خبرگزاری کار ایران

بهترین راه حل تبدیل تلفن انالوگ به ویپ در ایران توسط تک نت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۱۶۳

با توجه به مزایای بسیار زیاد استفاده از تلفن­ اینترنتی ویپ، بسیاری از سازمان­ها به دنبال تبدیل خطوط تلفن آنالوگ سازمان خود به تلفن VoIP هستند که مدیران و صاحبان این کسب وکارها برای تبدیل خط تلفن آنالوگ به تلفن اینترنتی ویپ، باید مواردی مثل هزینه تبدیل خطوط آنالوگ به دیجیتال و زمان مورد نیاز برای این کار را در نظر بگیرند.

خوشبختانه شرکت تک نت به عنوان یکی از معتبرترین شرکت­های ارائه دهنده خدمات اینترنتی  در ایران، که انواع خدمات مرتبط با حوزه اینترنت از جمله اینترنت tdl te و اینترنت adsl را عرضه می­کند یک راه حل ویژه را برای تبدیل تلفن آنالوگ به تلفن ویپ ارائه می­دهد و ما در این محتوا قصد داریم در مورد این روش منحصربفرد با شما عزیزان صحبت کنیم.

تفاوت تلفن انالوگ و دیجیتال چیست؟

تلفن­های قدیمی که در منزل و محل کار شما وجود دارد در واقع همان تلفن بر پایه سیستم آنالوگ است که در آن­ها، داده ­های صوتی با استفاده از پالس­های الکترونیکی و از طریق کابل­های مسی منتقل می­شود.

بر خلاف تلفن­های آنالوگ، تلفن VoIP که مخفف عبارت Vioce over Internet Protocol است امکان انتقال صوت و حتی تصویر را به صورت دیجیتال و با استفاده شبکه اینترنت برای کاربران فراهم می­کند که این روش نسبت به خطوط آنالوگ مزیت­های فراوانی دارد که در بخش بعدی برخی از این مزیت­ها را معرفی خواهیم کرد.

 

مزایای تلفن اینترنتی نسب به تلفن آنالوگ

بعد از اینکه دانستیم تلفن ویپ چیست نوبت به معرفی مزایای تلفن  VoIPمی­رسد همانطور که می­دانید تلفن­های دیجیتالی مزایای فراوانی نسبت به خطوط آنالوگ دارد که از جمله این مزایا می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

عدم محدودیت در تماس هم­زمان با استفاده از تلفن اینترنتی ویپ

در سازمان­ها و کسب وکارهای بزرگ بخش­های زیادی وجود دارند که نیاز به استفاده از سرویس­های ارتباطی دارند و اگر در یک سازمان بزرگ با بخش­های مختلف، بخواهید از سیستم آنالوگ استفاده کنید باید برای هر بخش یک خط داخلی مجزا خریداری کنید.

با استفاده از یک خط تلفن اینترنتی دیگر نیازی به خرید خطوط تلفن مجزا نیست و همه بخش­ها می­توانند به راحتی به صورت هم­زمان از یک خط تلفن اینترنتی استفاده کنند که این ویژگی یکی از مزیت­های بزرگ تلفن اینترنتی است.

امکان ضبط مکالمات کارکنان سازمان

با استفاده از تلفن اینترنتی به راحتی می­توان مکالمات کارمندان سازمان را ضبط کرد که این ویژگی جذاب، برای سازمان­هایی که به دنبال ارزیابی عملکرد کارکنان خود و شیوه تعامل آن­ها با مشتریان در تماس­های تلفنی هستند بسیار مفید است.

پشتیبانی از سیستم تلفن گویا

با استفاده از تلفن اینترنتی می­توان با پیاده سازی یک سیستم تلفن گویا، مشتریان را به بخش مورد نظر هدایت کرد که این ویژگی باعث می­شود مشتریان به ساده ترین شکل ممکن با بخش مورد نظر خود در یک سازمان بزرگ ارتباط برقرار کنند و برای این کار دیگر نیازی به یک اپراتور نیست.

بهترین روش برای تبدیل تلفن آنالوگ به دیجیتال چیست؟

اگر کسب وکار شما هم از سیستم آنالوگ استفاده می­کند و به دنبال تبدیل خطوط آنالوگ خود به دیجیتال هستید قطعا مهم­ترین سوالی که برای شما پیش می­آید این است که بهترین روش تبدیل خطوط آنالوگ به دیجیتال چیست؟

بهترین راه حل تبدیل تلفن انالوگ به ویپ در ایران توسط تک نت

برای پاسخ به این سوال باید مواردی مثل زمان و هزینه مورد نیاز برای تبدیل خطوط آنالوگ به دیجیتال را در نظر گرفت ولی در کل یکی از بهترین روش­ها برای انجام این کار استفاده از یک مبدل برای تبدیل داده آنالوگ در خطوط تلفن آنالوگ به داده های دیجیتال است.

شرکت تک نت یکی از معدود شرکت­های ایرانی است که امکان تبدیل خط آنالوگ به دیجیتال را با استفاده از یک مبدل، با صرف هزینه مناسب و در حداقل زمان ممکن برای شما فراهم می­کند.

به کارگیری مبدل تلفن آنالوگ به آی پی تک نت

شرکت تک نت به عنوان یکی از قدیمی­ترین شرکت­های ارائه دهنده خدمات اینترنتی یکی از معدود شرکت­های ایرانی است که امکان تبدیل خطوط آنالوگ به دیجیتال را صرفا با استفاده از یک مبدل به سادگی فراهم می­کند.

با استفاده از این مبدل که توسط شرکت تک نت به شما ارائه می­شود می­توانید بدون این که به صورت یکجا سیستم و تجهیزات تلفن­ اینترنتی را جایگزین خطوط آنالوگ کنید صرفا تماس­هایی که با سیستم آنالوگ هستند را به دیجیتال تبدیل کنید و از امکانات و مزایای تلفن اینترنتی بهره مند شوید.

مزایای تبدیل تلفن آنالوگ به voip در تک نت

شرکت تک نت با استفاده از یک مبدل ساده داده های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می­کند و این امر امکان استفاده از مزایای تلفن­های اینترنتی را برای سازمان­ها فراهم می­کند.

 برای این منظور این شرکت خطوط دیجیتالی را در اختیار شما قرار می­دهد و با استفاده از این مبدل داده های صوتی آنالوگ به وسیله مبدل به داده دیجیتال تبدیل می­شوند و در سمت گیرنده هم قبل از این که داده ها در دستگاه گیرنده دریافت شوند دوباره به آنالوگ تبدیل می­شوند تا برای این دستگاه­ها قابل دریافت باشند.

استفاده از مبدل برای تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال دارای مزایای قابل توجهی است که در مورد این مزایا با شما صحبت خواهیم کرد.

صرفه جویی در هزینه ها

بزرگترین مزیتی که استفاده از مبدل برای تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال دارد صرفه جویی در هزینه ها است زیرا دیگر نیازی نیست که به صورت یکجا همه خطوط آنالوگ با خطوط دیجیتال جایگزین شود.

فرض کنید یک سازمان دارای خطوط آنالوگ زیادی باشد در این صورت اگر بخواهد همه این خطوط داخلی را به صورت یکجا با خطوط دیجیتال جایگزین کند قطعا باید هزینه هنگفتی را در همان شروع کار صرف این کار کند ولی به راحتی با استفاده از یک مبدل می­تواند با حفظ همان خطوط آنالوگ، داده های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کند و از مزایای تلفن اینترنتی استفاده کند.

صرفه جویی در  زمان

 مزیت دیگر استفاده از مبدل تلفن آنالوگ به آی پی صرفه جویی در زمان برای انجام این کار است زیرا دیگر نیازی به جایگزینی خطوط آنالوگ در ابتدای کار نیست.

فرض کنید سازمان بزرگی دارای 1000 تلفن داخلی آنالوگ باشد،  اگر مدیران این سازمان بزرگ بخواهند از مبدل برای تبدیل داده آنالوگ به دیجیتال استفاده کنند دیگر نیازی نیست در یک مرحله همه خطوط آنالوگ را جایگزین کنند و می­توانند این کار را به مرور و در طول یک دوره زمانی مثلا یک ساله یا دوساله انجام دهند.

 

نتیجه گیری

در این محتوا به شما عزیزان گفتیم که تلفن ویپ چیست و چه مزایای ویژه ای نسبت به تلفن آنالوگ دارد و درادامه هم بهترین روش ممکن برای تبدیل سیستم آنالوگ به دیجیتال را که توسط شرکت تک نت ارائه می­شود معرفی کردیم.

 شما دوست عزیز هم اگر به دنبال تبدیل خطوط آنالوگ سازمان خود به تلفن اینترنتی هستید و می­خواهید به بهترین و اصولی ترین روش ممکن این کار را انجام دهید استفاده از سرویس مبدل خط آنالوگ به دیجیتال شرکت تک نت می­تواند بهترین و تنهاترین روش ممکن برای این کار باشد.

شرکت تک نت یک راه حل بسیار عالی برای تبدیل خطوط آنالوگ به تلفن دیجیتال ارائه می­دهد و شما دوست عزیز می­توانید با صرف حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن، با استفاده از یک مبدل، از مزایای بیشمار تلفن ویپ بهره مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز