خبرگزاری کار ایران

بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۲۵

در هر خانه، وجود یک ماشین لباسشویی از ضروریات زندگی امروزی است. ماشین‌های لباسشویی مدرن، شستشوی انواع لباسها را با صرف انرژی و زمان کم انجام می‌دهند. یکی از این ماشین‌های لباسشویی به‌روز و با کیفیت در بازار ایران، ماشین لباسشویی اسنوا (Snowa) است. این سطح از کیفیت لباسشویی اسنوا به همراه آخرین تکنولوژی، مصرف آب و برق به صرفه‌ای نیز دارد.

لباسشویی اسنوا با توجه به نیازهای افراد و توان مالی متفاوت، در رنگ و طرح های متنوعی عرضه می‌شود. این لباسشویی‌ها در انواع درب جلو، درب بالای اتوماتیک و دوقلو موجود هستند. ظرفیت این مدلها از 5 تا 8 کیلوگرم متناسب با نیاز و جمعیت خانواده شما، متفاوت خواهند بود. این موارد، توجه به نیاز مصرف کننده را در طراحی لباسشویی اسنوا به نمایش می‌گذارند.

لباس‌های متنوع، جنس و رنگ‌ متفاوتی نیز دارند. به همین علت نمی‌توان همه لباس‌ها را با یک روش، شستشو کرد. برای رفع این مشکل، ماشین لباسشویی اسنوا چند حالت شستشوی متفاوت دارد؛ هر یک از این حالتها نیز چند مرحله شستشو دارد.

در زمانی که برای یک لباس خاص، یک برنامه شستشو انتخاب ‌شود، سطح دمای آب و زمان شستن آن به شکل اتوماتیک تنظیم می‌شود. همچنین سرعت شستن لباس، خشک شدن آن و میزان آبکشی لباس‌ها نیز به شکل خودکار و بر اساس برنامه تعیین شده، تنظیم خواهند شد.

یکی از برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی اسنوا، حالت میکس برای استفاده ترکیبی از چند حالت شستن است. این حالت، مناسب‌ترین گزینه برای شستن لباس‌ها با مواد متفاوت و میزان کثیفی مختلف است. با انتخاب این حالت، می‌توان از ترکیب چند لباس با جنس‌های مختلف استفاده کرد.

میزان مصرف انرژی، یک از عوامل ضروری در زمان انتخاب همه لباسشویی‌ها است. برچسب انرژی، سطح مصرف انرژی آن دستگاه را نمایش می‌دهد. در این برچسب‌ها، میزان مصرف انرژی با حروف A تا G تعیین می‌شوند. با توجه به کیفیت لباسشویی اسنوا، این محصولات رده مصرف انرژی A تا A+++ را کسب کرده‌اند.

بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا

این یعنی این لباسشویی‌ها با طراحی مدرن، کمترین میزان مصرف انرژی را خواهند داشت. با این سطح از کیفیت لباسشویی اسنوا، می‌توان با یک طراحی زیبا و به‌روز، جلوه زیبایی به آشپزخانه هدیه داد. از دیگر امکانات این لباسشویی، می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مجهز به سیستم عیب‌یابی
  • دارا بودن نمایشگر با کیفیت
  • تنظیم سرعت شستشو
  • داشتن یک درب دیگر برای اضافه کردن لباس
  • سیستم جت واش
  • برنامه‌های جداگانه برای لباسهای کودکان
  • امکان پیش شستشو
  • قابلیت حباب سازی
  • امکان شستشو با بخار
  • سیستم اعلان اخطار

نقاط قوت ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین‌های لباسشویی اسنوا با به کارگیری آخرین فناوری‌ها، کمترین صدا را تولید می‌کنند. همه افراد می‌توانند متناسب با نیازهای خود، هر یک از لباسشویی‌های اسنوا را انتخاب نمایند. این لباسشویی‌ها با ظرفیت‌ها و امکانات مختلف، عرضه می‌شوند.

ماشین لباسشویی اسنوا، پابه‌پای لباسشویی‌های روز دنیا، مجهز به ورودی آب گرم و سرد و امکان شستشوی سریع هستند. این سطح از کیفیت لباسشویی اسنوا با برخورداری از سیستم جت واش، موتورهای بدون تسمه و حالتهای شست‌وشوی متنوع، قابلیت رقابت با لباسشویی‌های خارجی را دارند.

یکی از حالتهای شستشو در این ماشین لباسشویی، حالت صرفه‌جویی (اقتصادی) است. با انتخاب این حالت، در مصرف انرژی برق و آب صرفه‌جویی خواهد شد.

در لوازم خانگی و خصوصا ماشین‌های لباسشویی اسنوا، سیستم عیب یابی هوشمند تعبیه شده است. این سیستم، قابلیت اعلان مشکلات را روی گوشی موبایل دارد. همچنین این سیستم، اطلاعاتی را درباره نحوه رفع عیب نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

با استفاده از این سیستم می‌توانید در کمترین زمان ممکن، اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی کنید. از دیگر مزایای ماشین‌های لباسشویی اسنوا، می‌توان استفاده از بهترین مواد اولیه در زمان تولید را نام برد. این ویژگی ماشین لباسشویی اسنوا، خیال شما را به مدت طولانی و بدون نگرانی از خرابی، تعمیر و تعویض قطعات آن راحت می‌کند.

قیمت لباسشویی اسنوا

همواره یکی از عوامل مهم در انتخاب یک ماشین لباسشویی، هزینه خرید آن است. درصورتی که قیمت با کیفیت لباسشویی اسنوا متناسب باشد، مشتریان به خرید آن تمایل نشان می‌دهند. با توجه به این مسئله، قیمت ماشین‌های لباسشویی اسنوا، بر اساس سطح امکانات، متغیر خواهد است.

قیمت و کیفیت لباسشویی اسنوا، بر اساس مدل و نحوه ساخت آن تغییر خواهد کرد. این لباسشویی با توجه به اینکه تولید ملی است، در ساخت آن از قطعات داخلی استفاده شده است. به همین دلیل قیمت تمام شده این کالا بسیار مناسب‌تر از نمونه‌های خارجی است.

اسنوا یعنی افتخار ملی

در سالها پیش، عده‌ای از جوانان و مهندسان خلاق این مرز و بوم، در ذهن خود ایده تولید لوازم خانگی را داشتند. آنها با تلاش خود توانستند به رویاها و ایده‌هایی ذهنی خود، جامع عمل بپوشانند که در نهایت تلاشهای بی وقفه این گروه به بار نشست. این جوانان برندی با نام «ارکان ساختار نوین ایرانیان» را تاسیس کردند که به اختصار، «اسنوا» خوانده می‌شود.

شرکت لوازم خانگی اسنوا کار خود را در زمینی کوچک آغاز کرد، اما هم‌اکنون این زمین وسعتی چندین برابر آن دارد. این یعنی، شرکت معظم اسنوا مسیر درستی را در پیش گرفته است. در طی این سال‌ها، همه تلاشهای اسنوا، به اجرای طرح‌هایی مطابق با استانداردهای دنیا برای محصولات خود معطوف بوده است.

شما با خرید یک ماشین لباسشویی اسنوا، از تولید ملی حمایت می‌کنید و در عین حال با این خرید، صاحب یک لباسشویی می‌شوید که از نظر مدرن بودن و برخورداری از امکانات متنوع، رقیب برندهای خارجی است. از سوی دیگر، قیمت و کیفیت لباسشویی اسنوا، در مقایسه با برندهای خارجی مناسب‌تر است.

بررسی کیفیت لباسشویی اسنوا

سخن آخر

همانگونه که عنوان شد، شرکت اسنوا مدت زیادی است که در حوزه تولید لوازم خانگی، فعالیت دارد. این برند ملی با برخورداری از تجربه‌های متعدد، توانسته است در زمینه بازار لوازم خانگی به اهداف خود دست پیدا کند. قیمت و کیفیت لباسشویی اسنوا به شکلی تعیین می‌شود که متناسب با سطح امکانات محصول مورد نظر باشد.

اگر قصد تهیه هر نوع لوازم خانگی برقی را دارید، بهترین گزینه، خرید از وبسایت برندچی و به شکل اینترنتی است. با استفاده از این شیوه خرید، واسطه ها حذف می‌شوند و همچنین در وقت و هزینه خود، صرفه‌جویی می‌کنید. حتما پیش از اقدام برای خرید، برای نقد و بررسی محصول مدنطرتان به وبسایت برندچی مراجعه کنید؛ در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید قبل از خرید هر کالا، آن را با سایر محصولات مشابه مقایسه کرده و از کارشناسان مجرب ابن مجموع مشاوره رایگان دریافت کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز