خبرگزاری کار ایران

بهترین و اصیل ترین رستوران ها در این سه شهر توریستی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۲۵۹

لذت سفر علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی مقصد، با خوردن غذاهای محلی در بهترین رستوران‌ها به اوج خود می‌رسد؛ بنابراین غذاهای محلی هر شهر، نقش بسیار مهمی در جذب توریست دارند. شهرهای ایران از تنوع غذایی بسیار زیادی برخوردار هستند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در سفرهای خود، خوردن غذاهای لذیذ ایرانی را در بهترین رستوران‌های شهرها از دست ندهید. طعم و کیفیت قابل قبول این غذاها، تا مدت‌ها زیر زبان شما باقی خواهند ماند.

اگر شما هم به شکم‌گردی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران‌های شهرهای توریستی ایران آشنا کنیم.

پاتوقی تکرار نشدنی برای شکم گردی در شمال

اگر گذرتان به رشت بیفتد، اولین چیزی که بعد از گشت و گذار در طبیعت بی‌نظیر این شهر توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، مطمئنا غذاهای محلی این منطقه است. اگر شما هم می‌خواهید لذت چشیدن طعم غذاهای ترش و شیرین این شهر را تجربه کنید، بهترین رستوران‌های رشت را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بی‌شک رستوران شکم الملوک، جزو بهترین رستوران‌های رشت به شمار می‌آید که با غذاهای خوش عطر و طعم خود، هوش را از سر شما خواهد برد. فضای جذاب و زیبا، دکوراسیون هیجان‌انگیز و پرسنل خوش برخورد آن یک روز به یادماندنی را برای شما رقم خواهند زد. اگر برای خوردن وعده‌های غذای خود، سری به این رستوران زدید، حتما کباب ترش مخصوص رشت این رستوران را از دست ندهید.

از آنجایی که تعداد رستوران‌های رشت بسیار زیاد هستند، بنابراین فرصت کافی نخواهید داشت تا غذاهای همه‌ی این رستوران‌ها را امتحان کنید. اما با اجاره ویلا در رشت می‌توانید چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید و برای خوردن غذا در وعده‌های مختلف، معروف‌ترین غذاهای این رستوران‌ها را نوش جان کنید.

چلو شیش یکی دیگر از بهترین رستوران‌های رشت به حساب می‌آید که چنجه ترش آن بسیار معروف است. این رستوران جذاب در یکی از محله‌های قدیمی رشت واقع شده است و اکثر غذاهای آن در ظروف مسی طبخ می‌شود.

از دیگر رستوران‌های معروف رشت می‌توان به رستوران دلیجان، رستوران جهانگیر، کباب‌سرای حاج حسین، رستوران اردشیر، رستوران محرم، رستوران رازقی، رستوران گیلانه، رستوران نارنجستان و... اشاره کرد.

سایر شهرهای شمالی ایران نیز غذاهای منحصر به فردی دارند که با اجاره ویلا شمال این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی، بهترین رستوران‌های این شهرها را بشناسید.

سفری خوشمزه و بی نظیر در جزیره کیش

بهترین و اصیل ترین رستوران ها در این سه شهر توریستی

جزیره کیش به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران به شمار می‌آید که هر ساله پذیرای گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا است. یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران، پیدا کردن رستوران مناسبی است که در آن غذاهای خوش‌طعم و لذیذی طبخ شود. چرا که برخی از تورهای کیش بدون ناهار و شام هستند. همچنین در صورت اجاره سوئیت در کیش شما می‌توانید برای برخی از وعده‌های غذایی خود به این رستوران‌ها مراجعه کنید و غذای مورد نظر خود را نوش جان کنید.

اگر به خوردن غذاهای محلی کیش علاقه دارید، خوردن یک ناهار سنتی یا دریایی خوشمزه در رستوران رویال استار کیش را از دست ندهید. رستوران میرمهنا یکی دیگر از معروف‌ترین رستوران‌های کیش به شمار می‌آید که در آن انواع غذاهای سنتی، کبابی و دریایی سرو می‌شود. از آنجایی که کیفیت و مزه‌ غذاهای این رستوران بسیار عالی است؛ بنابراین اغلب صندلی خالی در این رستوران نخواهید دید.

رستوران پایاب کیش برای افرادی که به رستوران‌های سنتی علاقه دارند، خاطره‌ای خوش را رقم خواهد زد. اگر می‌خواهید که در کنار دریا و ساحل زیبای خلیج فارس لذت خوردن غذاهای دریایی را تجربه کنید، رستوران ساحلی هوک لانژ، رستوران توتی فروتی، رستوران لنج ایرانی و... را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

سفری زیارتی با یک شکم گردی جانانه

بهترین و اصیل ترین رستوران ها در این سه شهر توریستی

مشهد علاوه بر یک سفر زیارتی و سیاحتی، برای شکم‌گردی نیز یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب است. چرا که در مشهد تا دلتان بخواهد، رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوعی وجود دارد که خوردن غذا در آنها حس و حالی دیگر را برای شما به ارمغان می‌آورد. فرقی نمی‌کند که عاشق غذاهای سنتی هستید و یا به خوردن غذاهای فست فودی علاقه دارید. بهترین رستوران‌های مشهد، غذاهای فوق‌العاده‌ای دارند که مطمئنا خوردن غذا در این رستوران‌ها به یکی از بهترین خاطرات سفر شما تبدیل خواهد شد.

اگر به خوراک ماهیچه علاقه دارید، این غذای خوشمزه و دوست‌داشتنی رستوران پسران کریم را از دست ندهید. اگرچه هزینه‌ی غذاهای این رستوران کمی بالا است، اما بعد از صرف غذا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. رستوران معین درباری نیز با فضایی کاملا سنتی و منوی غذایی هیجان‌انگیز خود، ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. اگر هوس خوردن انواع کباب را کردید، رستوران شایان با سرویس‌دهی بسیار عالی خود انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

در صورت اجاره آپارتمان مبله در مشهد و یا اجاره سوئیت در مشهد می‌توانید چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید و در سایر رستوران‌های معروف آن از جمله حسن رشتی، نسیم لبنان، رزماری و... لیست بلند بالای غذاهای ایرانی را امتحان کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز