خبرگزاری کار ایران

کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره را با دوبله اختصاصی دیجیتون تماشا کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۴۳۸

انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره فصل دوم در ادامه ی موفقیت‌های کارتون سینمایی بچه رئیس ساخته شد. کارتون بچه رئیس اولین بار در سال 2017 ساخته شد. این انیمیشن جذاب داستان پسری به نام تیموتی بود که برای دیدن برادرش که تازه به دنیا امده لحظه شماری می‌کرد. مایکل مک‌کولرز نویسنده این انیمیشن موضوع مهمی را بررسی کرد و آن‌هم پذیرش یک کودک جدید از دید فرزند اول است.

این مسئله به تنهایی می‌تواند آسیب‌های روانی و احساسی زیادی به کودکان وارد کند و تا قبل از کارتون بچه رئیس هیچ انیمیشنی این مورد را بررسی نکرده بود.

فرانچایز بچه رئیس شامل یک مجموعه تلویزیونی انیمیشنی به نام کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره است که در سال 2018 در شبکه جهانی نتفلیکس پخش شد.

داستان کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره

داستان این کارتون در ادامه قسمت اول انیمیشن بچه رئیس است. یک خانواده سه نفره منتظر تولد فرزند جدید هستند. تیموتی به عنوان فرزند اول مشتاق است تا برادر جدیدش را ببیند. زمانی که نوزاد متولد می‌شود، تیموتی متوجه چیزهایی می‌شود که خانواده به آن‌ها توجهی ندارند. نوزاد تازه متولد شده دور از چشم بزرگسال‌ها کاملا صحبت می‌کند و حتی به تیموتی می‌گوید که برای انجام یک ماموریت از طرف یک سازمان فوق سری به خانه آن‌ها اعزام شده است.

تیموتی در ابتدا با تد یا همان بچه رئیس رابطه خوبی ندارد اما زمانی که متوجه می‌شود فردی به نام فرانسیس فرانسیس با یک نقشه پلید قصد دارد تا عشق خانواده ها به بچه‌ها را کم کرده و آن‌ها را متقاعد کند تا توله سگ هایی بامزه را به جای بچه‌ها بیاورند، به بچه رئیس کمک می‌کند.

ادامه این داستان در سریال کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره وجود دارد. در این مجموعه بچه رئیس همراه با تیموتی و دوستانش برای انجام ماموریت انتخاب می‌شوند. ماموریت آن‌ها ایجاد علاقه والدین به کودکان است.

دلایل محبوبیت کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره فصل دوم

همان‌طور که گفتیم کارتون بچه رئیس نکته مهمی را برای بررسی و موضوع اصلی انتخاب کرد. تنش‌ها و چالش‌هایی که ممکن است فرزندان اول با ورود یک کودک جدید با آن رو به رو شوند. این ایده خود از دلایل محبوبیت این انیمیشن است. کودکان با تماشای کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره فصل دوم کم کم می‌آموزند که با خواهر یا برادر کوچک‌تر خود به عنوان یک هم تیمی فعالیت داشته باشند.

داستان‌پردازی و شخصیت‌سازی کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره فصل دوم نیز بسیار جذاب و استادانه است. شخصیت بچه رئیس یا همان تد لحظات خنده دار و کمدی زیادی می‌سازد و هماهنگی او با تیموتی و فریب‌هایی که در برابر بزرگسال‌ها انجام می‌دهد، بسیار ماهرانه و بامزه است.

گرافیک و جلوه‌های ویژه این انیمیشن کودکان و حتی بزرگسالان را به خود جذب می‌کند و لحظاتی شاد و به یادماندنی را برای مخاطبان خود رقم می‌زند.

ساخت کارتون بچه رئیس

اولین قسمت از کارتون بچه رئیس در سال 2017 ساخته شد. این انیمیشن را کمپانی دریم ورکس ساخته و 125 میلیون دلار برای ساخت آن هزینه کرده است. فروش این انیمیشن بسیار پرسود بوده و نزدیک به 528 میلیون دلار کارتون بچه رئیس 1 به فروش رسید. این موفقیت سازندگان را متقاعد کرد تا سریالی با نام کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره با همین شخصیت‌ها بسازد.

این سریال در 4 فصل به مخاطبان عرضه شد و بسیاری از طرفداران انیمیشن بچه رئیس آن را دوست داشتند و با آن ارتباط برقرار کردند.

بعد از این موفقیت بزرگ، سازندگان برای ساخت قسمت دوم سینمایی کارتون بچه رئیس شروع به کار کردند. قسمت دوم را با عنوان بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی می‌شناسیم. این قسمت نیز با هزینه 82 میلیون دلار چیزی نزدیک به 147 میلیون دلار فروش داشت.

کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره را با دوبله اختصاصی دیجیتون تماشا کنید

قسمت دوم کارتون بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی

در این قسمت می‌بینیم که تیموتی و تد یا همان بچه رئیس بزرگ شده‌اند و تیموتی خود صاحب دو دختر است. فرزند کوچک‌تر تیموتی، تینا، مانند عمویش از سازمان مخفی کودکان آمده است و یک ماموریت دارد آن هم مبارزه با رئیس مدرسه خواهر بزرگ‌ترش است. برای انجام این ماموریت سازمان از تد و تیموتی هم می‌خواهد تا به آن‌ها بپیوندند.

تیموتی و تد دوباره کودک می‌شوند و این بار همراه با تینا به انجام ماموریت می‌روند. تیموتی و تد یا همان بچه رئیس تازه متوجه می‌شوند که مدرسه تابیتا باعث می‌شود تا کودکان و والدین از هم دور شوند و به علت سخت‌گیری بیش ازحد، به کودکان استرس زیادی منتقل می‌کند.

اروین آرمسترانگ مدیر مدرسه نقشه‌های شیطانی عجیبی برای هیپنوتیزم بچه‌ها دارد. تیموتی، تد و تینا برای مقابله با او وارد عمل می‌شوند.

دیجیتون یه دنیا کارتون

شما می‌توانید برای تماشای جدیدترین و بهترین انیمیشن‌ها از جمله کارتون بچه رئیس بازگشت به گهواره فصل دوم از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای پخش کارتون، انیمیشن و صدها محصول شاد و آموزشی دیگر است.

ارائه کارتون‌ها با دوبله فارسی اختصاصی و موزیکال‌های شاد بر اساس محبوب‌ترین انیمیشن‌ها، از نکات ویژه دیجیتون است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز