خبرگزاری کار ایران

آموزش کاشت ناخن در کرج با مدرک فنی حرفه‌ای و بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۷۱

آموزش کاشت ناخن در کرج در سالن ناخن شیما قره داغی انجام می‌شود. توجه کنید که این مرکز به ارائه مدرک فنی حرفه‌ای و بین المللی می‌پردازد.

چنانچه قصد یادگیری حرفه‌ای جدید و پولساز را دارید، توصیه ما به شما یادگیری کاشت ناخن و خدمات مربوط به آن است. آموزش کاشت ناخن در کرج، در سالن ناخن شیما قره داغی، با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. به این نکته توجه کنید که دریافت مدرک معتبر پس از پایان دوره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل لازم است دوره آموزشی کاشت ناخن را در مرکزی پشت سر بگذارید که مدرک ارائه شده توسط آن دارای اعتبار بالایی باشد. موضوع دیگری که اشاره به آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، کامل و جامع بودن دوره‌های آموزشی سالن شیما قره داغی است. در واقع در این دوره‌ها تمامی ابزارهای مورد استفاده جهت کاشت ناخن و همچنین برندهای معتبر آنها مورد آموزش قرار می‌گیرد. 

آموزش کاشت ناخن در کرج به صورت اصولی

یکی از مهارت‌هایی که یادگیری آن موجب کسب درآمد بسیاری می‌شود، مهارت کاشت ناخن و خدمات مربوط به ناخن است. با توجه به اینکه خانم‌‌ها اهمیت زیادی برای زیبایی دست و ناخن‌های خود قائل هستند، فعالیت در این حوزه بسیار پولساز خواهد بود. برخی درآمد کاشت ناخن در شهری مانند کرج را تا 25 میلیون تومان نیز تخمین زده‌اند. اما به این نکته توجه کنید که یادگیری اصولی مهارت، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در سالن ناخن شیما قره داغی، آموزش کاشت ناخن در کرج با مدرک بین المللی و فنی حرفه‌ای انجام می‌شود. در ادامه نگاهی کوتاه به مباحث آموزشی ارائه شده در این مرکز می‌کنیم.

مراحل آموزشی کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در کرج و در سالن ناخن شیما قره داغی، با انجام آزمون و خطای فراوان انجام خواهد شد. مراحل کاشت ناخن شامل: زیرسازی، مواد گذاری، سوهان کشی و طراحی ناخن می‌شود. یادگیری اصولی تمامی این مراحل و تمرین روی مدل زنده، موجب افزایش اعتماد بنفس کارآموز خواهد شد. همچنین خدمات مربوط به ناخن شامل انجام انواع پدیکور و مستحکم سازی ناخن نیز می‌شود. به این نکته توجه کنید که ممکن است مشکلات بسیاری برای ناخن‌های کاشته شده رخ دهد که هوا گرفتگی، ایجاد قارچ در ناخن، شکستن ناخن کاشته شده، تنها بخشی از آن است. بدون آگاهی از دلایل این مشکلات، آموزش شما تکمیل نخواهد شد.

شناخت درست مواد با کیفیت

یکی از مباحث مهمی که در آموزش کاشت ناخن در کرج مورد بررسی قرار می‌گیرد، شناخت بهترین برند مورد استفاده در ناخن‌کاری است. در واقع انجام کاشت با کیفیت و با دوام وابسته به انتخاب و خرید مواد درجه یک می‌باشد. شناخت انواع ابزارهای مورد استفاده در ناخن کاری جزء مهمترین مباحث آموزشی این دوره است. معرفی بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای لیکوئید در دنیا نیز توسط کارشناسان انجام خواهد شد. با شناخت بهترین مواد مورد استفاده در ناخن کاری، امکان ارائه کار با کیفیت فراهم خواهد بود.

آموزش کاشت ناخن در کرج و نحوه ضد عفونی کردن ابزار ناخن‌کاری

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی، در سالن شیما قره داغی انجام می‌شود. آشنایی با نحوه ضد عفونی کردن ابزار ناخن کاری، یکی از مهمترین مراحل آموزشی در این کار است. به این نکته توجه کنید که این ابزارآلات به صورت مستقیم با پوست، ناخن و حتی خون افراد ارتباط دارد. به همین دلیل عمل ضد عفونی کردن آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. برخی از سالن‌های ناخن، اقدام به شخصی سازی برخی وسایل، برای مشتریان خود نموده‌اند. اهمیت این موضوع بعد از شیوع ویروس کرونا بسیار قابل لمس می‌باشد. با یادگیری اصولی نحوه ضد عفونی کردن وسایل، از انتقال ویروس به مشتریان خود جلوگیری خواهید کرد.

 اهمیت دریافت مدرک بین المللی کاشت ناخن

با دریافت مدرک بین المللی، می‌توانید در هر کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید به کار مشغول شوید. مدرک بین المللی ارائه شده توسط سالن ناخن شیما قره داغی قابلیت استعلام از مراکز مربوطه را دارا می‌باشد. همانطور که می‌دانید برای دریافت مدرک بین المللی در خارج از کشور، می‌بایست هزینه بسیار زیادی را متحمل شوید. اما با شرکت در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن که در سالن شیما قره داغی برگزار می‌شود، امکان دریافت این مدرک معتبر فراهم خواهد بود. همچنین آموزش کاشت ناخن در کرج با مدرک فنی حرفه‌ای نیز در این مرکز انجام می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از این مدرک در تمامی دوره‌های آموزشی داخلی و خارجی شرکت نمایید.

آموزش کاشت ناخن در کرج با مدرک فنی حرفه‌ای و بین المللی

آموزش کاشت ناخن در کرج توسط کارشناسان متخصص

در واقع آموزش کاشت ناخن در کرج، توسط کارشناسانی کارآزموده انجام خواهد شد. تمامی مدرسین دوره، دارای سابقه کاری چندین و چند ساله در این حوزه کاری می‌باشند. پشتیبانی دوره نیز یکی از امکانات منحصربه‌ فردی است که سالن ناخن شیما قره داغی shimagharedaghi.ir در اختیار هنرآموزان خود قرار می‌دهد. متخصصین ما شما را تا راه‌یابی به بازار کار راهنمایی خواهند کرد. چنانچه پس از اتمام دوره، در یکی از مباحث آموزشی دچار مشکل شدید، می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

به این نکته توجه کنید که علاقه و میزان تمرین شما در حین آموزش، در میزان یادگیری‌تان بسیار موثر است. بسیاری از هنر آموزانی که در این مرکز آموزش دیده‌اند، هم اکنون مشغول انجام کار در سالن‌های مختلف می‌باشند.

سوالات متداول در مورد آموزش کاشت ناخن در کرج

در این قسمت از مقاله به پاسخ سوالات پرتکرار در مورد آموزش کاشت ناخن در کرج خواهیم پرداخت.

هزینه آموزش کاشت ناخن در کرج چه مقدار می‌باشد؟

در واقع با توجه به ثابت نبودن قیمت‌ها در کشور، قادر به اعلام مبلغ مشخص به عنوان هزینه کاشت ناخن در کرج نیستیم. اما شما عزیزان می‌توانید با استفاده از شماره تلفن درج شده در وب‌سایت و قسمت بیو اینستاگرام، از هزینه به روز دوره آموزشی مطلع شوید.  

دوره آموزشی کاشت ناخن چند مرحله دارد؟

در واقع اولین مرحله آموزش کاشت ناخن در کرج، تدارک جلسه تئوری می‌باشد. در این جلسه شما با انواع فرم ناخن و بیماری‌های مربوط به آن آشنا خواهید شد. همچنین آشنایی با بهترین برند مواد و دستگاه‌های مورد نیاز این کار نیز در این جلسه انجام خواهد شد. بعد از این مرحله نوبت به آموزش عملی می‌رسد. توجه کنید که در این مرکز، تمرین و تکرار بسیاری توسط کارآموز انجام خواهد شد.

آیا بدون داشتن پیش زمینه ذهنی نیز می‌توانیم در دوره‌های آموزشی شرکت کنیم؟

بله دوره‌های آموزشی ما در سطوح مختلفی برگزار می‌شود و شما می‌توانید به صورت کاملا مبتدی در این دوره‌ها شرکت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز