خبرگزاری کار ایران

کافه بازی در کرج و معرفی یکی از بهترین ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۰۷

بهترین کافه بازی در کرج کجاست؟ در این متن به این سوال پاسخ داده و درباره بهترین کافه در کرج که در آن بازی مافیا انجام می‌شود گفتگو می‌کنیم.

اگر به دنبال مکانی هستید که در آن ساعات خوشی را بگذرانید، کافی است این متن را بخوانید تا بهترین کافه بازی در کرج و کافه مافیا کرج حضور شما معرفی شود. در کافه اکسترا هم می توانید از تنوع نوشیدنی ها و دسرهای ارائه شده لذت ببرید و هم در یک دورهمی دوستانه به بازی مافیا مشغول شوید.

اگر به تصاویر و عکس های بارگذاری شده در این وب سایت سری بزنید، متوجه فضای مناسب این کافه برای بازی مافیا خواهید شد. شما بدون هیچ منع قانونی می توانید با دوستانتان در این مکان گرد هم آمده و بازی محبوب مافیا را در این مکان تجربه کنید. برای این بازی گروهی نیاز به یک مکان امن، سالم و دوستانه است که در آن بتوانید با خونسردی تمام از پس نقش هایی که به شما سپرده شده است، برآیید. ما این مکان را در اختیار شما می گذاریم تا با حس و حال واقعی تری به این بازی مشغول شوید.

این کافه که به عنوان بهترین کافی شاپ کرج نیز شناخته می شود، به خوبی این فضا را در اختیار شما قرار می دهد. تمام فعالیت هایی که در کافه اکسترا انجام می شود، جنبه قانونی داشته و شما می توانید بدون نگرانی و با خیالی آسوده ساعات خوشی را سپری کنید. خوشبختانه وسعت فضای این کافه به گونه ای است که می تواند به خوبی جمع های بالای پنج نفر را پذیرایی کند. پرسنلی که در این مجموعه فعالیت دارند نیز میزبان محفل گرم و دوستانه شما هستند. بنابراین بدون هیچ نگرانی، دوستان خود را به این کافه دعوت کنید و مهارت خود را در بازی محبوب و بین المللی گرگینه یا همان مافیا به رخ همه بکشید.

نگاهی مختصر به تاریخچه بازی مافیا

مبتکر این بازی مافیا دیمیتری دیویدف است. نخستین بار این بازی در سال هزار و نهصد و هشتاد و شش در دانشگاه دولتی مسکو در بخش روان شناسی آن بازی شده است. این بازی به سرعت در بین دانشجویان و جوانان روسی طرفدار پیدا کرد. در دهه نود میلادی محبوبیت این بازی از مرزهای شوروی گذشت و به اروپا و ایالات متحده آمریکا رسید. چند زمانی است که این بازی مفرح و جذاب در بین جوانان و خانواده های ایرانی نیز طرفدار پیدا کرده است. حداقل پنج نفر برای این بازی باید حضور داشته باشند. بازیکن ها به دو گروه کلی شهروند و مافیا تقسیم می شوند. همچنین به هر کدام از این نفرات نقشی سپرده می شود. راوی یا پدرخوانده، کارآگاه، تک تیرانداز، دکتر، شهروند، رئیس مافیا و ... از جمله این نقش ها هستند.

کافه بازی در کرج و معرفی یکی از بهترین ها

اکسترا بهترین کافه بازی در کرج

اگر ساکن کرج هستید، با یک جستجوی کوچک متوجه خواهید شد، بهترین کافی بازی متعلق به کافه مافیا در کرج است. فضای کافه اکسترا که یک کافه ویژه و خاص برای بازی مافیا است، طوری طراحی شده که بازیکنان در آن حس راحتی و خوبی خواهند داشت. همانطور که می دانید، بازی مافیا نیاز به دقت بالایی داشته و لازم  است محیط به گونه ای باشد که هیچ مزاحمت و تداخلی در بازی صورت نگیرد. پرسنل این کافه سعی خود را خواهند کرد تا شما در محیطی ساکت و آرام و بدون مزاحمت دیگران بازی خود را ادامه دهید. این جا مکانی است که بازیکنان می توانند برای دفاع از گفته های خود با صدای بلند حرف بزنند و حتی با هم مشاجره کلامی نیز داشته باشند. شما می توانید مافیا را با همان کیفیتی که در خانه بازی می کنید در کافه اکسترا xtracoffee.ir به صورت مهیج تری برگزار کنید.

مسئله زمان در بهترین کافه بازی در کرج

همانطور که می دانید، بازی مافیا به گونه ای است که در آن محدودیت زمانی اعمال نمی شود. در کافه اکسترا که بهترین کافه کرج برای بازی های مخصوص کافه

است، هرگز نگران مسئله زمان نباشید. شما می توانید با خیالی آسوده به بازی خود ادامه دهید. همه بازیکنان می توانند به صورت گروهی دور یک میز به بازی مفرح و نشاط انگیز مافیا اقدام نمایند. سرو انواع شیرینی، کیک، نوشیدنی نیز اوقات بسیار دلپذیری را برای شما در این کافه رقم خواهد زد. تنها کافی است یک بار مهمان کافه بازی در اکسترا شوید. مطمئنا آنجا را برای بازی های بعدی تان رزرو خواهید کرد. کسانی که فقط یک بار در این محیط با گروه دوستان خود به بازی مافیا پرداخته اند، خیلی زود دورهمی دیگری در این کافه ترتیب داده اند. ما نیز تمام توان خود را به خدمت می گیریم تا در یک محیط صمیمی، امن و دوستانه از شما و دوستانتان پذیرایی کنیم.

یک کافه خوب برای بازی باید واجد چه ویژگی هایی باشد؟

اکسترا به عنوان بهترین کافه بازی در کرج دارای شرایط و ویژگی هایی است که باعث شده است در بین تمام کافه بازی های سطح کرج متمایز شود. شما در این کافه از امکانات و سرویس های متفاوت و متنوعی برخوردار می شوید. به عنوان مثال کارکنان و پرسنلی که در این کافه مشغول به خدمت هستند، با دقت تمام سفارشات شما را ثبت می کنند. رفتار و ادب این کارکنان زبانزد بوده و توجه آنها به مهمانان توام با مهربانی است. مبلمان و نحوه چیدمان صندلی ها به گونه ای است که شما ضمن ساعت ها بازی هرگز احساس خستگی نخواهید کرد. دسرها، نوشیدنی ها و انواع دمنوش ها از بهترین کیفیت برخوردار بوده و طعم بی نظیر آنها تا مدت ها در خاطرتان خواهد ماند. همچنین هر آنچه که شما در بازی مافیا نیاز خواهید داشت، تمام و کمال در اختیارتان قرار خواهد گرفت. چنانچه مایل باشید می توانید گروه بازی خود را توسعه دهید.

در این صورت می توانید از دیگر مشتریان بخواهید در صورت تمایل در بازی شما شرکت کنند. بازی مافیا به گونه ای طراحی شده است که هر چه تعداد بازیکنان بیشتر باشد، هیجان بازی بیشتر خواهد شد. ضمن این که طی این بازی مطمئنا شما برای تمدد انرژی نیاز به یک نوشیدنی مناسب و یک دسر مطبوع دارید که ما این موارد را با قیمت های بسیار مناسبی در اختیارتان خواهیم گذاشت. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این کافه، زیبایی دکوراسیون و فضای داخلی آن است که هر مشکل‌پسندِ سخت سلیقه ای را به تحسین وا می دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز