خبرگزاری کار ایران

سایبان برقی برای لذت بردن شما از طبیعت بکر تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۷۲

تابستان گرم‌ترین فصل سال است که در آن خورشید در تمام طول روز می‌تابد. بسیاری از افراد در این فصل ترجیح می‌دهند در خانه بمانند؛ اما با وجود سایبان‌ها می‌توان علاوه بر لذت بردن از طبیعت بکر تابستان، از معرض تابش مستقیم نور خورشید نیز محفوظ ماند.

سایبان‌ها از گذشته تاکنون مورد استفاده بوده‌اند و مهم‌ترین کاربرد آن‌ها حفاظت انسان‌ها و مواد غذایی از تغییرات آب و هوایی بوده است. در سال‌های اخیر نوع جدیدی از سایبان تولید شده است که مزایای بیشتری نسبت به نوع کلاسیک آن دارد. سایبان برقی پرکاربردترین نوع سایبان است که در انواع مختلف تولید می‌شود. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این محصول استفاده به عنوان سایبان مغازه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه مطلب را از دست ندهید!

سایبان برقی چیست؟

در گذشته مردم مجبور بودند از سایبان‌های کلاسیک استفاده کنند. این سایبان‌ها دردسرهای زیادی داشتند. این روزها سایبان‌های برقی روی کار آمده‌اند و جای دیگر سایبان‌ها را گرفته‌اند. سایبان‌های برقی به دلیل تنوع بالایی که دارند، خیلی زود بازار فروش سایبان را تصاحب کردند.

کاربرد سایبان برقی

هرجایی که استفاده از سایبان لازم باشد، سایبان‌های برقی می‌توانند بدرخشند. بسیاری افراد برای ویلاها و باغ‌های تفریحی خود به دنبال یک سایبان می‌گردند. برخی نیز می‌خواهند وسیله خاصی را از نور خورشید یا بارش باران حفظ کنند. در هر صورت سایبان‌های برقی را می‌توان در موارد زیر به کار برد:

  • ساختمان‌ها
  • مغازه‌ها
  • استخرها
  • پارکینگ
  • و ...

معرفی انواع سایبان برقی

سایبان‌های برقی براساس معیارهای مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. هرکدام از انواع سایبان‌های برقی کاربردهای مختص به خود را دارد. خریداران می‌توانند بر اساس نیاز خود از یک یا چند مدل از این سایبان‌ها استفاده کنند. سایبان‌های برقی براساس کارایی به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  1. سایبان نیم کاست
  2. سایبان تمام کاست
  3. سایبان ریموت دار

سایبان ریموت دار یکی از بهترین انواع سایبان‌های برقی هستند که استفاده از آن‌ها بسیار راحت است. میزان باز و بسته بودن و شیب این سایبان را تنها می‌توان با یک دکمه تنظیم کرد. سایبان‌های برقی از لحاظ ساختار نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. این تقسیم‌بندی به صورت زیر است:

  1. سایبان‌های ایوان
  2. سایبان‌های آلاچیق
  3. سایبان‌های مستقل
  4. سایبان‌های هنری
  5. سایبان‌های عمودی

سایبان‌های عمودی معمولاً درکنار پنجره‌ها نصب می‌شوند و برای جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل ساختمان به کار می‌روند. این نوع سایبان علاوه بر منازل مسکونی در مغازه‌ها نیز استفاده شده و بسیار مفید و کاربردی هستند.

سایبان برقی مغازه

بیشترین کاربرد سایبان‌های برقی را می‌توان در مغاز‌ه‌ها دید. سایبان‌های مغازه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. کاربرد این سایبان‌ها در محافظت از مواد خوراکی در برابر نور مستقیم خورشید است. همان‌طور که می‌دانید نور خورشید می‌تواند موجب فاسد شدن مواد خوراکی مختلف شود به همین دلیل سایبان برقی مغازه می‌تواند ابزار مفیدی برای محافظت آن‌ها باشد. سایبان کالسکه‌ای، بازویی یا برقی از بهترین انواع سایبان‌های مغازه‌ای هستند که در ادامه به طور کامل بررسی خواهند شد.

سایبان مغازه کالسکه ای

یکی از پرکاربردترین انواع سایبان مغازه می‌توان به نوع کالسکه‌ای اشاره کرد. این سایبان ظاهر زیبایی دارد و نسبت به دیگر گونه‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. چادر این نوع سایبان ربع دایره است و جلوه زیبایی دارد. اگر به دنبال یک سایبان زیبا و با قیمت مناسب هستید این مدل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

سایبان برقی برای لذت بردن شما از طبیعت بکر تابستان

سایه‌ای که سایبان مغازه کالسکه ای ایجاد می‌کند بسیار مناسب و کاربردی است. این ویژگی مهم‌ترین دلیل خریداران برای خرید این نوع سایبان عنوان می‌شود. در مکان‌هایی که محدودیت فضا وجود دارد، سایبان کالکسه‌ای بهترین گزینه خواهد بود. این سایبان فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و در عین حال سایه خوبی نیز ارائه می‌دهد.

سایبان مغازه بازویی

سایبان بازویی قدری گران‌تر از مدل قبلی است؛ اما مزایای بیشتری نیز دارد. سایبان مغازه بازویی همان‌طور که از اسم آن مشخص است برای باز و بسته شدن از بازوهای جمع شونده استفاده می‌کند. این سایبان هم به صورت دستی و هم برقی تولید می‌شود. سایبان بازویی در بازار با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود. اگر نام سایبان جکی یا سایبان مغازه برقی را شنیدید بدانید منظور همان سایبان بازویی است.

مهم‌ترین ویژگی سایبان مغازه برقی این است که در فصولی که بدان نیاز نباشد به راحتی می‌توان آن را جمع کرد. نصب سایبان مغازه بازویی بسیار آسان است و طول عمر بالایی دارد. طول عمر بالای این سایبان تا حد زیادی به دلیل جمع شدن آن در مواقع غیر ضروری است.

سایبان مدرن مغازه

یکی دیگر از انواع سایبان‌های برقی مغازه، نوع مدرن آن است. این نوع سایبان در تکنولوژی ساخت تفاوت آن چنانی با دیگر مدل‌ها ندارد؛ اما ظاهر آن مدرن‌تر است. بسیاری ازسوپر مارکت‌ها یا فروشگاه‌های دیگر، به ویژگی‌های ظاهری اهمیت زیادی می‌دهند. این دسته از افراد می‌توانند از سایبان مدرن مغازه استفاده کنند.

در ساخت سایبان‌های مدرن از آلومینیوم، pvc، پارچه و شیشه استفاده می‌شود. طرح‌های خاص این سایبان، حتی افراد سخت پسند را نیز راضی نگه می‌دارد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال یک سایبان متفاوت و زیبا هستید از طرح‌های مدرن استفاده کنید. اگر بخواهیم در رابطه با قیمت این سایبان صحبت کنیم باید بگوییم قیمت سایبان مدرن مغازه به نسبت طرح و ابعاد متفاوت است.

مزایای سایبان برقی

سایبان‌ها برای راحت‌تر کردن زندگی انسان‌ها طراحی شده‌اند؛ همین امر مهم‌ترین مزیت آن‌ها به حساب می آید. لذت بردن از فصل بهار و تابستان، بستگی به این دارد که از تابش مستقیم نور آفتاب به دور باشیم. سایبان‌ها می‌توانند این نیاز ما را فراهم کنند. علاوه بر این موارد، سایبان‌های برقی مزایای زیر را نیز دارند:

  • زیبایی ظاهری
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • محافظت از وسایل در برابر تابش مستقیم نور خورشید
  • نصب آسان
  • استفاده راحت نسبت به سایبان‌های دستی
  • قیمت مناسب
  • خنک بودن هوای زیرسایبان

در فصل تابستان هوای زیر سایبان بسیار خنک‌تر از دیگر فضاهاست؛ این امر موجب می‌شود مواد غذایی و خوراکی‌های زیرسایبان خراب نشوند. از طرف دیگر اگر سایبان به عنوان جدار دو طرفه استفاده شود، از تابش نور مستقیم خورشید و رنگ پریدگی اشیایی که در معرض نور قرار دارند جلوگیری می‌کند.

سایبان برقی برای لذت بردن شما از طبیعت بکر تابستان

نکات خرید سایبان برقی

همان طور که در طول این مطلب به آن اشاره شد، سایبان‌های برقی انواع مختلی دارند. این تنوع می‌تواند در زمان خرید مشتری را کمی سردرگم کند. بسیاری از افراد هنوز نمی‌دانند کدام سایبان برای آن‌ها مناسب است. در این بخش قصد داریم نکاتی که برای این محصول بدان نیاز دارید را بررسی کنیم.

  • محلی که سایبان در آن نصب می‌شود، نقش مهمی در انتخاب سایبان مناسب دارد.
  • سلیقه شخصی
  • متریال به کار رفته در سایبان
  • ویژگی‌های سایبان
  • جنس سایبان
  • میزان فضا
  • تعمیر و نگهداری
  • هزینه و قیمت
  • راهنمای نصب

جمع‌بندی

نور خورشید فواید بسیار زیادی برای انسان‌ها دارد؛ اما قرار گرفتن طولانی مدت انسان‌ها، اشیاء و مواد خوراکی در معرض تابش مستقیم نور خورشید، مضرات بسیار زیادی دارد؛ به همین دلیل استفاده از سایبان ضرورت پیدا کرده است.

سایبان برقی یکی از بهترین انواع سایبان است که در این مقاله به معرفی آن پرداخته شد. سایبان مغازه فواید بسیار زیادی دارد و نبود آن می‌تواند خسارت‌های زیادی به بار بیاورد. در این مطلب علاوه بر معرفی انواع سایبان‌های مغازه، به بررسی مزایای آن نیز پرداخته شد که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

برای خرید انواع سایبان برقی،سایبان مغازه،سایبان چتری و...میتوانید از شرکت سایبان ایرانیان اقدام نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز