خبرگزاری کار ایران

کارهایی که باید در آخر هفته در تور دبی انجام دهید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۱۱

اگر می‌پرسید چگونه از یک آخر هفته طولانی بهترین استفاده را ببرید، ما مجموعه‌ای از فعالیت‌های منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیز را برای کاوش در اختیارتان قرار داده‌ایم. از نمایش‌های کمدی فرعی گرفته تا رسیتال‌های موزیکال مسحورکننده، در اینجا برخی از بهترین کارهایی که باید در آخر هفته در تور دبی انجام دهید، آورده شده است.

  • "نگرانی خود را بیرون بگذارید!" کارخانه خنده Selfdrive را تجربه کنید.

اگر در حال و هوای یک شب خنده و سرگرمی هستید، کلوپ کمدی کارخانه خنده Selfdrive مکان مناسبی است. در 21 و 22 ژوئیه، به Movenpick JBR در دبی و در 27th، به هتل هاید در Business Bay Dubai بروید تا نمایشی را فراموش نکنید. با حضور کمدین‌های مشهور، آدام بلوم، مایکل فابری، و رد ریچاردسون، این کمدی عجیب و غریب سرگرمی و خنده‌های از ته دل را تضمین می‌کند که نفس نفس زدن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • در اپرای دبی از ونیز لذت ببرید

برای تجربه ای پیچیده و مسحورکننده، اپرای دبی میزبان یک رسیتال ویژه توسط پیانیست تحسین شده الساندرو تاورنا است. این شب نوید یک سفر موسیقایی جذاب را می دهد که شامل ساخته های کلاسیک فردریک شوپن، الکسی شور، فرانتس لیست، سرگئی راخمانینوف و جورج گرشوین است. در فضای جادویی اپرای تور ارزان دبی غوطه ور شوید و اجازه دهید ملودی های این قطعات جاودانه شما را به دنیایی از درخشش موسیقی منتقل کند.

  • از پارک کروکودیل تازه افتتاح شده دیدن کنید

اگر به دنبال یک تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز از حیات وحش هستید، به پارک تمساح تازه افتتاح شده در دبی بروید. این پارک که در قلب شهر قرار دارد، به بازدیدکنندگان فرصتی می دهد تا از نزدیک با این خزندگان باستانی آشنا شوند. از تنوع گونه های کروکودیل از سراسر جهان شگفت زده شوید، با عادات و زیستگاه های آنها آشنا شوید و حتی شاهد جلسات تغذیه باشید. این یک ماجراجویی آموزشی و هیجان انگیز برای تمام خانواده است، یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در امارات در آخر هفته طولانی است.

برای استعلام قیمت تور دبی با سایت توریاب در ارتباط باشید.

  • SeaWorld ابوظبی را کاوش کنید

برای یک تجربه دریایی فراموش نشدنی، راه خود را به دنیای دریای ابوظبی برسانید. این پارک موضوعی تازه افتتاح شده شما را به سفری مسحورکننده در میان شگفتی های اقیانوس می برد. خود را در نمایش های جذاب، نمایشگاه های تعاملی و سواری های هیجان انگیز غرق کنید. به موجودات دریایی، از دلفین های باشکوه گرفته تا کوسه های جذاب نزدیک شوید و در مورد اهمیت حفاظت از دریا بیاموزید. SeaWorld ابوظبی یک روز سرگرم کننده، آموزشی و ماجراجویی را برای بازدیدکنندگان تورهای دبی در تمام سنین ارائه می دهد.

کارهایی که باید در آخر هفته در تور دبی انجام دهید

  • در وایلد وادی دبی شاداب شوید

وایلد وادی مقصدی عالی برای غلبه بر گرمای تابستان و لذت بردن از یک روز پر از سرسره های آبی و جاذبه های هیجان انگیز است. از جمیرا اسکیرا که آدرنالین ترشح می‌کند تا رودخانه تنبل آرامش‌بخش، چیزی برای همه وجود دارد. بر روی امواج در خلیج بریکر سوار شوید، از پیچ و خم های کوچه تنتروم لذت ببرید یا به سادگی در کنار استخر استراحت کنید. Wild Wadi نوید یک تجربه با طراوت و هیجان را برای تمام خانواده می دهد.

از یک روز بیرون در IMG Worlds of Adventure لذت ببرید

برای کسانی که به دنبال افزایش آدرنالین هستند، IMG Worlds of Adventure مکان مناسبی است. این پارک موضوعی سرپوشیده یکی از بزرگترین ها در نوع خود در جهان است و طیف گسترده ای از جاذبه ها و سواری بر اساس شخصیت های محبوب Marvel، Cartoon Network و غیره را ارائه می دهد. ترن هوایی هیجان انگیز را تحمل کنید، در تجربیات تعاملی شرکت کنید و خود را در دنیای ابرقهرمانان و انیمیشن های مورد علاقه غرق کنید. IMG Worlds of Adventure با سواری های پیشرفته و تم های همه جانبه خود، روزی پر از هیجان و ماجراجویی را تضمین می کند.

دسر بهشت ​​را در بریکس تجربه کنید

اگر شیرینی دوست دارید، تجربه آشپزی بی نظیری را در The Brix تجربه کنید. به سرآشپز Carmen Rueda Hernandez و تیم با استعدادش برای یک دوره دسر چهار طبقه که با دقت ساخته شده است بپیوندید.

هر دوره ترکیبی لذت بخش از طعم ها است که خاطرات خوبی را از دوران کودکی شما تداعی می کند. هر غذا برای احیای حس نوستالژی و لذت خالص طراحی شده است، از تسکین طعم های پاییزی تا احیای طعم های تابستانی. آماده شوید که مجذوب هر لقمه نفیس شوید و به خود اجازه دهید به لحظات شادی و شگفتی بازگردید.

  • از گلیچ دبی دیدن کنید

گلیچ دبی: جدیدترین سالن بازی سرپوشیده شهر اکنون باز است

صحنه سرگرمی دبی به تازگی با ورود گلیچ دبی هیجان انگیزتر شده است. این جاذبه آرکید کاملاً جدید بهشتی برای جویندگان هیجان و علاقه مندان به بازی است.

گلیچ دبی با مساحت چشمگیر 40000 فوت مربع در مرکز الغریر، بیش از 30 جاذبه تعاملی از جمله تجربیات واقعیت مجازی، مناطق بازی و موارد دیگر را ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند کودک باشید، نوجوان یا جوان باشید، سرگرمی و هیجان بی‌پایانی در این عرصه بازی همه جانبه خواهید یافت. دوستان و خانواده خود را برای یک روز هیجانی بی وقفه همراه خود بیاورید.

  • پیاده روی در شب

دبی با معرفی سواحل در جمیرا 2، جمیرا 3 و ام سقیم 1، پیچ و تاب جدیدی به تجربه ساحلی خود اضافه کرده است. این سواحل از ساعت 7 بعد از ظهر تا نیمه شب باز هستند و به مسافران این امکان را می دهند که پس از تاریک شدن هوا از پیاده روی کنار آنها لذت ببرند.

  • از پارک ها و استراحتگاه های دبی با ورودی رایگان برای کودکان دیدن کنید

پارک ها و استراحتگاه های دبی، بزرگترین پارک موضوعی در خاورمیانه، مقصد نهایی برای تفریحات خانوادگی است. با Motiongate Dubai، Legoland Dubai، و پارک آبی Legoland همه در یک مکان، چیزی برای همه وجود دارد.از پیشنهاد تابستانی استفاده کنید و به کودکان زیر 13 سال اجازه می‌دهد به صورت رایگان وارد پارک شوند. سواری‌های هیجان‌انگیز، نمایش‌های جذاب و تجربه‌های غوطه‌وری را کاوش کنید که خاطرات ماندگاری را برای کل خانواده ایجاد می‌کند.

کارهایی که باید در آخر هفته در تور دبی انجام دهید

  • با ورود رایگان برای کودکان از AYA Universe دیدن کنید

با بازدید از AYA Universe، یک پارک سرگرمی غوطه ور در WAFI City Mall، تخیل فرزندان خود را برانگیخت. این جاذبه منحصربه‌فرد داستان‌های فریبنده‌ای را از طریق گرافیک‌های پیشرفته، صداها و نورها در ده‌ها منطقه منحصربه‌فردش روایت می‌کند.

با پیشنهاد DSS، بچه‌های 12 سال به بالا می‌توانند این دنیای جادویی را با هر بازدیدکننده‌ای که پول پرداخت می‌کنند به‌طور رایگان کاوش کنند. وارد یک ماجراجویی فراموش نشدنی شوید و اجازه دهید خلاقیت فرزندانتان در این محیط مسحورکننده اوج بگیرد.

با ورود رایگان برای کودکان از موزه مادام توسو دیدن کنید

در موزه مادام توسو دبی در جزیره بلوواترز به دنیای شهرت قدم بگذارید. این موزه مومی مشهور دارای چهره‌های واقعی از نمادهای ورزشی، ستاره‌های سینما، و شخصیت‌های تاریخی است.

با پیشنهاد DSS، کودکان زیر 13 سال می توانند به صورت رایگان وارد شوند، و این یک تجربه تعاملی و سرگرم کننده برای کل خانواده است. لحظات به یاد ماندنی را با افراد مشهور مورد علاقه خود ثبت کنید و خود را در زرق و برق موزه غرق کنید.

برای خدمات سئو سایت گردشگری با سئوورد در ارتباط باشید

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز