خبرگزاری کار ایران

کلایمر و مزایای آن

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۷۸۸

وقتی شما تصمیم به خرید یا اجاره یک کلایمر دارید، در واقع می خواهید تجهیزات بالابری را خریداری کنید که بتوانید سریعترین دسترسی را به ارتفاعات ساختمان داشته باشید. افراد زیادی هستند که از کلایمر آگاهی ندادند و نمی دانند کلایمر چیست ؟ اگر شما از مزایای و ویژگی های کلایمر آگاهی پیدا کنید و بدانید که خرید کلایمر یا اجاره کلایمر تا چه اندازه دسترسی عمودی را برای شما آسان می کند، راغب می شود تا کلایمر ها را تهیه و از آنها در ساختمان سازی و سایر ساخت و سازها استفاده کنید.

کلایمر چیست؟

کلایمر چیست و چرا به یک روش ارزشمند و مدرن در ساخت و سازها تبدیل شده است. کلایمر یک سکوی ساخته شده از فلزات محکم است که توسط یک موتور مکانیکی یا الکتریکی در بیرون ساختمان جهت دسترسی عمودی به ارتفاعات استفاده می شود.

از کلایمر در همه زمینه های کار ساختمانی، از ساخت و ساز های تازه گرفته تا تعمیرات، نگهداری، مدیریت تاسیسات و حتی جابجایی استفاده می شود. رفت و آمد به بالا و پایین ، حمل مواد ، مصالح ، ابزارآلات و پرسنل به طبقات مورد نیاز از کاربردهای کلایمر می باشد و به تکمیل سریعتر کار و با بودجه کمتر کمک می کند. کلایمرها در انواع مختلف برقی و مکانیکی و در اشکال مختلف و برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. تنوع در ارتفاع، عرض و ظرفیت بار تنواع کلایمر ها، به این معنی که می توان با خرید کلایمر یا اجاره کلایمر ، آنها را در انواع ساختمان های چند طبقه استفاده کرد.

کلایمر در تقاط مختلف جهان با نام های گوناگون شناخته می شود. کلایمر ، آسانسور خارجی ، بالابر ، دکل نورد ، MCWP و غیره نام هایی است که با آنها این دستگاه ها را می شناسند. در ایران نام این دستگاه با عنوان کلایمر معرفی شده است و بسیاری از افراد این نام را به آن می دهند. در بازارهای اروپایی دستگاه کلایمر را با نام MCWP  می شناسند که این نام کاملاً خلاصه کاری است که آنها انجام می دهند و یک پلت فرم واحد برای تکمیل کار ساخت و ساز فراهم می کند. اصطلاح MEWP یا پلت فرم کار مرتفع متحرک اغلب در اروپا استفاده می شود. با این وجود، دستگاه کلایمر اصطلاح رایج تری در ایران است و همان چیزی است که معمولاً به عنوان اصطلاح استاندارد صنعتی شناخته می شود.

کاربرد کلایمر برای پروژه های شما

یکی از رایج‌ترین تصورات غلط این است که سکوی کار کلایمر فقط یک دسترسی عمودی و مستقیم است.اما اینطور نیست. کلایمر ها به گونه ای  طراحی شده اند که از آنها ، برای کار کردن در اطراف یک ساختمان می‌تواند در مسیرهای عمودی و افقی حرکت کند. همچنین کلایمر ها ، می‌توانند در گوشه و کنار ساختمان‌ها استفاده شوند. دارای سکویی هستند که آنها را بیشتر از داربست منعطف می کند. این بدان معناست که برای هر کلایمر یک رویکرد تقریبا سفارشی وجود دارد که متناسب با ساختمان شما است. طول کلایمر می تواند به کوچکی 2.5 متر یا عرض 37.8 متر با یک دکل دوقلو باشد و می تواند تا ارتفاع 250 متر کار کند و حتی می توان دو سکو را روی هم قرار داد، بنابراین پروژه شما در هر اندازه یا مقیاس باشد ، شما می تواند یک کلایمر را خریداری یا اجاره کنید.، گزینه دکل نوردی در دسترس شماست. روش های مدرن ساخت و ساز باعث می شود تا شما در پروژه هیتان نیاز به تجهیزات مدرنی داشته باشید که دسترسی به ارتفاعات را آسان تر و سرعت کار را بیشتر کرده و ایمنی کارگران شما را تا حد زیادی تضمین کند. اگرچه کلایمر ها بیش از 30 سال است که وجود دارند، اما در مقایسه با داربست، گزینه مدرن تری هستند که دسترسی به نمای ساختمان شما را بسیار آسان تر می کند. اکنون شما درک بهتری از کلایمر دارید و اینکه ، چگونه می توانید با خرید یا اجاره کلایمر از آن در پروژه های خود استفاده کنید. اکنون زمان آن است که با کارشناسان ما در شرکت عمران داتام ، تماس بگیرید تا برای خرید و اجاره کلایمر از آنها مشوت بگیرید.

کلایمر و مزایای آن

مزایای کلایمر چیست؟

آیا کلایمر ها ایمن هستند؟ آیا آنها سرعت کار را افزایش می دهند ؟ آیا دستگاه کلایمر دسترسی به ارتفاعات را آسان می کند؟ کار و نصب این تجهیزات آسان و ساده است؟ این ها احتمالاً از رایج ترین سؤالاتی است که وقتی مدیران پروژه و کارفرمایان در زمان خرید کلایمر یا اجاره کلایمر برای دسترسی عمودی خود در نظر می گیرند، شنیده می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، ترسیم تصویری از ایمنی کلایمر واقعاً مهم استما در ادامه به بررسی ویژگی هایی می پردازیم که به شما کمک می کند تا درک بهتری از کلایمر برای اطمینان از بالاترین سطح ایمنی و دسترسی را داشته باشید.

  • سکوها یا سبد های حمل کلایمر، یک محیط ایمن ایجاد می کند.

قابل توجه ترین موضوع در مورد سکوی کار کلایمر، به ویژه در مقایسه با داربست و سایر گزینه های دسترسی عمودی، سکو یا سبد آن است. از آنجایی که این سکوهای کلایمر در نمای ساختمان بالا و پایین می رود، می توانید در هر سطحی به بخشی از نما دسترسی داشته باشید در حالی که روی یک سکو قرار می گیرید و نیازی به جابهخ جایی ندارید. این رویکرد نه تنها در زمان و هزینه صرفه جویی می کند ، بلکه کلایمر را به مکان بسیار امن تری برای کار تبدیل می کند. سکوی واحد به این معنی است که کارگران همیشه به طبقات مختلف دسترسی دارند، در ارتفاع بهینه، خطر آسیب‌های اسکلتی عضلانی را کاهش می‌دهد و در عین حال به تکمیل سریع‌تر کار کمک می‌کند.

  • سیستم کنترل کلایمر

یک کلایمر که با برق در محل یا ژنراتور تغذیه می شود، دارای یک سیستم کنترلی است که اقدامات احتیاطی خاص خود را به همراه دارد. اساساً "مغز" کلایمر یعنی سیستم کنترل ، تضمین می‌کند که کلایمر ، آنچه را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد و این کار را با ایمن‌ترین استانداردها انجام می‌دهد. این شامل مواردی مانند اطمینان از توقف پلت فرم در مکان های صحیح در بالا و پایین ساخت و سازها است، در صورت باز شدن قفل دروازه دسترسی یا فعال شدن تصادفی دکمه توقف اضطراری، کلایمر حرکت نمی کند. سیستم کنترل یک کلایمر نیز با استفاده از سیستم نگهداری و حرکت  بر صعود و فرود سکو نظارت می‌کند تا سطح و سرعت مطمئنی داشته باشد.

در صورتی که سکوی در طول حرکت از سطح خارج شود و یک طرف کمی بالاتر یا پایین تر از طرف دیگر حرکت کند، سیستم کنترل این مشکل را اصلاح می کند و صعود یا فرود منظم و ایمن را ایجاد می کند. هدف از سیستم کنترل ، نظارت بر کلیه عناصر مکانیکی و الکتریکی کلایمر است. کلایمرها همراه با ترمز گریز از مرکز استاندارد در تمام واحدهای محرک به کاهش مداوم و تدریجی ،در صورت مشکلات و خطرات ، تضمین می کند که هیچ اتفاقی برای کارگران و استفاده کنندگان از دستگاه کلایمر نمی افتد.

  • خدمات منظم ، ایمنی کلایمر را بهبود می بخشد

سطح خدماتی که توسط شرکت ارائه دهنده کلایمر یعنی شرکت عمران داتام ، ارائه می‌شود نیز به برجسته کردن ایمنی این نوع از دسترسی عمودی کمک می‌کند. نه تنها بررسی‌های منظم توسط یک مدیر در محل انجام می‌شود، بلکه پس از اتمام کار کلایمر و بازگرداندن آن‌ها به شرکت، تحت بررسی‌های مداوم قرار می‌گیرند. در شرکت عمران داتام، علاوه بر تمیز کردن هر دستگاه، هر قسمت از کلایمر با یک چک لیست به طور دقیق بررسی می شود. این شامل ارزیابی همه چیز از واحد درایو و اندازه‌گیری ضخامت ترمز گرفته تا روغن کاری قفسه‌ها و اطمینان از اینکه تجهیزات جانبی مانند ماژول‌های عرشه، نرده‌ها و گیره‌ها همگی در شرایط عالی هستند.  کل فرآیند به طور کامل برای یک مسیر حسابرسی کامل مستند شده است که از دیدن آن استقبال می کنید. تنها با این رویکرد خرید یا اجاره کلایمر ، می توان ایمنی شما و ایمنی ساخت و ساز خود را تضمین کنید.

کلایمر و مزایای آن

خرید یا اجاره کلایمر از عمران داتام

هشدارهای ایمنی که توسط عمران داتام ارائه می شود، باعث شده است تا استفاده از دستگاه های کلایمر ما در صنعت ساخت و ساز مورد استقبال قرار گیرد. هدف این وبلاگ نه تنها ، تصویری از ویژگی‌های ایمنی کلایمر های شرکت عمران داتام ارائه می‌کند، بلکه به شما یادآوری می کند که نباید نگرانی وجود داشته باشد، زیرا ایمنی ، سرعت و آسانی نصب و حمل و نقل برای ما بسیار مهم است و شما با آگاهی از اینکه هر دستگاه مطابق با بالاترین استانداردهای ایمنی تولید و نگهداری می شود، ایمن خواهید بود. اگر می خواهید با کارشناسان ما برای خرید کلایمر یا اجاره کلایمر صحبت کنید، همین امروز با شماره 09122129034 تماس بگیرید و یا با مراجعه به  سایت omrandatam.com با انواع کلایمر و سایر تجهیزات عمرانی ساخت و ساز آشنا شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز