خبرگزاری کار ایران

خرید دام بهداشتی از دام تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۶۵۲

خرید گوسفند زنده در ایران برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد ، جهت استفاده در مراسم های سنتی و جهت پرورش و مصارف تجاری و جهت مصرف خانگی گوشت. در دام تهران شما هر گونه استفاده ای از دام زنده داشته باشید ما پاسخگوی نیاز شما هستیم و بهترین دام را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

دام تهران

هنگام تصمیم گیری برای خرید دام زنده باید تمامی فاکتورها را برای خرید در نظر گرفت و مهمتر از همه خرید گوسفند زنده از افراد معتبر است.در دام تهران تمامی خدمات و مشاوره ها برای خرید گوسفنده به شما خریداران عزیز داده می شود تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین راهنمایی را دریافت کنید. ما در دام تهران انواع نژادهای مختلف از گوسفندان و دام را در اختیار داریم

.هنگام تصمیم گیری برای انتخاب در خرید و اینکه کدام نژاد، بهتر است بودجه و نیازها و ترجیحات خود را در نظر بگیرید.اگر دام زنده را از فردی نامعتبر خریداری کنید ممکن از به راحتی از حسن نیت شما سواستفاده کنند.

زمان تهیه دام زنده باید به خصوصیات تولیدی و ظاهری دام و تغذیه و زیست بوم آن نژاد دقت کرد.قیمت خرید دام زنده تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند فصل، نوع دام، وضعیت بازار و … قرار می‌گیرد ، ما در گروه دام تهران بهترین دام ها را با قیمت مناسب به همراه قصاب و ارسال رایگان در تهران به محل مد نظر مشا ارسال میکنیم. با توجه به اینکه قیمت دام زنده در تهران با نوساناتی همراه است قبل از سفارش حتما با ما تماس حاصل نمایید تا از قیمت روز دام زنده مطلع شوید.

خرید دام بهداشتی از دام تهران

 

عرضه دام و گوسفند زنده

چنانچه قبلا گوسفند زنده نخریده اید با ما در این متن همراه باشید تا راهنمایی لازم جهت خرید گوسفند زنده را باهم مرور کنیم.

خرید گوسفند برای اولین بار مقداری سخت هست.هدف از خرید دام زنده میتواند میتفاوت باشد  ،بعضی افراد از برای مقاصد سرمایه گذاری اقدام به خرید دام زنده میکنند و آن را برای پروش مد نظر دارند و افرادی هم برای جشن های و مناسبتات خانوادگی و مذهبی اقدام به قربانی کردن آن میکنند.بنابراین برای اقدام به خرید باید هدف از خریدمان را بدانیم تا با فاکتور های متناسب با هدفمان

اقدام به خرید کنیم.اگر به دنبال درآمدزایی از گوسفندان هستید باید با توجه قسمت های مورد استفاده نژاد خریداری شده را انتخاب کنید. به طور مثال اگر قصد شما خرید گوسفند زنده برای تولید مقدار شیر بالا و تکثیر نژاد می باشد به طور مثال میتوان به گوسفند شال اشاره کرد ، نژاد گوسفند شال از گوسفندهای گوشتی با گرایش تولید شیر مناسب است. بره‌های این نژاد در هنگام تولد خاکستری و سیاه هستند که در هنگام بلوغ به شکری متمایل به خاکستری می‌رسند.این گوسفندان مناسب مناطق کوهستانی نیستند و از نشانه هاس ظاهری آن ها میتوان به لکه سفید بر روی پیشانی و دنبه بزرگ که تا بالای مفصل خرگوشی ادامه پیدا کرده، گوش‌های بزرگ و آویزان و بی‌مو بودن سر، دست‌ها، پاها و زیر شکم اشاره کرد.این نوع از نژاد دام زنده بره هایی که تولید میکند برای نر 3.5 کیلوگرم و برای ماده 3.25 کیلوگرم می باشد زمان بلوغ این میش ها به 72 کیلو و 67 کیلوگرم وزن می رسند. این گوسفندان از میزان دوقلوزایی بالایی برخوردار بودند درصد احتمال باروری به صورت دوقلو این نژاد ۳۵ درصد است و احتمال وجود گوسفند دوقلوزا در این نژاد بالا است. از نظر تولید و بهره وری از این نژاد به تولید پشم نژاد شال برای قوچ‌ها ۱ کیلوگرم و میش‌ها ۸۵۰ گرم در سال است. همچنین در یک دوره شیری این گوسفندان به طول میانگین ۱۰۵ لیتر شیر تولید می‌کنند.

از دیگر نژادهای گوسفندان که برای مصارف تولید پشم بالا استفاده می شود میتوان به نژاد ماکویی اشاره کرد. که در صنعت خرید دام زنده مورد اهمیت است.

گوسفند زنده از نژاد ماکویی در اکثرا به رنگ سفید می باشد و قسمت های پوزه ی گوسفند، قسمت انتهایی دست و پا و هم چنین اطراف چشم گوسفند دارای لکه هایی به رنگی مشکی است ، از نظر مشخصات ظاهری میتوان به قد و جثه آن اشاره کرد که از شایر نسل های و نژادهای گوسفندان بالاتر است. از نظر بهره وری از این نژاد دام میتوان به پشم سفید آن اشاره کرد، این نوع پشم دارای مرغوبیتی بالا در الیاف می باشد.از پشم این گوسفند برای صنعت فرش بافی و ریسندگی و تولید لباس ها مرغوب استفاده می باشد و طرفداران بسیاری دارد.این نوع نژاد از دام زنده در بین سن 4-5 سالگی به وزت 140 کیلوگرم می رسد و تنها وزن لاشه آن 75 کیلوگرم است.همچنین این نوع نژاد به دلیل تولید بالای گوشت مورد استفاده قرار میگیرد. به همین دلیل گوسفند با نژاد ماکویی را از نظر سرمایه گذاری هم برای تولید پشم و هم برای تولید گوشت پرورش میدهند. دام زنده از نژاد ماکویی جزء نژادهای پشمی – گوشتی می باشد و در سمت منطقه مرند پرورش داده می شوند. بره های تولید شده از این نژاد به وزن 100 کیلوگرم در سن یک سالگی می رسند که در مقایسه با وزن سایر بره های از نژادهای دیگر بسیار بالا می باشد.

خرید دام بهداشتی از دام تهران

دام زنده

دام تهران از مراکز معتبر برای خرید دام زنده می باشد. با داشتن دام های درجه یک باعث جلب اعتماد مشتریان زیادی شده است.

  • تغذیه ارگانیک و سالم : علوفه تمامی گوسفندان ما کاملا ارگانیک بوده و در شرایط کاملا بهداشتی و زیر نظر دامپزشک می باشد
  • ارسال رایگان دام به آدرس شما : (کربلایی ، عقیقه ، عروسی ، حاجی ، مصارف خانگی و …)ارسال قصاب مجرب به صورت کاملا رایگان
  • خرد کردن گوشت
  • پاسخ گویی شبانه روزی
  • ارسال کارت خوان سیار
  • فروش به صورت عمده و خرد
  • دارای شعبات مختلف در سراسر تهران
  • خرید به صورت مستقیم از گله

 

از مشکلاتی هم که فروشندگان بی اعتبار در خرید دام زنده برای خریداران به وجود می آورند میتوان به فروش میش مسن با سابقه ورم پستان (به این معنی که نمی تواند شیر مورد نیاز برای پرورش بره ها را تولید کند) اشاره کرد.پس بهتر است که دام را از مراکز معتبر تهیه کرد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز