خبرگزاری کار ایران

نکات مهم در اجاره ویلا از قیمت تا امکانات!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۲۷

مطمئنا یکی از بخش‌های مهم سفر و گردشگری، محل سکونت است. اگرچه هدف از سفر معمولا استفاده از زیبایی‌های طبیعت و امکانات تفریحی محیط است، اما پس از یک روز پر مجزا و شاد، یک محل سکونت راحت، لذت سفر را چند برابر می‌کند. برعکس آن هم درست است، اگر محل سکونت شما خوب نباشد، نمی‌توانید به‌اندازه کافی از سایر امکانات تفریحی لذت ببرید. اجاره ویلا(https://www.alibaba.ir/accommodation/all-villa ) از یک آژانس مسافرتی معتبر به شما کمک می‌کند بهترین بهره را از سفر خود ببرید.

 

نکات مهم در اجاره ویلا

برخی از افراد، هتل را به‌عنوان محل اقامت خود در سفر انتخاب می‌کنند، اما اگر به‌دنبال محل اقامت شخصی‌تری هستید، باید اجاره ویلا را در نظر بگیرید. همانند رزور هتل، برای برای اجاره ویلا نیز باید نکات خاصی را رعایت کنید تا بهترین بهره را از محل اجاره شده ببرید و دچار ضرر نشوید.

محل ویلا را در گوگل مپ بررسی کنید

شما قرار نیست در ویلا بمانید؛ بلکه مرتبا در طول سفر به آن رفت و آمد دارید. بنابراین خیلی مهم است که محل ویلا به امکانات محیطی خوبی دسترسی داشته باشد. باید بتوانید به‌سرعت و سهولت از ویلا به مراکز مهم تفریحی بروید و خرید هم برای شما آسان باشد. البته اگر هدف از اجاره ویلا، تنها استفاده از طبیعت بکر است، ممکن است محل ایده‌آل جایی کاملا دور از شهر و همه امکانات آن باشد. در هر صورت لازم است قبل از اجاره ویلا محل آن را روی گوگل مپ پیدا کنید تا مطمئن شوید دسترسی‌های مد نظر شما را دارد.

کیفیت ویلا مهم‌تر از متراژ آن است

اگر تعداد افرادی که قرار است در ویلا سکونت کنند زیاد نیست، لزومی ندارد هزینه زیادی را برای اتاق‌های بیشتر صرف کنید. در عوض، یک ویلای جمع و جور با امکانات بیشتر برای شما مناسب‌تر است.

عکس‌های ویلا را به‌خوبی ببینید

سعی کنید از مراکزی ویلا اجاره کنید که عکس‌های محل سکونت را به‌طور کامل در سایت خود قرار داده باشند. مهم است که داخل و بیرون ویلا، سرویس‌ها، اتاق خواب، آشپزخانه و محیط بیرون آن را در قبل از قرارداد به‌طور کامل ببنیند. هرگز به ویژگی‌های کلی مانند تعداد اتاق‌ها و متراژ بسنده نکنید.

درباره امکانات تحقیق کنید

معمولا ویلاهایی که اجاره داده می‌شوند دارای امکانات  اولیه مانند گاز، آب، برق، تلویزیون، تخت و مبلمان هستند. با این حال باید از وجود و سالم بودن همه این امکانات مطمئن شوید. اگر قرار است در یک روستای بکر ویلا رزرو کنید، ممکن است دسترسی به آب لوله‌کشی و برخی دیگر از امکانات نداشته باشید. بنابراین لازم است همه این موارد را از قبل بررسی کنید.

قیمت‌ها را مقایسه کنید

معمولا هیچ گرانی بی‌حکمت و هیچ ارزانی بدون دلیل نیست. با این حال سعی کنید از چند بنگاه مختلف قیمت ویلاهای موجود در منطقه مور نظر را جویا شوید تا مطمون گردید که قیمت ارائه شده معقول و مناسب است. همچنین می‌توانید اجاره ویلا از علی بابا را در برنامه خود قرار دهید. علی بابا رتبه اول سفر و گردشگری در ایران را به خود اختصاص داده و ارائه‌دهنده خدمات پرواز، تور، هتل، قطار و رزرو اقامتگاه و ویلا است. پس می‌توانید علاوه بر اجاره محل سکونت، از سایر امکانات این آژانس مسافرتی معتبر نیز برای رفت و آمد به مقصد بهره ببرید.

نکات مهم در اجاره ویلا  از قیمت تا امکانات!

 

قرارداد را به خوبی بخوانید

 

همانند رزور هتل، هنگام اجاره ویلا نیز باید از قوانین آن اطلاع داشته باشید. این‌که چه زمانی باید ویلا را تحویل بگیرید و چه زمانی خالی کنید و این‌که چگونه باید کلید را تحویل بگیرید، از نکاتی هستند که باید در جریان آنها قرار بگیرید. قوانین کنسلی هم خیلی مهم هستند. هرچه به زمان سفر نزدیک‌تر شوید، احتمالا هزینه کنسلی بیشتر می‌شود. پس حتما قبل از رزور مطئن شوید که مانعی برای سفر شما وجود ندارد.

امنیت را بررسی کنید

از آنجا که ویلا نسبت به هتل شخصی‌تر است، امنیت آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از ویلاها دارای نگهبان نیستند و یا در شهرک‌های حفاظت‌شده واقع نشده‌اند. پس لازم است از امنیت آنها مطمئن شوید. سالم بودن شیشه‌ها، حفاظ محوطه ویلا، فقل ایمن، میله‌های نصب شده بیرون پنجره‌ها و در برخی از موارد دزدگیر از جمله مواردی هستند که در امنیت ویلا نقش دارند. اگر محل مسکونی که انتخاب می‌کنید دور افتاده است، رعایت این نکات امنیتی مهم‌تر می‌شوند.

فصل سفر بر روی هزینه‌ها تاثیر دارد

به‌خاطر داشته باشید در فصولی که شرایط و آب و هوای مقصد مورد نظر ایده‌ال است، قیمت‌های اجاره ویلا هم بیشتر است. پس اگر برای مقاصد تفریحی به محل مورد نظر سفر نمی‌کنید و قصد شما تجارت و مواردی از این قبیل است، بهتر است در فصولی از سال سفر کنید که قیمت‌ها کمتر باشد.

مقصد سفر شما هرجا که باشد و در هر فصلی از سال که بخواهید سفر کنید، می‌توانید روی خدمات علی بابا حساب کنید. این آژانس مسافرتی معتبر، انواع مختلف ویلاها را، حتی در دورافتاده‌ترین و بکرترین نقاط کشور ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با اطمینان از خدمات علی بابا، از سفر خود لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز