خبرگزاری کار ایران

معرفی پارک های آبی و استخرهای لاکچری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۹۱۸

به دنبال بهترین استخرها و پارک‌های آبی تهران هستید؟ اسامی بهترین پارک آبی تهران و بهترین استخر تهران به تفکیک مناطق:

  • بهترین استخر منطقه 1 تهران: استخر روباز بلوط ولنجک
  • بهترین استخر منطقه 2 تهران: استخر برق آلستوم
  • بهترین استخر منطقه 3 تهران: استخر یاس
  • بهترین استخر و پارک آبی منطقه 4 تهران: پارک آبی افق هلان و استخر نارسیس
  • بهترین استخر منطقه 5 تهران: استخر جام جم همت
  • بهترین استخر منطقه 6 تهران: استخر روباز هتل پارسیان
  • بهترین استخر منطقه 7 تهران: استخر چهار فصل شهید شیرودی
  • بهترین استخر منطقه 8 تهران: استخر موج طلایی
  • بهترین استخر منطقه 9 تهران: استخر زیتون میدان فتح
  • بهترین استخر منطقه 10 تهران، استخر چهار فصل و روباز کانون سلمان فارسی
  • بهترین استخر منطقه 11 تهران: استخر و سونا شهید رعیت
  • بهترین استخر منطقه 12 تهران: استخر مرکز تجارت جهانی فردوسی
  • بهترین استخر منطقه 13 تهران: استخر تهران جوان
  • بهترین استخر منطقه 14 تهران: استخر حورتن
  • بهترین استخر منطقه 15 تهران: استخر دلفین آبی و پارک آبی آزادگان
  • بهترین استخر منطقه 16 تهران: استخر چهارفصل شهربانو نازی آباد
  • بهترین استخر منطقه 17 تهران: استخر و سرسره آبی آدم و حوا
  • بهترین استخر منطقه 18 تهران: استخر بوستان بانوان نرگس
  • بهترین استخر منطقه 19 تهران: استخر فجر دانشگاه شریعتی
  • بهترین استخر منطقه 20 تهران: استخر و سرسره آبی یاس شهر ری
  • بهترین استخر منطقه 21 تهران: استخر روباز هودین و هورام
  • بهترین استخر منطقه 22 تهران: پارک آبی اپارک و مجموعه ورزشی امام رضا (ع)

 به دنبال لیست استخرهای تهران هستید؟ اگر تصمیم گرفته‌اید به یک پارک آبی یا استخر در تهران بروید، تا مطالعه کامل این مطلب دست نگه دارید و سپس بلیت خود را رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین استخرها و پارک‌های آبی تهران را به همراه کد تخفیف آن‌ها به شما معرفی کنیم.

روش رزرو بلیط استخر و پارک آبی با تخفیف

برای رزرو آنلاین بلیت تخفیف‌دار استخرها و پارک های آبی کافیست وارد سایت پول تیکت شده و از طریق منوی اصلی، وارد بخش استخر شوید. از نوار ابزاری که در سمت راست صفحه مشاهده می‌کنید، شهر تهران را انتخاب کرده و سپس در قسمت جستجو، نام استخر مورد نظر را جستجو کنید. سپس وارد صفحه معرفی استخر مذکور شوید و بر روی دکمه زرد رنگ رزرو بلیت کلیک کنید.

با کمک سایت پول تیکت می‌توانید در هر نقطه‌ای از کشور که هستید با چند کلیک به مجموعه‌های آبی اطراف خود دسترسی پیدا کرده و ویدیو، عکس، آدرس، نقشه، قیمت و کلیه امکانات، امتیازات و نظرات مشتریان آن مجموعه را مشاهده کنید و در نهایت به سادگی روش رزرو بلیط استخر و پارک آبی که کمی پیش ذکر شد را اجرا کنید.

خرید بلیط استخر بلوط ولنجک

استخر روباز بلوط ولنجک که در منطقه یک تهران واقع شده است، یکی از بهترین استخرهای این منطقه و تهران است. بلوط ولنجک یک استخر روباز و چهار فصل است که در هر آب‌وهوایی می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. مجموعه بلوط ولنجک به واسطه امکانات زیر، یکی از لاکچری‌ترین استخرهای تهران نام گرفته است:

  • استخر آب گرم
  • باشگاه بدنسازی
  • رستوران
  • کلوپ غواصی
  • رستوران
  • موزیک دی‌جی

برای خرید بلیط استخر بلوط ولنجک کافیست به سایتی مانند پول‌تیکت مراجعه کرده و بلیت را با 25 درصد تخفیف خریداری کنید.

معرفی پارک های آبی و استخرهای لاکچری تهران

خرید بلیط استخر برق آلستوم

استخر برق آلستوم نیز توانسته است نام خود را در لیست استخرهای تهران که طرفداران زیادی دارند جا دهد. این استخر در منطقه دو تهران و خیابان ستارخان واقع شده است.

از امکانات استخر برق آلستوم: استخر دوقلو ، استخر بزرگسالان، استخر بانوان، استخرآقایان، استخر کودکان، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد، حمام ترکی، بدن سازی، ماساژ، فست فود، بوفه، پارکینگ رایگان و فروشگاه لوازم ورزشی

خرید بلیط استخر یاس تهران

استخر یاس یکی از لاکچری ترین استخرهای تهران است که درمنطقه 3 و محله پاسداران واقع شده است. در این استخر علاوه بر شنا و استفاده از خدمات ماساژ، امکان شرکت در کلاس‌های ورزش‌های هوازی، ایروبیک در آب و هیدروتراپی نیز مهیاست. برای رفتن به این استخر می‌توانید بلیت را با تخفیف از پول تیکت خریداری کنید.

خرید بلیط پارک آبی افق هلان

این پارک آبی که در منطقه 4 تهران و محله حکیمیه واقع شده، یکی از پارک های آبی تهران است که قطعا اوقات خوشی را در آن سپری خواهید کرد. برای خرید بلیت این استخر نیازی نیست به گیشه بلیت فروشی مجموعه مراجعه کنید چراکه می‌توانید بلیت را به صورت اینترنتی از سایت‌های رزرو بلیط استخر و پارک آبی مانند پول تیکت خریداری کنید.

خرید بلیط استخر جام جم همت

استخر جام جم در منطقه 5 و اتوبان همت تهران قرار دارد. ماساژ پا و کل بدن، تونل مه، حمام نمک، استخرهای ویژه آب درمانی و استخرهای مجزای آقایان، بانوان و کودکان از امکانات این مجموعه به‌شمار می‌روند. اگر تاکنون تجربه استفاده از تونل مه سرد را نداشته و در نزدیکی اتوبان همت هستید، خرید بلیت این استخر تهران را توصیه می‌کنیم.

نحوه رزرو ماساژ پا یا کل بدن

همان‌طور که می‌دانید در اغلب مجموعه‌های آبی، ارائه خدمات ماساژ نیز صورت می‌گیرد. برای مثال ماساژ پا یکی از پرطرفداترین ماساژهاست. ماساژ پا در پایان روزی طولانی بسیار آرامبخش است و برای رهایی از خستگی و انواع امراض مانند سردرد، بی‌خوابی و استرس موثر است. تمدد اعصاب و کاهش دردهای عضلانی از فواید ماساژ پا هستند.

برای گرفتن ماساژ می‌توانید به یکی از استخرهایی که خدمات ماساژ نیز ارائه می‌دهند، مانند مجموعه جام جم همت مراجعه کنید. اما اگر بخواهید می‌توانید به سالن‌های تخصصی ماساژ نیز بروید. بلیط مراکز تخصصی ماساژ در تهران را هم می‌توانید از سایت‌هایی چون پول تیکت خریداری کنید.

خرید بلیت استخر روباز هتل پارسیان انقلاب

اگر به دنبال استخرهای تهران روباز می‌گردید و در منطقه 6 تهران هستید، به استخر هتل پارسیان بروید. آیا می‌دانستید بلیت این استخر را با 50% تخفیف می‌توانید از پول تیکت خریداری کنید؟! با نصف قیمت از امکاناتی چون استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی و دستگاه‌های هوازی بهره‌مند شوید.

خرید بلیط استخر چهارفصل شهید شیرودی

مجموعه شهید شیرودی یکی از بهترین استخرهای تهران برای بانوان و آقایان است که به صورت حرفه‌ای شنا می‌کنند. اگر به دنبال یک استخر عمیق برای تمرینات حرفه‌ای هستید، باید به منطقه 7 و خیابان مفتح تهران بروید و از خدمات مجموعه شهید شیرودی استفاده کنید. این استخر نیز جزو استخرهای روباز و چهارفصل است؛ یعنی هم استخر روباز و هم استخر سرپوشیده دارد.

معرفی پارک های آبی و استخرهای لاکچری تهران

خرید بلیت استخر زیتون میدان فتح

ساکن غرب تهران هستید و به دنبال لیست استخرهای تهران در منطقه 8 می‌گردید؟ به استخر زیتون میدان فتح بروید. این استخر از نظر امکاناتی یکی از بهترین مجموعه های آبی تهران است و خبر بهتر اینکه می‌توانید بلیت این استخر را با 22% تخفیف از پول تیکت خریداری کنید.

خرید بلیط استخر چهار فصل و روباز کانون سلمان فارسی

استخر روباز سلمان فارسی در خیابان سلمان فارسی و در منطقه 10 تهران واقع شده است. این مجموعه را می‌توان یکی از بهترین استخرهای تهران دانست چراکه مدت زمان استفاده از استخر آزاد است و محدودیت سانسی نخواهید داشت. غواصی آموزشی و تفریحی، حمام آفتاب، حمام سنتی، فست فود ایتالیایی، بازی هیجان انگیز فوتبال صابونی و کلاس‌های واترپلو، آکوآفیتنس و TRX از امکانات این استخر لاکچری محسوب می‌شوند. دیگر بلیت این استخر را گران نخرید. از طریق سایت پول تیکت می‌توانید هر تعداد بلیت که می‌خواهید را با 20% تخفیف خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز