خبرگزاری کار ایران

فروش آنلاین ویپ با بهترین قیمت و کیفیت عالی محصولات

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۰۲۹

فروشگاه روکویپ یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ویپ در ایران می باشد. این فروشگاه با محصولات با کیفیت، قیمت پایین و خدمات پس از فروش عالی اعتماد و رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

شما در مجموعه روکوویپ به راحتی می توانید به خرید پاد سیستم، ویپ و سالت نیکوتین با بهترین قیمت و کیفیت بپردازید. شما عزیزان می توانید تمامی محصولات را در سایت ما بررسی کنید و نظرات کاربران را بخوانید تا بتوانید یک خرید خوب و باکیفیت را برای خود انجام دهید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای خرید پاد سیستم، ویپ و انتخاب آنچه می خواهید، تیم پشتیبانی ما از طریق واتس اپ و چت آنلاین به شما کمک خواهد کرد. پس تا پایان همراه ما بمانید تا بتوانید یک محصول باکیفیت را به صورت آنلاین بدون هیچ مشکلی برای خود خریداری کنید.

هنگام خرید ویپ با بهترین قیمت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اکثر آقایان و خانم ها هنگام خرید آنلاین دستگاه ویپ و خرید پاد سیستم نمی دانند که کدام مدل از این دستگاه ها می تواند برای آن ها بهترین انتخاب باشد. اگر در ابتدا انتخاب درستی برای تهیه دستگاه ویپ و سالت نیکوتین (همان جویس یا مایعات دستگاه های ویپ) داشته باشید، می توانید یک ویپینگ خوب و دلپذیر را برای همیشه تجربه کنید. پس به نکات زیر توجه کنید علاوه بر خرید ویپ با قیمت مناسب بتوانید یک دستگاه با کیفیت و مناسب برای استفاده خود تهیه کنید.

دو گروه از افراد به سراغ خرید پاد سیستم و دستگاه ویپ می روند، کاملا هر دو گروه به معایب سیگار و قلیان کشیدن آشنایی کامل دارند. شما با انتخاب درست دستگاه ویپ ( اگر به صورت اورجینال از یک مرکز معتبر تهیه کنید) می توانید ضرر کشیدن قلیان و سیگار را با ویپینگ کردن تا 95 درصد کاهش دهید.

  • دسته اول کسانی هستند که سیگار می کشند و برای ترک سیگار و دریافت نیکوتین مورد نیاز خود به خرید دستگاه ویپ و سالت نیکوتین روی می آورند.

  • دسته دیگر افرادی هستند که به نیکوتین اعتیاد ندارند و فقط به دنبال تولید بخار زیاد و لذت بردن از ویپینگ هستند

هرکدام از این دسته افراد احتیاج به دستگاه ویپ و سالت نیکوتین متناسب با نیاز خود دارند.

فروش آنلاین ویپ با بهترین قیمت و کیفیت عالی محصولات

ویپ پاد سیستم

خرید پاد سیستم فقط برای افرادی مناسب است که علاقه مند به سیگار کشیدن و استعمال دخانیات هستند طراحی شده اند تا نیاز خود به نیکوتین را برآورده کنند. این دستگاه ها کاملا شبیه به سیگار عمل می کنند و دود حاصل از آن ها در حد سیگار کشیدن است. پاد سیستم ها مانند سیگار، بخار را ابتدا به دهان و سپس به ریه ها منتقل می کنند. برای خرید پاد سیستم اورجینال با بهترین قیمت می توانید وارد وب سایت روکوویپ شوید.

خوب است بدانید که برای استفاده از دستگاه های ویپ پاد سیستم باید از مایعی به نام سالت نیکوتین استفاده کنید، که این مایع ها دارای نیکوتین بیشتر نسبت به طعم دهنده های گیاهی یا همان جویس ها هستند. در واقع نیکوتین موجود در مایع سالت نیکوتین کاملا برای افراد سیگاری مناسب است. دستگاه ویپ پاد سیستم اندازه کوچکی دارند و درون آن ها یک باطری غیر قابل تعویض وجود دارد. ویپ پاد سیستم به خاطر وزن کم و اندازه کوچک آن ها به راحتی داخل جیی فرد قرار می گیرد و برای حمل و نقل آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.

دستگاه های ویپ

دستگاه‌های ویپ که به‌عنوان دستگاه‌های ماد نیز شناخته می‌شوند برای افرادی مناسب است که به به نیکوتین اعتیاد ندارند و فقط به دنبال ویپ کردن و تولید بخار زیاد هستند. در واقع دستگاه ویپ برای افراد قلیانی می تواند بهترین انتخاب باشد. ویپ ها معمولاً از نظر اندازه بزرگتر از دستگاه های پاد سیستم هستند و البته قدرت بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهند تا فرد بتواند بخار خیلی زیادی از طریق ویپینگ کردن تولید کند. اکثر دستگاه های ویپ مجهز به باتری داخلی نیستند و کاربر باید باتری مناسب دستگاه خود را خریداری کند. اگر به دنبال خرید ویپ و خرید پاد سیستم اصلی با کیفیت هستید فروشگاه آنلاین روکوویپ را فراموش نکنید.

درون مخزن دستگاه های ویپ بر خلاف دستگاه های پاد سیستم از مایع جویس کم نیکوتین یا بدون نیکوتین استفاده می شود، این موضوع باعث می شود تا شخص مصرف کننده به نیکوتین اعتیاد پیدا نکند. دستگاه های ویپ به دلیل اندازه بزرگتر به چیپست های الکترونیکی حرفه ای و کامل تری مجهز شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. امکاناتی مانند تنظیم امنیت استفاده از دستگاه، کنترل دمای بالای دستگاه یا باتری، جلوگیری از استفاده بیش از حد و قطع خودکار،حالت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف ویپینگ با استفاده از وات یا دما و... است.

فروش آنلاین ویپ با بهترین قیمت و کیفیت عالی محصولات

ویپ پاد مادها

پاد مادها دستگاه‌های ویپ دو منظوره هستند که هم به‌عنوان سیستم ویپ و هم به‌عنوان سیستم پاد قابل استفاده هستند. اصولا افراد می توانند از این طراحی دستگاه به هر دو صورت استفاده کنند. فرقی نمی کند که هدف شما جایگزینی برای کشیدن سیگار باشد یا دستگاهی برای تفریح و تولید بخار بیشتر به عنوان جایگزینی برای قلیان. به طور کلی دستگاه های تولید بخار پادماد اندازه مناسبی دارند، قدرت و حجم بخار خوبی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که نیاز همه افراد را برآورده کند.

راهنمای خرید جویس و سالت نیکوتین

قدم بعدی خرید ویپ و خرید پاد سیستم انتخاب مایع درون این دستگاه ها است. این دستگاه ها بدون داشتن جویس و سالت نیکوتین به شما هیچ طعمی را نمی دهند. بخارهایی که از این دستگاه های ویپ خارج می شود، تنها دلیل آن گرمای المنت درون دستگاه و تبخیر شدن مایع جویس و سالت نیکوتین درون مخزن دستگاه است که به بخار تبدیل می شود. اگر تصمیم به استفاده از دستگاه ویپ معمولی دارید، باید از جویس های نیکوتین معمولی زیر 12 میلی گرم استفاده کنید و اگر تصمیم به استفاده و خرید پاد سیستم دارید، بهتر است، سالت نیکوتین بالای 12 میلی گرم را تهیه کنید.

دلیل آن این است که استفاده از جویس های معمولی در داخل ویپ های پاد سیستم منجر به سوختن زودرس کویل دستگاه می شود. پس از انتخاب جویس و سالت نیکوتین خود، برند و طعم آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز