خبرگزاری کار ایران

دستور کار تجهیز سالن‌های کنفرانس و آمفی تاتئر با ویدیو وال

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۴۱

شرکت‌ها و موسسات به عنوان تبلیغ خدمات خود یا برگزاری جلسات با همکاران همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلفی برگزار می‌کنند. در این جلسات علاوه بر سخنرانی‌های متعددی که انجام می‌گیرد، برای انتقال مطالب به شیوه‌ای آسان‌تر از ویدیو‌ها و تصاویر استفاده می‌کنند. در این مواقع یکی از چالش‌های بزرگی که برگزارکنندگان همایش‌ها با آن روبرو می‌شوند نحوه نمایش تصاویر و فیلم‌ها است. برخی از افراد از شیوه‌های قدیمی همانند ویدئو پروژکتورها استفاده می‌کنند؛ اما این روش امروزه به دلیل کم و کاستی‌هایی که دارد منسوخ شده به حساب می‌آید. اخیرا برای نمایش از ویدئو وال‌ها استفاده می‌شود؛ این مورد روشی نوین شناخته می‌شود.

اگر شما هم جز افراد برگزارکننده و مسئول مراسم‌ها و همایش‌ها هستید؛ بهتر است این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا با این محصول تبلیغاتی جدید آشنا شوید.

ویدیو وال چیست؟

برای آشنایی بیشتر با این محصول در ابتدای کار تعریف کلی از آن در اختیارتان قرار می‌دهیم. همانطورکه از نام Video wall مشخص است، این محصول دیوار ویدئویی است یا به عبارتی مجموعه‌ای از مانیتورهای متعدد است که در کنار یکدیگر به صورت یکپارچه کار می‌کنند. شیوه نمایشی این محصول بنابر نظر کاربر می‌تواند متفاوت باشد؛ یعنی مانیتورها می‌توانند به صورت یکپارچه تصویری را به نمایش بگذارند. همچنین امکان نمایش تصاویر مختلف در هریک از نمایشگرها نیز امکان پذیر است. به این نحوه نمایش به ترتیب تکی و مولتی گفته می‌شود.

بهترین گزینه برای تجهیز سالن کنفرانس و ادارات با ویدئو وال

دستور کار تجهیز سالن‌های کنفرانس و آمفی تاتئر با ویدیو وال

از انواع ویدیو وال در بخش‌های مختلف همچون کنسرت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و غیره استفاده می‌شود. با این وجود یکی از پرکاربردترین مکان‌ها برای استفاده از این محصول در سالن‌های همایش و کنفرانس‌ها است، زیرا در این موقعیت‌ها نمایش محتوا و جلب نظر شرکت کنندگان اهمیت بالایی دارد. اگر بخواهیم از مزایای استفاده از این محصول سخن بگوییم می‌توانیم به امکان پخش زنده، کیفیت و کنتراست بالا، تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا اشاره کنیم.

تمامی این موارد و ویژگی‌ها باعث می‌شود شرکت کنندگان بهتر بتوانند با همایش و جلسه ارتباط برقرار کنند. در نتیجه برگزارکنندگان می‌توانند فیدبکی که انتظار داشتند را دریافت کنند. برای مثال اگر همایش معرفی محصول باشد، میزان فروش و ثبت سفارش بیشتر از سایر مواقع خواهد بود. همچنین در جلسات و همایش‌های داخل شرکت، این نحوه نمایش و مانیتورینگ باعث مشارکت بیشتر کارکنان می‌شود.

چرا ویدیو پروژکتور مناسب خرید نیست؟

اگر شما هم نمی‌توانید از میان خرید ویدئو وال یا اجاره آن و خرید ویدئو پروژکتور گزینه مناسب خود را انتخاب کنید، بهتر است به موارد زیر توجه کنید.

  • ویدئو وال‌‌ها ساطع کننده نور هستند، بنابراین وضوح و روشنایی تصاویر در این موارد بسیار بالا است.
  • سیستم ویدیو وال و سخت افزار آن از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.
  • تجهیزات ویدیو وال به روزتر بوده، از همین رو وضوح و کیفیت بالایی را به نمایش می‌گذارد.
  • این محصول نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد، بنابراین با خیالی راحت می‌توانید اقدام به خرید یا اجاره ویدئو وال کنید.
  • در مقابل این موارد ویدئو پروژکتور وجود دارد که تنها انعکاس دهنده نور است. این موضوع باعث می‌شود تصاویر، نور و وضوح بالایی نداشته باشند.
  • معمولا برای نمایش کامل تصاویر به وسیله ویدئو پروژکتور به محیط تاریک نیاز است، در حالیکه اجرای ویدئو وال این مسائل و مشکلات را ندارد.

انواع ویدیو وال را بهتر بشناسیم!

حال که با مزیت‌ها و ویژگی‌های ویدیو وال نسبت به سایر محصولات نمایشی آشنا شدید؛ وقت آن رسیده در مورد انواع این محصول اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا به صورت آگاهانه اقدام به خرید ویدئو وال یا اجاره ویدئو وال کنید.

ویدئو وال LCD

این محصول مجموعه‌ای از چندین نمایشگر صنعتی است که با طراحی‌های مختلف در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. اگر با شنیدن نام LCD به یاد تلویزیون‌های خانگی میافتید، بهتر است بدانید محصولات صنعتی آن بسیار باریک‌تر و با کیفیت‌تر از نمونه‌های خانگی آن هستند.

ویدئو وال LED

یکی از محصولات نمایشی که طرفداران بسیاری دارد، نوع LED آن است. تجهیزات ویدئو وال‌های به کار رفته درجه یک و بسیار مقاوم است، به گونه‌ای که این محصول را در شرایط آب و هوایی نامناسب نیز استفاده می‌کنند. نصب ویدئو وال LED معمولا در محیط‌های بیرون انجام می‌گیرد، به همین دلیل این محصول به نمونه out door نیز گفته می شود، یا به تلویزیون شهری اوتدور معروف هستند .

ویدئو وال DLP

یکی دیگر از انواع ویدئو وال‌ها که در همایش‌ها و کنفرانس‌ها بیشتر به کار می‌رود نمونه DLP آن است. در ساخت این موارد از لامپ تصویر استفاده می‌شود و همین مورد باعث افزایش قطر آن در مقابل سایر گزینه‌ها شده است. البته این نمونه مزایایی نسبت به سایر مدل‌ها دارد، به عنوان مثال نداشتن حاشیه تصویر و خطوط Bezel یکی از این موارد است.

اجزای سیستم ویدئو وال

ویدئو وال از تجهیزات مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • صفحه نمایش: ابعاد ویدئو وال وابسته به تعداد صفحات نمایشی است که به صورت کاشی‌وار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. در مورد انواع صفحات و مدل‌های آن در بخش قبلی به طور کامل توضیحاتی در اختیار شما قرار دادیم.
  • کنترلر ویدئو وال: یکی دیگر از تجهیزات مهم این محصول نمایشی، کنترلر ویدیو وال نام دارد. این قطعه محتوای شما را به نمایشگرها متصل می‌کند. به عبارتی زمان و نحوه نمایش تصاویر به کمک این قطعه قابل کنترل هستند. همچنین نوع نمایش مولتی یا تکی نیز از طریق این قطعه قابل تنظیم و کنترل است.
  • نرم افزار ویدئو وال: نرم افزار را می‌توان رابطی بین نمایشگر، کنترلر و تصویر و فیلم به نمایش گذاشته دانست. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است، به گونه‌ای که همه کاربران چه آماتور و حرفه‌ای می‌توانند آن را تنظیم کنند. امکان تنظیم ابعاد، بزرگنمایی، برش، کنتراست، روشنایی و غیره نیز توسط این نرم افزار وجود دارد.

راهنمای خرید ویدئو وال

دستور کار تجهیز سالن‌های کنفرانس و آمفی تاتئر با ویدیو وال

حال که با ویژگی‌ها و امکانات این محصول ویژه و استثنایی آشنا شدید، زمان آن رسیده است در مورد نحوه خرید و فروش ویدئو وال نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با توجه به مکان مورد نیاز، ابعاد و نوع آن را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید ویدئو وال کنید.

در این میان قیمت ویدئو وال نیز از اهمیت بسیار برخوردار است، بنابراین پیشنهاد می‌شود پیش از خرید در مورد قیمت ویدیو وال تحقیق کنید و موردی که با بودجه شما هماهنگ است را خریداری نمایید. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین مراکز برای خرید ویدئو وال و تلویزیون شهری، مجموعه دیاکو است. این مجموعه سابقه چندین ساله در این زمینه دارد و تمام محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید پیش از خرید محصول مورد نظر خود با کارشناسان مجرب این مجموعه در مورد ویژگی‌ها و نحوه خرید محصول مشورت کنید. خرید از مجموعه دیاکو مزایایی دارد که می‌توان به گارانتی تعویض یکساله، ضمانت مرجوعی و ارسال رایگان اشاره کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز