خبرگزاری کار ایران

گروه شب نقاب را در دیجیتون ببینید

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۳۶۷

کارتون گروه شب نقاب داستان چند کودک باهوش و با قدرت های خارق العاده است که با کمک هم شهر را نجات می‌دهند. آن ها با چالش های زیادی درگیر می‌شوند و برای مخفی کردن هویتشان از ماسک استفاده می‌کنند.

 کارتون گروه شب نقاب یک مجموعه تلویزیونی محبوب کودکان است که در سال 2015 در کانال دیزنی به نمایش درآمد. این برنامه توسط Entertainment One تولید شده است و در درجه اول کودکان پیش دبستانی را هدف قرار می دهد. در ادامه می‌خواهیم این مجموعه کارتونی را دقیق تر بررسی کنیم.

 

داستان کارتون گروه شب نقاب

داستان اصلی کارتون گروه شب نقاب درباره سه دوست جوان با نام های کانر، آمایا و گرگ است ​​که در طول روز زندگی معمولی دارند اما شب ها به ابرقهرمان تبدیل می شوند. آن ها وقتی لباس خواب خود را می پوشند و به تیم ابرقهرمانی معروف به گروه شب نقاب تبدیل می شوند. هر شخصیت یک قهرمان متفاوت با ارتباطی به حیوانات را به خود می گیرد.

کانر: کانر یک پسر معمولی در طول روز است، اما زمانی که به پسر گربه ای تبدیل می‌شود، چابکی فوق‌العاده، شنوایی شگفت انگیز و توانایی جهش را به دست می‌آورد.

او لباس آبی با گوش های گربه مانند و دم به تن دارد. او رهبر تیم گروه شب نقاب است و به خاطر شجاعت و تفکر سریع خود مشهور است.

آمایا: آمایا در شب تبدیل به جغد می شود که دارای قدرت پرواز، دید فوق العاده و توانایی ایجاد تندبادهای قدرتمند باد است.

لباس او قرمز است و شبیه جغد است که با بال و ماسک کامل شده است. جغد به دلیل هوش و اراده اش شناخته شده است.

گرگ: گرگ به گکو مارمولکی تبدیل می‌شود و قدرت فوق‌العاده، توانایی بالا رفتن از دیوارها و قدرت استتار را به دست می‌آورد. لباس گکو سبز است و شبیه مارمولک است.

این سه نفر با شرورانی مانند رومرو و نینجای شب که از ابزارها و توانایی های خود برای ایجاد دردسر در شهر استفاده می کنند، مبارزه می کنند. گروه شب نقاب برای حل مشکلات، خنثی کردن نقشه های تبهکاران، و آموختن درس های ارزشمندی در مورد کار تیمی، دوستی و حل مشکل با یکدیگر همکاری می کنند.

گروه شب نقاب را در دیجیتون ببینید

دلایل محبوبیت کارتون گروه شب نقاب

کارتون شب نقاب یک از محبوب ترین کارتون های رده سنی خردسال و کودکان پیش از دبستان است. گروه شب نقاب داستان های ساده و جذابی دارد که باعث می‌شود کودکان پیش از دبستان و خردسال برای تماشای آن ها راحت باشند.

شخصیت ها به درستی شخصیت پردازی شده اند و بچه ها با ان ها ارتباط برقرار می‌کنند. کودکان دوست دارند تا قهرمانان کوچکی را ببینند که وارد درگیری با ادم های بد داستان شده و خود را به جای آن ها تصور می کنند و برای موفقیت آن ها تلاش می‌کنند.

کودکان می توانند از تماشای جلوه های گرافیکی و بصری کارتون گروه شب نقاب نیز لذت ببرند و برای دیدن صحنه های اکشن هر مشتاق هستند.

گروه شب نقاب از محبوب ترین تیم های نجات هستند که در دنیای انیمیشنی برای کودکان فعالیت می‌کنند. هر کدام از این شخصیت ها به حیوانی تبدیل می‌شوند و قابلیت های ویژه ای پیدا می‌کنند.

رومئو: رومئو یک مخترع باهوش اما شیطون است که ابزارها و روبات‌هایی را برای اجرای نقشه‌های خود می‌سازد. او اغلب سعی می کند شهر را تصرف کند یا هرج و مرج ایجاد کند.

لونا: قدرت کنترل پروانه ها را دارد و از آنها برای اجرای نقشه های خود استفاده می کند. او اغلب به دنبال گرفتن چیزهایی است که به او تعلق ندارند، مانند کریستال های ماه.

نینجا شب: یک نینجا جوان است که گروهی از شرورهای شبانه را رهبری می کند. او در هنرهای رزمی مهارت دارد و اغلب سعی می کند با شکست دادن گروه شب نقاب ثابت کند که بهترین است.

این شخصیت‌ها به همراه شخصیت‌هایی که در سرتاسر سریال ظاهر می‌شوند، دنیایی جذاب و هیجان‌انگیز پر از ماجراهای ابرقهرمانی و درس‌های ارزشمند زندگی را برای کودکان ایجاد می‌کنند.

گروه شب نقاب را در دیجیتون ببینید

دیجیتون با یه عالمه کارتون

اگر می‌خواهید هزاران انیمیشن جذاب ببینید از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون با ارائه کارتون‌هایی با دوبله فارسی و یا موزیکال‌های شاد و پرانرژی از محبوب‌ترین برنامه‌های کودکان است که لحظات شادی برای تمام کودکان آرزو می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز