خبرگزاری کار ایران

چرا برای خرید انواع لوله مسی و هواکش مس باران پیشنهاد می شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۰۹۲

لوله مسی یکی از مهم ترین و گران قیمت ترین مصالح ساختمانی است که برای اجرا و نصب کولرهای گازی و سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود. البته از لوله های مسی در صنایع دیگر مانند سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی کوچک و بزرگ، ساخت کویل های حرارتی و در ساخت دستگاه های تهویه مطبوع مانند چیلر، VRF، کولرگازی و ... استفاده می شود.

بنابراین با توجه به موارد بالا در خصوص هزینه اولیه این کالا (لوله های مسی و اتصالات مسی) در صنایع مختلف و نیز لزوم استفاده از لوله و اتصالات مسی با کیفیت و استاندارد بالا و قابل قبول، هنگام خرید باید به موارد زیر توجه شود تا از هدررفت سرمایه و انرژی که بعدا صرف می شود جلوگیری شود.

 

توجه به نوع لوله مسی

 لوله های مسی دارای ضخامت و سایزهای مختلفی هستند. برای هر نوع دستگاه و سیستمی معمولا یک نوع خاص از سایز و ضخامت توسط کارخانه سازنده پیشنهاد می شود که می بایست دقیقا همان سایز و ضخامت استفاده گردد. همچنین لوله های مسی دارای انواع مختلف از جمله شاخه و کلاف یا کویل می باشند که البته نوع کویل یا (LWC) همان لوله های کلاف هستند که در متراژ بالا جهت خط تولید بسته بندی شده اند. به صورت کلی می توان گفت لوله ها دارای دو نوع سخت و نرم هستند.

نوع نرم، لوله های کلاف و کویل و نوع سخت لوله های شاخه ای هستند. البته لوله های شاخه ای دارای تیپ های مختلف از جمله L و M و ... بوده که تفاوت آن ها در ضخامت آن ها می باشد. بنابراین خیلی مهم است که در خصوص کیفیت و ضخامت و نوع لوله مورد نیاز خود دقت کافی را به خرج دهید. شرکت مس باران آریا با بیش از 40 سال تجربه در این صنعت با مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نوع لوله مسی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انتخاب برند مناسب:

همانطور که انتخاب سایز و ضخامت بسیار پر اهمیت است، در خصوص برند مورد نظر خود نیز باید دقت کرد. شرکت مس باران آریا همیشه بهترین برند های موجود در بازار را به مشتریان خود ارائه می کند. شرکت سازنده و برند یکی از ملاک های پر اهمیت این شرکت در خصوص ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان خود است و همیشه سعی شده اطلاعات لازم و شفاف در این مورد به مشتریان داده شود. برای مثال بعضی از برندها مثل لوله مسی بابک مس ایرانیان که از نظر کارشناسان این شرکت بهترین لوله مسی موجود در بازار ایران است جزو انتخاب های اول و اصلی در معرفی به مشتریان می باشد. بد نیست کمی در خصوص کیفیت لوله مسی بابک صحبت کنیم.

شرکت بابک مس ایرانیان که از زیر مجموعه های شرکت مادر تخصصی میدکو می باشد در واقع جدیدترین و بروزترین کارخانه تولید لوله مسی در کشور می باشد که دستگاه های تولید لوله مسی را طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا از کشورهای اتریش و کانادا در کارخانه خود راه اندازی کرده و لوله های مسی با بهترین کیفیت را تولید می کند. لوله های مسی بابک مس دارای متراژ بر روی لوله بوده که کار را برای تکنسین راحت می کند. بسته بندی مناسب، تنوع در ضخامت های مختلف، تولید لوله با مس با خلوص بالا(بدون ضایعات مسی)، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گسترده از دیگر مزایای این برند لوله مسی می باشد. همچنین شرکت میدکو یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کاتد مس را در مجاورت کارخانه بابک مس راه اندازی کرده که باعث می شود مواد خام بسیار سریع و راحت و با کیفیت بالا در اختیار باشد.

 

موجودی بالا و تنوع در ضخامت های مختلف

شرکت مس باران سعی دارد تا با دپوی لوله های مسی در نوع کلاف و شاخه در تناژهای بالا و همچنین موجودی اتصالات مسی در انواع مختلف مانند انواع زانوهای 90 و 45 درجه، انواع سه راهی، وای برنچ، یو، بوشن، تبدیل مسی، انواع اتصالات برنجی مورد استفاده در صنعت تبرید و ... بتواند در کمترین زمان ممکن به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد. در این راستا گسترش فضای انبار با امکانات جابجایی سریع کالا مانند جرثقیل سقفی و دپوی قابل توجه اتصالات مسی و عایق های الاستومری در سایز های مختلف و افزایش پرسنل انبار از دیگر اقدامات این شرکت در راستای جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

چرا برای خرید انواع لوله مسی و هواکش مس باران پیشنهاد می شود؟

فروش و خدمات پس از فروش گسترده:

شرکت مس باران آریا با هدف افزایش سهم بازار و صادرات محصولات مسی به خارج از کشور، ضمن گسترش دفاتر فروش خود در شهرهای تهران، شیراز، بوشهر و کشورهای حاشیه خلیج فارس، اقدام به استفاده از کادر فروش مجرب و آموزش دیده، راه اندازی بخش خدمات پس از فروش و سیستم پایش رضایتمندی مشتریان و همچنین راه اندازی باشگاه مشتریان نموده است. راه اندازی انبار و دفتر فروش در استان ها و شهر های ذکر شده باعث شده تا مشتریان بسیار راحت تر و سریع تر کالای مورد سفارش خود را تحویل گرفته و مورد استفاده قرار دهند.

 فروش آنلاین:

حدود پنج سال است که سایت شرکت مس باران آریا با نام mesbaran.com که قبلا با نام havacontrol فعالیت داشت راه اندازی گردیده است. هدف از راه اندازی سایت این شرکت در سال های اولیه بیشتر تبلیغات و حضور در فضای مجازی بود اما در 2 سال اخیر این شرکت با تمرکز بر فروش توانست به فروش قابل قبولی از طریق سایت خود دست پیدا کند. برای دستیابی به فروش بیشتر در فضای مجازی راه اندازی تیم IT، جذب و استقرار متخصصان مربوطه و همچنین حضور در شبکه های اجتماعی مختلف از دیگر اقدامات چند سال اخیر این شرکت می باشد.

مشتریان این شرکت می توانند به راحتی سفارشات خود را از طریق سایت این شرکت ثبت و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایند. سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن با توجه به محل سفارش آن ها از یکی از انبار های شرکت ارسال خواهد شد. در حال حاضر تمرکز تیم فروش دیجیتال مارکتینگ بر ارتقا بسته بندی مناسب، تحویل سریعتر و جلب رضایت مشتریانی است که از طریق سایت شرکت اقدام به خرید می نمایند.

خرید انواع هواکش از شرکت مس باران آریا

شرکت مس باران آریا علاوه بر فروش لوله های مسی،  ارائه دهنده انواع هواکش خانگی و صنعتی با برند دمنده و سایر برند های معتبر می باشد. هواکش های دمنده همگی دارای ضمانت معتبر بوده و در صورت خرابی به صورت رایگان توسط نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر خواهد شد. همچنین از محصولات جدید این شرکت سانتریفیوژهای صنعتی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا و کاملا مهندسی ساز می باشد.

چرا برای خرید انواع لوله مسی و هواکش مس باران پیشنهاد می شود؟

 

بنابراین به صورت خلاصه در زیر مهم ترین مزایای خرید لوله مسی، اتصالات و انواع هواکش از شرکت مس باران آورده شده است.

  • تنوع در ضخامت و سایز های موجود لوله ها و اتصالات مسی
  • ارائه از بهترین برندها و شرکت های سازنده
  • موجودی و دپوی بالا جهت سفارشات عمده
  • فروش و خدمات پس از فروش گسترده
  • فروش آنلاین برای خرید آسان و سریع

همه موارد بالا باعث شده تا این شرکت از مهمترین عرضه کننده های لوله و اتصالات مسی و همچنین انواع هواکش در کشور شناخته شده و این مهم با تلاش پرسنل متعهد و مهم تر از همه اعتماد مشتریان عزیز بدست آمده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز