خبرگزاری کار ایران

اهمیت بسته بندی محصول بوسیله نایلون با کیفیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۳۹

زمانی که یک محصول در کارخانه تولید می شود، برای رسیدن به مشتری نهایی بسیار جابجا می شود. اگر بسته بندی محصول به درستی انجام نشده باشد، در حین جابجایی و دست به دست شدن بسیار آسیب می بیند. برای جلوگیری از بروز این مشکل، لازم است که از نایلون بسته بندی استفاده شود تا بتوان محصولات را به صورت اصولی بسته بندی کرد. در این صورت هم جابجایی محصولات مختلف با سهولت بیشتری انجام می شود، هم می توان آن ها را در برابر ضربه و فشار محافظت کرد.

بسته بندی با کیفیت، نیاز همیشگی بازار

کیفیت محصول تولید شده در یک کارخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما تصور کنید که باکیفیت ترین محصول با یک بسته بندی نامناسب به مشتری عرضه شود. فرقی نمی کند چه محصولی در چه کارخانه ای تولید شود. مهم این است که آن محصول با یک بسته بندی باکیفیت به مشتریان ارائه شود تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت از این محصولات استفاده کنند.

با وجود تنوع محصولات موجود در بازار، بسته بندی با کیفیت به یکی از ضرورت ها تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده تا نایلون های متنوعی برای بسته بندی کردن وسایل مختلف روی کار بیایند. پس به طور خلاصه می توان گفت که بسته بندی با کیفیت با دو هدف اصلی انجام می شود. اولین هدف، جابجایی بهتر محصولات و دومین هدف محافظت از محصولات مختلف می باشد.

برای بسته بندی محصول خود نیاز به نایلون با کیفیت دارید؟

شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت با بیش از ۲۴ سال سابقه کار در این حوزه و با در اختیار داشتن ماشین آلات مناسب تولید، امکان ارائه نایلون با کیفیت و با مناسب ترین قیمت را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارخانه تماس بگیرید:

https://armannovinplasticpart.ir

02156391595-8

تهران جاده ساوه روبروی رباط کریم شهرک صنعتی نصیر آباد نبش سرو ۱۴ پلاک 2 قطعه F58

اهمیت بسته بندی محصول بوسیله نایلون با کیفیت

معرفی انواع نایلون برای بسته بندی محصول

با توجه به اهمیت بسته بندی برای انواع محصولات، تنوع بسیار زیادی از نایلون برای بسته بندی تولید شده اند که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند. برخی از نایلون ها با هدف ضربه گیری مورد استفاده قرار می گیرند. اما برخی دیگر می توانند تجهیزات و وسایل مختلف را در کنار هم به صورت منظم قرار دهند. از طرفی با فراهم شدن امکان چاپ تبلیغ بر روی نایلون، می توان از نایلون ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده کرد. در ادامه به سه نمونه از بهترین نایلون ها برای بسته بندی انواع محصولات اشاره می کنیم.

نایلون شیرینگ و کاربرد آن

یکی از پرکاربردترین انواع نایلون های مناسب بسته بندی محصولات خوراکی و غیر خوراکی، نایلون شیرینگ است. نایلون های شیرینگ به واسطه داشتن ساختار شفاف می توانند برای بسته بندی محصولاتی که نیاز به خواندن اطلاعات آن ها از روی بسته بندی می باشد، مورد استفاده قرار گیرند. در حال حاضر، نایلون های شیرینگ را می توان به صورت دستی و با یا با کمک یک سری دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک روی وسایل مختلف کشید.

از مزایای استفاده از نایلون شیرینگ می توان به بسته بندی جمع و جور وسایل و مواد غذایی مختلف اشاره کرد. از طرفی نایلون های شیرینگ می توانند به خوبی باعث نگه داشتن محصولات مختلف در کنار هم شوند تا بتوان این محصولات را با سهولت بیشتری جابجا کرد. کاربردهای اصلی این نوع بسته بندی محصول، بیشتر برای مواد غذایی و محصولات خوراکی است؛ اما می توان از این نایلون ها برای بسته بندی محصولات مختلف دیگر نیز استفاده کرد.

نایلون حبابدار و کاربرد آن

نایلون حبابدار یکی از انواع نایلون های بسته بندی است که احتمالا همه شما با آن آشنایی دارید. این نایلون ها می توانند با داشتن حباب های کوچک و بزرگ به عنوان یک ضربه گیر عالی برای محصولات مختلف عمل کنند. به همین خاطر زمانی که از این نایلون ها برای بسته بندی محصول استفاده می شود، می توان از محافظت شدن آن محصولات اطمینان خاطر کرد.

نایلون های حبابدار دارای تنوع زیادی هستند و می توانند برای بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار گیرند. شاید برای بسته بندی با نایلون شیرینگ محدودیت های خاصی وجود داشته باشد، اما پلاستیک های حبابدار به راحتی برای هر محصولی قابل استفاده می باشند. به ویژه اینکه می توان آن ها را به صورت رولی تهیه کرد و دور محصولات مختلف کشید. از کاربردهای نایلون حبابدار می توان به بسته بندی محصولات برای اسباب کشی، بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی ظروف و ... اشاره کرد.

اهمیت بسته بندی محصول بوسیله نایلون با کیفیت

نایلون استرچ و کاربرد آن

نایلون استرچ یکی از انواع نایلون هایی است که می تواند برای بسته بندی محصول مورد استفاده قرار گیرد. این نایلون ها مانند یک سلفون هستند که با ضخامت بسیار پایین تولید می شوند و قابلیت کشسانی آن ها بسیار بالا می باشد. به همین خاطر می توان به راحتی این نایلون ها را دور محصولات مختلف کشید و محصولات مختلف را در آن ها جای داد.

نایلون استرچ در بسیاری از صنایع برای بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. به واسطه شفافیت این نایلون ها و قابلیت کشسانی آن ها، می توان این محصولات را جزء محصولات پرفروش برای بسته بندی شناخت. از مهم ترین مزیت این نایلون بسته بندی این است که می تواند چند محصول را در کنار هم قرار دهد.

انتخاب دقیق نایلون بسته بندی با توجه به نوع محصول

یکی از موضوعاتی که حتما باید در هنگام انتخاب نایلون بسته بندی به آن توجه شود، نوع محصولی است که قرار است بسته بندی شود. به طور مثال برای بسته بندی شیشه های آب معدنی نمی توان از نایلون های حبابدار استفاده کرد؛ چون عملا این نایلون ها نمی توانند شیشه های آب معدنی را در کنار هم نگه دارند. ولی نایلون شیرینگ با روش شیرینگ پک بهترین نایلون بسته بندی برای این محصول محسوب می شود.

کارخانه تولید کننده یک محصول باید بر اساس نیاز خود از نایلون های مناسبی استفاده کند. گاهی استفاده از یک پلاستیک خاص برای بسته بندی کافی نیست و نیاز است که از چند نایلون استفاده شود.

تخفیف استثنایی آرمان نوین پلاستیک پارت روی سفارشات عمده

انتخاب نایلون های مناسب برای بسته بندی محصولات می تواند اهمیت زیادی در فروش آن ها داشته باشد. اگرچه هر کدام از این نایلون ها کاربردهای خاص خودشان را دارند، اما اگر آن ها را با کیفیت بالایی خریداری نکنید، نمی توانند برای بسته بندی وسایل مختلف مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین، یک شرکت تولید کننده نایلون معتبر و باتجربه را برای خرید نایلون مناسب بسته بندی انتخاب کنید. آرمان نوین پلاستیک پارت یکی از مجموعه های معتبر در حوزه تولید و فروش انواع پلاستیک بسته بندی شناخته می شود.

در صورتی که نیاز به خرید پلاستیک های مناسب دارید، می توانید از این شرکت کمک بگیرید. شرکت آرمان نوین پلاستیک پارت برای مشتریانی که نیاز به خرید نایلون های حبابدار، شیرینگ و استرچ به صورت عمده را دارند، تخفیف استثنایی در نظر گرفته است. بنابراین، دیگر نیازی نیست که نگران هزینه بسته بندی محصولات تولیدی خودتان باشید. فقط کافیست که با این شرکت در ارتباط باشید تا بهترین نایلون ها را با قیمت مناسب بخرید.

https://armannovinplasticpart.ir

02156391595-8

تهران جاده ساوه روبروی رباط کریم شهرک صنعتی نصیر آباد نبش سرو ۱۴ پلاک 2 قطعه F58

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز