خبرگزاری کار ایران

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟ جادوی ماندگاری فیبروز ابرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۹۴

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است | جادوی محبوبیت آن در چیست

روش‌های سنتی ترمیم ابروها را فراموشی کنید. تا دلتان بخواهد تکنیک‌های زیبایی و اصلاح صورت موجود است که با بالاترین ماندگاری و بهترین کیفیت در دسترس شما قرار می‌دهند. فیبروز ابرو یکی از این متدها برای اصلاح ابروهای شما است. آموزش فیبروز ابرو تکنیک به‌روز آموزشگاه‌های آرایشگری بوده که آرایشگران برای ارتقای سطح کیفی کار خود در آن‌ها شرکت می‌کنند. این متد زیبایی و اصلاح ابروها با مکانیزم هاشور زنی خاص خود ماندگاری بالایی برای فرم ابروهای شما به همراه دارد. در ادامه این آموزش از سیمای هانی به ماندگاری فیبروز ابرو و عوامل موثر بر آن می‌پردازیم.

روش کار فیبروز ابرو چگونه است؟

فیبروز ابرو از جدیدترین تکنیک‌های آرایش نیمه‌دائمی و آرایش ابروها است که با استفاده از دست و با کمک قلم میکروبلیدینگ و سوزن‌های یک‌بارمصرف، در بین ابرو هاشور یا سایه ایجاد می‌کند. هدف اصلی این تکنیک رفع کردن ایراد‌های ابروهای شما با طرح و رنگ خاص و مد نظر شما می‌باشد. اگر به آرایشگری علاقه‌ دارید و می‌خواهید تکنیک‌های انجام فیبروز ابرو را یاد بگیرید، بهترین راهکار برای شما شرکت در دوره‌های آرایشگری و گذراندن مهارت‌های فیبروز ابرو است.

ماندگاری‌ فیبروز به چه عواملی بستگی دارد؟

تکنیک موقت فیبروز ابرو، با ایجاد هاشورهایی میان تارهای ابرو، قطر ابروها را افزایش داده و جلوه‌ای زیبا به این بخش مهم صورت شما می‌دهد. ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل بسیاری بستگی دارد؛ اما پیش از شناخت این عوامل باید بدانید که با توجه به نیمه‌دائمی بودن این روش، حتما برای آموزش این متد یا اصلاح ابروهای خود به مراکز آموزشی و سالن‌های زیبایی معتبر مراجعه کنید. در ادامه به مهم‌ترین عوامل ماندگاری فیبروز ابرو می‌پردازیم.

نوع پوست

اگر خوش‌شانس بوده و پوست مناسبی داشته باشید، ماندگاری فیبروز ابرو شما بیشتر می‌شود. پوست‌های چرب ماندگاری کم‌تری دارند. اگر پوست‌های چربی دارید، پیش از انجام فیبروز ابرو، حتما اسکراپت صورت انجام دهید تا ماندگاری این متد بر روی صورت شما افزایش یابد.

عمق هاشور ابرو؛ عاملی مهم در ماندگاری‌ فیبروز ابرو

فیبروز ابرو با استفاده از فیلم دستی فیبروز انجام می‌شود. این به آن معنا است که با عمیق شدن هاشورهای ابرو، ماندگاری فیبروز افزایش می‌یابد و هرچه عمق آن کم‌تر باشد، این روش اصلاح ابرو، ماندگاری کم‌تری دارد. به همین دلیل انجام فیبروز در مرکزی که فیبروز کار مجربی داشته باشد، بسیار مهم است.

کیفیت رنگ‌های فیبروز

یکی از عوامل مهم ماندگاری فیبروز ابروها کیفیت رنگ‌های آن است. این رنگ‌ها با دو سری متفاوت خود ماندگاری متفاوتی دارند. رنگ‌های فیبروز دارای قوطی‌های قهوه‌ای‌رنگ و رنگ‌های دارای بسته‌بندی سفید، رنگ‌های متنوع فیبروز ابرو هستند. در هنگام انجام فیبروز ابرو باید بدانید از کدام سری رنگ‌ها استفاده می‌کنید تا ماندگاری بالایی را برای شما به همراه داشته باشد.

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟ جادوی ماندگاری فیبروز ابرو

نوع رنگ انتخابی برای فیبروز در ماندگاری آن موثر است

رنگ‌های تیره، ماندگاری فیبروز ابرو را افزایش می‌دهند. اگر علاقه‌مند به انتخاب رنگ‌های روشن هستید، باید بدانید که این رنگ‌ها معمولا ماندگاری کم‌تری نسبت به رنگ‌های تیره دارند. بهترین رنگ برای فیبروز ابروهای شما رنگی است که با موهای طبیعی شما متناسب باشد.

تغییر هورمون‌های بدن و کاهش ماندگاری‌ فیبروز ابرو

در زمان پریودی، بارداری و شیردهی با تغییر هورمون‌های بدن، تاثیرگذاری رنگ‌‌دانه‌ها بر بافت پوست کاهش می‌یابد و ماندگاری فیبروز ابرو کم می‌شود. برای بهره‌مندی از مزایای کامل این متد زیبایی، پس از پایان دوره‌های تغییر هورمونی نسبت به اصلاح ابروهای خود اقدام کنید. اگر باردار هستید یا به کودک خود شیر می‌دهید، فقط با مشورت و اجازه پزشک می‌توانید این تکنیک زیبایی را برای ابروهای خود به کار ببرید.

ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است؟ جادوی ماندگاری فیبروز ابرو

مراقبت‌های بعد از فیبروز‌ ابرو برای ماندگاری بالا

برای افزایش ماندگاری ابروهای خود پس از انجام فیبروز، باید به مراقبت‌های بعد از آن توجه زیادی کرد. بسیاری از بانوان به این نکات بی‌توجه هستند؛ اما اگر سری به طیف مختلفی از بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه بزنید، تاکید این مراکز بر مراقبت‌های بعد از فیبروز را کاملا مشاهده می‌کنید؛ بنابراین بر انجام این نکات دقت زیادی داشته باشید.

مراقبت‌های لازم برای افزایش ماندگاری فیبروز ابرو عبارت‌اند از:

  • استفاده از پماد تجویزی توسط پزشک

  • قرار نگرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب

  • جلوگیری از برخورد مو با ابروها

  • تماس نداشتن صورت با آب

  • نخاراندن پوست

  • استفاده نکردن از محصولات آرایشی

یادگیری تکنیک‌های ماندگاری‌ فیبروز ابرو در سیمای هانی

آموزشگاه‌های بسیاری در زمینه آموزش تکنیک‌های فیبروز وجود دارند. این آموزشگاه باید بالاترین امکانات آموزشی و مجرب‌ترین مربیان را در بدنه آموزشی خود داشته باشند؛ تا تکنیک‌های اصلاح ابرو با بالاترین کیفیت به هنرجویان منتقل شود. فیبروز ابرو روشی است که در صورت عدم انتقال صحیح مطالب آموزشی آن، سلامت مشتری را به خطر می‌اندازد.

سیمای هانی یکی از بهترین آموزشگاه‌های ارائه‌دهنده دوره‌های فیبروز ابرو است که با جدیدترین تکنولوژی و بهره‌مندی از دانش بالای مربیان خود، با 4 شعبه فعال میزبان تعداد بسیاری از علاقه‌مندان به دوره‌های آرایشگری است. این مجموعه با تنوع دوره‌های آموزشی خود، بالاترین کیفیت آموزشی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای ثبت نام در دوره‌های مختلف آرایشگری این مجموعه، به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز