خبرگزاری کار ایران

پیوان در ایستگاه بیست و هفتم نمایشگاه نفت و گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۶۷۷

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان یکی از نمایشگاه‌های مهم در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان به شمار می‌آید که هر ساله با حضور تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر خارجی و داخلی طی روزهای 27 الی 30 اردیبهشت 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ برگزار‌کنندگان این نمایشگاه درصدد هستند تا با ایجاد تعامل بیشتر با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت‌های نفتی مشابه در سطح جهان، به توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی یاری رسانند که البته دستیابی به چنین اهدافی نیازمند استمرار و برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه است.

فعالان حوزه نفت و گاز بر این باور هستند که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند به آشنایی بیشتر صنعتگران به دستاوردهای نوین منجر شود و در ادامه به توسعه اشتغال نیز کمک شایانی می‌کند.

شرکت آرمان تجارت آرون با سال‌ها تجربه در زمینه تامین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی به منظور سهولت در دسترسی و ایجاد رضایتمندی در مشتریان در بخش فروش اقدام به تشکیل میزهای تخصصی همچون سازه استراکچر، نفت و گاز و ... کرده است.

میز نفت و گاز شرکت آرمان تجارت آرون با در اختیار داشتن کارشناسانی مجرب و کارآزموده همواره تامین انرژی از طریق نفت و گاز را یکی مسیرهای کلیدی برای زنجیره فولاد قلمداد می‌کنند. به عقیده کارشناسان پیوان امروزه تامین گاز به یک معضل جدی برای تولیدکنندگان فولاد تبدیل شده است و در حالی که قرار بود روزانه ۴۰ میلیون مترمکعب گاز برای کارخانه‌های فولادی در نظر گرفته شود این میزان به ۱۵ میلیون مترمکعب کاهش یافته و اخیراً نیز طی نامه‌ای از سوی شرکت ملی گاز این میزان به ۱۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.

گفته می‌شود در تولید شمش فولادی نیز مشکلی نداریم در خصوص میلگرد هم مازاد در کشور وجود دارد و مشکلی به وجود نیامده است، اما مشکل کمبود گاز موجب کاهش تولید آهن‌اسفنجی شده است، بنابراین انتظار می‌رود تا وزارت نفت حداقل روزانه ۲۰ میلیون مترمکعب گاز در اختیار کارخانه‌های فولادی قرار دهد تا شرکت‌های تولیدکننده آهن‌اسفنجی بتوانند به تولید خود ادامه دهند.

پیوان در ایستگاه بیست و هفتم نمایشگاه نفت و گاز

درباره اثر کمبود گاز بر تولید و نوسان قیمت آهن‌آلات در زنجیره فولاد نیز باید گفت علاوه بر مشکل کمبود گاز که بر میزان تولید اثرگذار است، جو روانی پیرامون نبود سوخت و نوسانات قیمت ارز نیز می‌تواند بر نوسانات قیمت در زنجیره محصولات فولادی تاثیرگذار باشد، بنابراین وقتی این سه مورد کنار یکدیگر قرار گیرد افزایش قیمت را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز