خبرگزاری کار ایران

بهترین برندهای عطر در سایت موتن رو

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۱۲

یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای آراستگی، خوشبو بودن است. همان‌طور که می‌دانید انتخاب و خرید عطر مناسب می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس شما برای حضور در جمع‌های مختلف دوستانه و کاری موثر باشد. دنیای عطر و ادکلن دنیایی پرتنوع و متفاوت است و گاهی انتخاب خوشبو کننده‌ای مناسب که پاسخگوی سلیقه و نوع نیاز شما باشد، در میان تنوع محصولات و برندهای موجود در بازار کار چندان آسانی نخواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید تست و بررسی تمام مدل‌های عطر و ادکلن‌هایی که ساخت برندهای متنوع از تولید کننده‌های انواع عطر و خوشبو کننده در بازار هستند، ممکن نیست. در این مطلب شما را با برترین و محبوب‌ترین برندهای تولید کننده عطر در بازار جهانی آشنا کرده و ویژگی‌‌های آن‌‌ها را برمی‌شماریم.

بهترین برندهای عطر سایت‌ اینترنتی مو تن رو کدامند؟

انتخاب خوشبوترین عطر می‌تواند کار سختی باشد، اما خرید انواع عطر زنانه در موتن رو کار را برای شما آسان کرده؛ بهترین برندهای عطر شامل موارد زیر می‌شوند:

برند شنل

نام پرآوازه و آشنای شنل در دنیای عطر و ادکلن همواره درخشان است؛ خانم گابریل شنل در سال ۱۹۱۰ فعالیت خود را در حیطه مد و فشن، با تاسیس خانه مد شنل آغاز کرد. شروع فعالیت‌های شرکت شنل با ایجاد نوآوری‌ها و تغییرات بنیادی و تاثیرگذار در زمینه تولید عطر و انواع خوشبو کننده‌ها همراه شد.

عطرهای ساخت برند شنل با رایحه‌ای اعجاب‌انگیز و متفاوت، طرفداران خود را شگفت‌زده کرده و با وجود کیفیت بالا، از نرخ فروش بالایی در بازارهای جهانی برخوردار هستند. عطر "کوکو مادمازل" برند شنل به‌عنوان یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین عطرهای این شرکت معرفی شده که طی سال‌های متوالی در صدر فهرست بهترین عطرهای جهان قرار گرفته است.

برند لانکوم

لانکوم یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت فرانسوی لورآل است. آغاز فعالیت شرکت لانکوم با هدف مشارکت در نمایشگاه جهانی بروکسل در بلژیک، در سال ۱۹۳۵ صورت گرفت و ادامه این مسیر به تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در کنار انواع عطر و ادکلن انجامید.

از معروف و پرفروش‌ترین عطرهای برند لانکوم می‌توان به "کلایمت"، "مجیک نویر" و "ترزور" اشاره کرد که همواره جزء پرطرفدار و محبوب‌ترین عطرهای این برند بوده‌اند. رایحه اعجاب‌انگیز و ماندگاری بالای عطرهای لانکوم، جزء مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که محصولات این برند را از سایر نمونه‌های مشابه در بازار متمایز می‌کند.

بهترین برندهای عطر در سایت موتن رو

برند ورساچه

ورساچه نامی آشنا در زمینه مد، تولید لباس و همچنین تولید انواع عطر و خوشبو کننده می‌باشد‌. شروع فعالیت خانه مد ورساچه به سال ۱۹۷۸ و تولید انواع لباس زنانه برمی‌گردد که در شهرت و محبوبیت این برند تاثیر بسزایی داشته است.

این برند ایتالیایی نخستین عطر زنانه خود را با نام "جیانی ورساچه" در سال ۱۹۸۴ به بازار معرفی کرد و فروش موفق این عطر، سرآغاز مسیر تولیدات این شرکت در زمینه عطر و ادکلن بود. امروزه برند ورساچه از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده انواع عطرهای مردانه و زنانه در بازار می‌باشد.

برند دیور

از دیگر برندهای معتبر تولید کننده انواع عطر و خوشبو کننده‌های زنانه و مردانه که محصولات آن در سایت‌ معتبر اینترنتی مو تن رو به فروش می‌رسد، برند دیور است. این کمپانی محبوب نیز در ابتدا با فعالیت در زمینه تولید لباس، خود را به مشتریان معرفی کرد و پس از آن شرکت "دیور پرفیومز" را تاسیس کرد و به این شکل در بازار تولید و فروش انواع عطر و ادکلن به شهرت دست یافت.

نخستین عطر این برند با عنوان "میس دیور" به مشتریان عرضه شد و پس از آن، این برند جزء پرفروش‌ترین برندهای تولید کنندگان انواع خوشبو کننده‌ها و لوازم آرایشی قرار گرفت.

برند گرلن

برند فرانسوی گرلن در سال ۱۸۲۹ فعالیتش را در زمینه تولید انواع عطر و ادکلن آغاز کرد. این برند معتبر، با سابقه‌ای حدود ۲۰۰ سال فعالیت در حوزه تولید انواع خوشبو کننده، از دانش نوین و پیشرفته برای طراحی و ساخت این محصولات بهره می‌گیرد. عطر "امپریال" نخستین عطر تولید برند گرلن است که به مناسبت جشن ازدواج ناپلئون سوم و ملکه اورژنی طراحی شد.

این عطر به دلیل استفاده از طرح زنبورعسل برای ساخت شیشه آن، با نماد زنبورعسل به جهان معرفی شده است. از جمله پرفروش‌ترین، پرطرفدارترین و بهترین عطرهای برند گرلن می‌توان عطر "لهوم آیدیل"، "متئورایتز"، "لا پتیت روب نویر" و "تراکوتا" را نام برد که هرکدام از آن‌ها رایحه‌ای ماندگار و بی‌نظیر دارند.

بهترین برندهای عطر در سایت موتن رو

برند بولگاری

موسس یونانی برند ایتالیایی بولگاری از سال ۱۸۸۴ به تاسیس این برند پرداخت و فعالیت این شرکت در زمینه تولید جواهرات و اکسسوری‌های لوکس و لاکچری آغاز شد. "بولگاری او پارفومی او د ورت" نخستین عطر برند بولگاری است که در سال ۱۹۹۲ از آن رونمایی شد.

محصولات برند بولگاری از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و جزء لوکس‌ترین عطرها و ادکلن‌هایی به شمار می‌آیند که با رایحه جذاب و دلنشین خود، شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

برند دولچه گابانا

آغاز فعالیت این برند ایتالیایی نیز با حضور در صنعت مد و فشن همراه بود. در سال ۱۹۸۵ این برند تولید لباس‌های جذاب و مرغوب خود را آغاز کرد و پس از آن، فعالیتش را با تولید انواع عینک و اکسسوری ادامه داده و این محصولات را تحت برند D&G وارد بازار کرد.

"دولچه گابانا برای زنان" اولین عطری بود که توسط این شرکت در سال ۱۹۹۲ به بازار عرضه شد. در میان عطرها و ادکلن‌های معرفی شده توسط این کمپانی، "لایت بلو" زنانه و مردانه از محبوب و معروف‌ترین عطرهای ساخت این شرکت است.

برند تام فورد

شرکت آمریکایی تام فورد، برندی مطرح و معتبر در زمینه مد است که در سال ۲۰۰۵ برند شخصی خود را به شکل مجزا از برندهای گوچی و ایو سن لورن معرفی نمود. "بلک ارکید" به عنوان اولین عطر برند تام فورد در سال ‌۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و زمینه لازم جهت افزایش شهرت و محبوبیت این برند معتبر را فراهم کرد.

 این برند موفق تولید کننده عطر و ادکلن، محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا در بازار به عرضه می‌رساند و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده است. مجموعه عطرهای "پرایوت بلند" این شرکت، از محبوبیت بالایی در میان مشتریان خود برخوردار است و توانسته توجه و رضایت بخش زیادی از خریداران عطرها و ادکلن‌های ساخت این برند را جلب کند‌.

نتیجه گیری

در این مطلب راهنمای خرید عطرها و ادکلن‌های معتبر و باکیفیت فروشگاه اینترنتی مو تن رو در قالب فهرستی متشکل از نام برندهای مطرح و نام‌آشنا به شما معرفی شد. شما می‌توانید برای خرید انواع عطر زنانه در سایت موتن رو نام برند و مدل عطر و خوشبو کننده مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز