خبرگزاری کار ایران

بهترین برندهای لوازم آرایشی کدامند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۶۷

با توجه به میل زیبایی که در تمامی افراد وجود دارد، لوازم آرایشی و بهداشتی از پرفروش ترین کالاهای تجاری در سرتاسر جهان و ایران می باشند و به طبع برای پاسخگویی به تمام این درخواست ها، صدها برند متفاوت در بسیاری از کشورها شعبه فعال برای فروش محصولات خود دارند.

با اینحال در زمان انتخاب لوازم آرایشی جهت خرید آن ها، باید به موارد بسیاری توجه کرد تا صحیح ترین انتخاب را داشت چرا که برخی از مواد آرایشی از نوع نامرغوب، می توانند به پوست آسیب برسانند و برعکس هدف خود عمل کنند و زیبایی را از بین ببرند، بنابراین مراقبت از پوست و مو و... از اهمیت بسیاری برخوردارند.

ویژگی های برندهای لوازم آرایشی خارجی

متخصصین پوست، مو و زیبایی توصیه می کنند که لوازم آرایشی که خصوصاً به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، ضد حساسیت، آنتی کودمدوژنیک، دارای مواد طبیعی و دارای اثر ضد آفتاب باشند، نکته ای که موجب محبوبیت برندهای خارجی لوازم آرایشی می باشد تلاش این برندها در رعایت موارد ذکر شده در محصولاتشان می باشد.

از این رو است که یافتن و انتخاب کردن بهترین برند لوازم آرایشی از میان تعداد بیشمار برندهای لوازم آرایشی دشوار می باشد، با ما همراه باشید تا بهترین برندهای هر قلم از لوازم آرایشی را بررسی کنیم.

بهترین برند کرم پودر

کرم پودرها از مهم ترین فاکتورهای آرایشی می باشند که به وسیله آن ها می توانیم پوستی یکدست و صاف داشته باشیم، بسیاری از خانم ها نیز ترجیح می دهند تا در کنار کرم پودرها از سایر لوازم آرایشی مناسب همچون پرایمر، کانسیلر، فیکساتور، پنکک و مرطوب کننده ها استفاده کنند تا آرایش کاملتری نیز داشته باشند.

کرم پودرهای برند قدرتمند و قدیمی لوآرل (LOreal) فرانسوی کرم پودرهایی هستند که با داشتن بافتی سبک و نرم، ماندگاری طولانی و پوشش دهی مناسبی دارند و در عین حال اقتصادی هستند.

کرم پودر قابل توجه بعدی کرم پودر MAC می باشد، این برند نیز با پوشانندگی بالا و پخش یکنواخت خود به روی پوست از بهترین برندها می باشد، کرم پودرهای مک با دو کد NW که رنگ های گرم طبیعی با پایه صورتی و کد NC که رنگ های طبعی سردتر با پایه زرد دارند تولید می شود.

کرم پودرهای این برند توسط میکاپ آرتیست ها و سلبریتی هایی زیادی نیز استفاده می شوند، در ادامه لازم است به برندهای لدورا، Nars و Huda beauty نیز اشاره کرد که مناسب استفاده روزانه و فاقد مواد مضر می باشند.

بهترین برند ریمل

ریمل از اقلام آرایشی می باشد که انتخاب آن با توجه به نزدیکی با بافت حساس چشم باید با وسواس و دقت بسیاری صورت بگیرد چرا که استفاده از یک ریمل نامرغوب می تواند التهاب، حساسیت و مشکلات دیگری را پدید آورد.

امروزه ریمل ها در رنگ های متفاوتی تولید می شوند تا با تم های میکاپ متفاوت هماهنگ شوند، همچنین ریمل ها را با توجه به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می کنند، در یکی ازاین دسته بندی ها با توجه به فرچه و برس آن ها ریمل ها در سه بخش ریمل های بلند کننده، ریمل های فر کننده و ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده تقسیم می شوند.

بهترین ریمل پرپشت کننده مارک کلینیک می باشد که ضمن حالت دادن به مژه ها، آن ها را بلندتر می کند، برندهای لورآل، لانکوم و برند ایزادورا نیز از بهترین ریمل های موجود می باشند، در این میان لازم است به ریمل مای و ریمل کالیستا نیز اشاره کنیم، این برندهای ایرانی با کیفیت مناسب و مطلوب خود افراد را از خرید ریمل های گران قیمت خارجی نیز بی نیاز می کنند.

بهترین برندهای لوازم آرایشی کدامند؟

بهترین برند رژ لب

ناراحت کننده است که بدانیم بیشتر رژ لب های خوشرنگ موجود در بازار دارای سرب هستند، با استفاده از رژ لب های بدون سرب می توانید از حفظ سلامت خود نیز اطمینان حاصل نمایید، رژ لب برندهای گلدن رز، شون و دایانا را می توانیم از بهترین رژ ها معرفی کنیم، علاوه بر موارد ذکر شده برندهای zuzu luxe، کالیستا و Gabriel cosmetic نیز با کیفیت عالی خود فاقد سرب می باشند.

بهترین برندهای خط چشم

یکی از دیگر اقلام حائز اهمیت در دنیای آرایش، خط چشم است که با توجه به برندهای زیادی که خط چشم را تولید و عرضه می کنند، ممکن است انتخاب کردن نوع و برند صحیح آن خصوصاً برای افراد مبتدی تر تبدیل به امری دشوار شده باشد، انواع خط چشم ها شامل موارد ذیل اند:

  • خط چشم مدادی
  • خط چشم ماژیکی
  • خط چشم مویی
  • خط چشم مایع
  • خط چشم ژله ای

در زمان انتخاب بهترین برند خط چشم باید توجه داشته باشید که استفاده از خط چشم انتخابی باید ساده باشد، به روی چشم ماندگاری خوبی داشته باشد و از کیفیت رنگی خوبی نیز بر روی چشم برخوردار باشد.

در صورتی که بخواهیم نگاهی جهانی داشته باشیم، باکیفیت ترین و بهترین برندهای خط چشم در جهان عبارت اند از:

خط چشم 24 ساعته Urban Decay: این خط چشم با دوام و ماندگاری بالا، ضد حساسیت بودن، نرمی فوق العاده و سهولت محو شدن محبوبیت بسیاری را در میان افراد باسلیقه به دست آورده است.

خط چشمی ماژیکی اوریفلیم سری دوان: این برند از مواد اولیه گیاهی ساخته شده و ضد آب می باشد.

خط چشم کالیستا: خط چشم ایرانی کالیستا دارای دو مدل پرفروش می باشد، خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس و خط چشم لاینر اند شیپر کالیستا.

خط چشم مای: مای از بهترین، معتبر ترین و باکیفیت ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی می باشد که به سبب کیفیت عالی خود در حال رقابت با برندهای خارجی نیز می باشد.

بهترین برند عطر

دنیای شگفت انگیز عطرها، پر از کمپانی هایی است که در حوزه های متفاوتی چون جواهرات، مد و فشن، بطری های شیشه ای لوکس، لوازم چرمی و... نیز فعالیت دارند، در ادامه به برخی از بهترین برندهای عطر اشاره ای کوتاه خواهیم داشت:

برند BURBURRY: این برند انگلیسی در سال 1981 اولین عطر خود را رونمایی کرد.

برند BVLGARI: برند ایتالیایی بولگاری از عطرهای لوکسی می باشد که کمتر کسی است که نام این برند به گوشش نخورده باشد.

برند CHANEL: برند شنل که در ابتدا کار خود را با مد و فشن آغاز کرد؛ در سال 1921 اولین عطر خود با رایحه فوق العاده اش را رونمایی کرد.

برندهای دیور، دولچه گابانا، جیورجیو آرمانی؛ کلوین کلین، گوچی، گرلن، هرمس، هوگو بوس، لانکوم، گرلن، لالیک و جیونچی نیز از بهترین و مشهورترین برندهای عطر و رایحه می باشند که اشاره کردن به آن ها ضروری می باشد!

بهترین برندهای لوازم آرایشی کدامند؟

بهترین برند کانسیلر

پیش از هر چیز، برای انتخاب بهترین کانسیلر، باید توجه کنید که کدام کانسیلر مناسب پوست شخص شماست، کانسیلرهای مایع مناسب همه پوست ها، کانسیلرهای پودری مناسب پوست های نرمال تا کمی خشک و کانسیلرهای جامد هم مناسب پوست های معمولی، خشک و حساس هستند.

کانسیلرهای میکاپ فوراور، کانسیلری با پوشانندگی بالا می باشد که مناسب با هر تناژ پوستی محصولات خود را ارائه می کند، کانسیلر نارس نیز کانسیلری مناسب انواع پوست ها خصوصاً پوست خشک می باشد.

سخن آخر

تا به اینجای کار به معرفی بهترین برندهای اقلام متفاوت آرایشی پرداختیم تا بتوانید با بهترین انتخاب، سلامت خود را حفظ کنید، جهت خرید هرگونه مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی می توانید به فروشگاه لوازم آرایشی آرایش تاپ مراجعه نمایید اما به یاد داشته باشید هر انسانی از زیبایی منحصر به فرد خود برخوردار می باشد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز