خبرگزاری کار ایران

معایب تخت تاشو دیواری، تخت تاشو بخریم یا نه؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۷۲۷

کسانی‌که در خانه‌هایی با متراژ کوچک زندگی می‌کنند معمولا به فکر خرید تخت تاشو می‌افتند؛ اما این تخت‌ها نیز در‌صورتی‌که با رعایت استانداردها انتخاب نشوند یا تولید‌کنندگان در ساخت آن‌ها از متریال بی‌کیفیت استفاده کنند، معایبی خواهند داشت. در این مطلب به‌منظور ارتقای سطح آگاهی مشتریان و ایجاد احساس رضایت بعد از خرید تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با معایب تخت تاشو دیواری آشنا کنیم. بعد از مطالعه این مقاله انتخاب تخت تاشو را با دقت بیشتری انجام خواهید داد و مطمئنا تجربه لذت‌بخشی از خرید خود خواهید داشت.

مشکل تناسب و سازگاری تخت تاشو با ابعاد اتاق خواب

یکی از معایب تخت تاشو نیاز به فضای خاص برای نصب و قرارگیری تخت در اتاق است. مخصوصا در صورت خرید تخت تاشوی آماده احتمال دارد ابعاد تخت با ابعاد و اندازه‌های اتاق خواب هماهنگی و سازگاری لازم را نداشته باشد؛ بنابراین قبل از اقدام برای خرید تخت تاشو باید به این موضوع دقت کنید که آیا ابعاد و اندازه‌های تخت با اندازه‌های مورد‌نظر شما هماهنگی و تناسب دارد یا خیر؟ همچنین باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهید که روی دیوار فضای خالی کافی برای نصب تخت تاشو داشته باشید. 

با اندازه‌گیری دقیق و سفارش به تولید‌کنندگان برای ساخت تخت مورد‌نظر یا انتخاب تخت تاشو متناسب با ابعاد اتاق خوابتان می‌توانید این مورد از معایب تخت تاشو دیواری را به‌طورکامل رفع کنید. 

معایب تخت تاشو دیواری، تخت تاشو بخریم یا نه؟

ثابت بودن تخت‌ تاشو؛ یکی از معایب تخت‌های تاشو دیواری 

یکی از معایب تخت‌ تاشو دیواری و تخت دو طبقه جابه‌جایی دشوار آن‌هاست. جابه‌جا کردن تخت‌های تاشو غیرممکن نیست؛ اما بعد از جابه‌جایی معمولا خسارت‌های جدی به محصول وارد می‌شود. خرابی جک تخت تاشو، خراب شدن کلاف فلزی، خرابی بدنه تخت و باز شدن خود به خودی تخت از جمله خسارت‌هایی هستند که ممکن است بعد از جابه‌جایی تخت تاشو با آن مواجه شوید؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که جابه‌جایی و نصب مجدد تخت تاشو کار راحتی نیست.

همچنین برای نصب اولیه و مجدد تخت تاشو معمولا ملزم به پرداخت هزینه خواهید بود. در نتیجه جابه‌جایی و نصب مجدد این تخت‌ها از نظر اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. به این نکته نیز دقت داشته باشید که در‌صورت جابه‌جایی ممکن است سلامت محصول شما به خطر بیافتد. توصیه می‌کنیم به‌منظور وقوع چنین مشکلی قبل از اقدام به خرید تخت کم‌جا علاوه‌بر در نظر گرفتن ابعاد تخت، محل نصب آن را با حساسیت بالایی انتخاب کنید.

بسته شدن ناگهانی تخت تاشو؛ موضوعی که موجب نگرانی می‌شود

یکی از موضوعاتی که باعث نگرانی و تردید مشتریان برای خرید تخت تاشو می‌شود، بسته شدن ناگهانی این نوع از سرویس خواب کم‌جا است. جک‌های هیدرولیکی قطعاتی هستند که وظیفه کنترل و نگه داشتن تخت تاشو را برعهده دارند. این جک‌ها مجهز به قفل هستند که از باز و بسته شدن ناگهانی تخت جلوگیری می‌کند. در‌صورتی‌که تولید‌کنندگان در ساخت این مدل تخت‌ها از جک‌های هیدرولیکی نامرغوب استفاده کنند، پمپ جک عملکرد مناسبی نخواهد داشت. در این حالت وزن تخت و فردی که روی آن دراز کشیده است، بر جک غالب می‌شود. همین موضوع موجب باز و بسته شدن ناگهانی تخت‌های تاشو خواهد شد. 

محدودیت برای چیدمان اتاق و دیزاین تخت‌خواب تاشو

یکی دیگر از معایب تخت تاشو، محدود شدن برای تغییر دکوراسیون و لوازم جانبی سرویس خواب است. مشکل هماهنگی وسایل اتاق با تخت را می‌توان با خرید باکس‌ تخت تاشو که شامل کتابخانه، کمد و میز آرایش می‌شود رفع کرد؛ اما در این صورت همچنان برای تغییر دکوراسیون و جابه‌جایی وسایل اتاق محدودیت خواهید داشت. 

همچنین باتوجه‌به اینکه تخت‌خواب‌های تاشو دیواری فاقد سر، کف و ریل هستند، تزیین کردن آن‌ها کار دشواری خواهد بود؛ بنابراین اگر زیبایی و ظاهر سرویس خواب برای شما اهمیت بالایی دارد، ممکن است خواسته‌های شما در این بخش با خرید تخت تاشو تامین نشود. برای اینکه این مشکل را تا حد چشمگیری رفع کنید، بهتر است به فکر انتخاب یک سرویس روتختی جذاب و زیبا باشید. 

معایب تخت تاشو دیواری، تخت تاشو بخریم یا نه؟

خرید تخت از تولید‌کننده معتبر؛ راهی برای به حداقل رساندن معایب تخت تاشو

در این مقاله با معایب تخت تاشو دیواری و راه‌حل‌هایی که برای رفع آن‌ها وجود دارد آشنا شدیم. بسیاری از این معایب ارتباط مستقیم با نحوه خرید شما دارند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که سلامت محصول خریداری شده را تضمین می‌کند و جلوی بسیاری از خسارت‌ها و مشکلات را می‌گیرد، توجه به کیفیت است؛ بنابراین برای اینکه خرید بدون عیب و مطمئنی داشته باشید، بهتر است از طریق یک فروشگاه معتبر اقدام کنید. همچنین اگر فضای محدودی برای نصب تخت دارید، سفارش تخت تاشو براساس ابعاد مورد‌نظرتان بهترین گزینه خواهد بود.

توجه داشته باشید که فروشگاه بلج با به‌کار‌گیری بهترین جک‌های هیدرولیک و بدنه مقاوم برای تخت‌های تاشو، احتمال بروز خطرات در عملکرد تخت‌های تاشو را به صفر رسانده است. همه قطعات تخت‌های تاشو بلج گارانتی ضمانت محصول دارند. همچنین مراحل نصب تخت‌خواب تاشو دیواری توسط نیروهای متخصص انجام می‌شود. برای مشاهده محصولات این فروشگاه می‌توانید به آدرس Bolej.ir مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز