زیبایی پستان می‌پردازیم.

عمل جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی

تب داغ جراحی‌های زیبایی این روزها از کجاست؟

سینه‌های شل و افتاده ظاهر زیبای اندام بانوان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. با بالا کشیدن سینه‌ها (لیفت سینه) می‌توان این مشکل را برطرف نمود. برای این کار پزشک جراح با ایجاد برش‌های منظم و کافی، پوست‌های اضافی را از قفسه سینه جدا می‌کند. در نهایت، بافت پستان‌ها به سمت بالا کشیده شده و سینه‌ها اصطلاحا لیفت (Lift) خواهند شد. عمل جراحی لیفت سینه‌ها را جراحی ماستوپکسی نیز می‌نامند. بخشی از عمل جراحی ماستوپکسی به متقارن کردن سینه‌ها نیز مربوط می‌شود.

عمل جراحی کوچک کردن سینه ها

رایج‌ترین دلیلی که افراد برای انجام عمل جراحی ماموپلاستی اقدام می‌کنند، بزرگ بودن بیش از حد سینه‌ها است. برای افرادی که سینه‌هایی بزرگی دارند، مشکلاتی نظیر گردن درد و درد شانه‌ها اجتناب ناپذیر است. زیرا سنگینی پستان‌ها فشار زیادی بر ناحیه گردن و شانه‌ها وارد می‌آورد. بنابراین فرد با انجام عمل جراحی کوچک کردن سینه، هم مشکل جسمی خود را برطرف می‌کند و هم سینه‌هایی خوش فرم و زیبا خواهد داشت.

عمل جراحی پروتز پستان

بزرگ بودن سینه‌ها (به صورت متعارف) باعث افزایش جذابیت اندام زنانه خواهد شد. اگر اهل پوشیدن لباس‌های چسبان و جذاب هستید، قطعا این موضوع برای شما اهمیت دارد. یکی از بهترین راه‌هایی که برای افزایش سایز سینه به اندازه دلخواه پیشنهاد می‌شود، انجام عمل جراحی پروتز پستان است.

در این روش جراحی، از پروتزهای سیلیکونی برای افزایش حجم سینه استفاده می‌شود. جراح یک برش در زیر بافت پستان ایجاد می‌کند. سپس پروتز سیلیکونی را از طریق این برش بر روی قفسه سینه جاسازی خواهد کرد. در نهایت، محل جراحی را با زدن بخیه می‌بندد و پانسمان می‌کند.

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی زیبایی پستان

بخش مهمی از نتیجه عمل زیبایی پستان، به مراقبت‌های بعد از آن بستگی دارد. عدم رعایت این مراقبت‌ها می‌تواند میزان رضایت از نتیجه جراحی سینه را تحت تاثیر قرار دهد. ضمن این که بروز برخی اختلالات ممکن است عوارض جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

نگهداری از درن بعد از جراحی

یکی از مهم‌ترین مراقبت‌ها برای بعد از عمل زیبایی سینه یا ماموپلاستی، حفاظت از درن بعد از جراحی است. در اصل، جراح برای تخلیه مایعات اضافی از محل پستان، یک درن در محل جراحی قرار می‌دهد. محل اتصال این محفظه به بدن، باید تمیز نگه داشته شود. در غیر این صورت می‌تواند احتمال بروز عفونت را افزایش دهد. همچنین، مصرف آنتی بیوتیک‌ها و داروهای تجویزی پزشک الزامی است.

نداشتن فعالیت شدید و حمل اجسام سنگین

تا زمانی که پزشک اجازه نداده است، از انجام هر گونه ورزش سنگین یا فعالیت شدید خودداری کنید. زیرا دویدن و حرکات تند می‌تواند بر محل جراحی فشار آورده و نتیجه جراحی سینه را تحت تاثیر قرار دهد. معمولا بعد از عمل زیبایی پستان مخصوصا پروتز سینه، به مدت زیادی نباید اجسام سنگین بلند کنید.

نگهداری از محل برش جراحی

یک جراح پستان باتجربه، برای جراحی‌هایی مانند عمل پروتز پستان، برش را به صورت نامرئی ایجاد می‌کند. به این معنا که برش جراحی باید در نواحی مانند زیر پستان ایجاد گردد تا کمترین اسکار را به جای بگذارد. در غیر این صورت پس از عمل زیبایی پستان، ظاهری نازیبا ایجاد خواهد کرد.

دستکاری نکردن بخیه‌ها، فشار نیاوردن به محل جراحی و تمیز نگه داشتن ناحیه جراحی نیز باعث ترمیم صحیح زخم‌ها خواهد شد. با رعایت این مراقبت‌ها پس از انجام جراحی زیبایی پستان، کمترین اسکار به جای خواهد ماند.

هزینه عمل زیبایی پستان چقدر است؟

هر شخص بنا بر نیاز و سلیقه خود می‌تواند برای انجام عمل ماموپلاستی شامل پروتز پستان، لیفت سینه یا هر دو اقدام کند. هزینه عمل زیبایی پستان به روش جراحی و نوع عمل بستگی دارد. بخش مهمی از این هزینه‌ها، به دستمزد پزشک و هزینه‌های کلینیک مربوط است.

لطفا به این نکته توجه کنید که هزینه عمل‌های زیبایی از طریق بیمه قابل پرداخت نیست. بنابراین قبل از اقدام برای جراحی حتما با پزشک خود درباره تمام هزینه‌های جراحی صحبت کنید.

بهترین جراح برای عمل زیبایی پستان کیست؟

تب داغ جراحی‌های زیبایی این روزها از کجاست؟

انجام هر نوع عمل زیبایی پستان نیاز به تجربه، دانش و مهارت فراوان دارد. در غیر این صورت، فرد علی رغم صرف هزینه‌های سنگین جراحی، نمی‌تواند به نتیجه دلخواه خود برسد. برای پیشگیری از این موضوع، قبل از هر چیز درباره بهترین جراح زیبایی پستان تحقیقات لازم را انجام دهید.

هر چه تجربه پزشک در زمینه انواع عمل ماموپلاستی بیشتر باشد، نتیجه‌ای که دریافت می‌کنید، بهتر است. ضمن این که عوارض عمل زیبایی پستان به حداقل می‌رسد. شخصی که برای عمل ماستوپکسی، پروتز پستان یا قرینه‌سازی پستان‌ها اقدام می‌کند، باید با کمترین عوارض به بهترین نتایج برسد. این مساله کاملا به مهارت و تجربه پزشک جراح پستان بستگی خواهد داشت. اطلاعات بیشتر در این زمینه را می‌توانید از وبسایت دکتر فرهاد موسی زاده به دست آورید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز