خبرگزاری کار ایران

بهترین تلویزیون های ال جی در زمستان 1401

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۹۵

یکی از وسایل همیشگی و اساسی هر خانه داشتن یک تلویزیون مناسب با محیط خانه می باشد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون‌ها نیز مانند هر دستگاه دیگری دچار تحولات بسیاری شده‌اند. کمپانی‌های معروفی مانند سونی، ال جی، پاناسونیک و سامسونگ به طور حرفه‌ای در این زمینه‌ فعالیت دارند.

 یکی از وسایل همیشگی و اساسی هر خانه داشتن یک تلویزیون مناسب با محیط خانه می باشد و امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون‌ها نیز مانند هر دستگاه دیگری دچار تحولات بسیاری شده‌اند. کمپانی‌های معروفی مانند سونی، ال جی، پاناسونیک و سامسونگ به طور حرفه‌ای در این زمینه‌ فعالیت دارند. کمپانی ال جی تلویزیون‌هایی با دوام بالا و مطمئن تولید می‌کند و در ساخت آنها سعی دارد از بهترین و جدیدترین تکنیک ها و به روزترین فناوری ها استفادە میکند. این شرکت جز اولین برندهایی بود که مدل‌هایی با پنل‌هایOLED را عرضه کرد و به سرعت به محبوب‌ترین خط تولید آن‌ها تبدیل شد.

در ادامه‌ی این مطلب از سلام بابا همراه ما باشید تا با بهترین تلویزیون های ال جی در بازار ایران آشنا شوید.

تلویزیون های اولد ال جی

کمپانی ال جی هر ساله در نمایشگاه CES از جدیدترین محصولات و تلویزیون های خود رونمایی میکند در سال 2021 تلویزیون های اولد خود را با نام های A1 ،B1 ،C1 و G1 معرفی و روانه بازار کرد و با توجه به استقبال خوبی که از این تلویزیون ها به عمل آمد سری جدید این تلویزیون ها را هم در سال 2022 عرضه کرده است.

کیفیت تصویر: بهترین تلویزیون های ال جی از کیفیت تصوی 4Kو 8Kپشتیبانی میکنند. شما میتوانید فیلم ها و بازی های HDR را با بهترین کیفیت روی این تلویزیون ها مشاهده کنید.

صفحه نمایش: تلویزیون های حرفه ای ال جی از صفحه نمایش اولد، نانوسل و QNED برخوردار هستند. به ترتیب تلویزیون اولد بهترین کیفیت تصویر، تلویزیون QNED میان رده و تلویزیون نانوسل کنتراست تصویر کمتری را نسبت به 2 مدل دیگر ارائه میدهد.

ویژگی های گیمینگ: تلویزیون های پرچمدار ال جی از ویژگی های گیمینگ پشتیبانی میکنند. این تلویزیون ها بهترین گزینه برای گیمرها هستند و تجربه بی نظیری از بازی را برای شما به ارمغان می آورند. درگاه HDMI 2.1، سرعت پاسخگویی پایین، رفرش ریت 120 هرتز، پشتیبانی از فناوری های پیشرفته در زمینه گیم شما را غرق در بازی های مورد علاقه تان خواهد کرد.

امکانات هوشمند: ال جی تمام تلویزیون های خود را به سیستم عامل webOS مجهز کرده است. اتصال به موبایل با برنامه LG ThinQ، شبکه های یوتیوب و نتفلیکس، مرورگر وب، قابلیت ضبط برنامه ها، ریموت کنترل جادویی و … بخشی از امکانات بهترین تلویزیون های ال جی است.

قیمت تلویزیونهای ال جی

قیمت تلویزیون‌ ال جی 2022 بسته به مدل و سری ساخت متغیر می‌باشد. به طور مثال هر چه تلویزیون از امکانات بیشتری برخوردار باشد به تبع باید هزینه بیشتری نیز بابت خرید تلویزیون بپردازید. در سال‌های اخیر OLED های ال جی به دلیل ارائه کیفیت بالای تصویر، امکانات فوق‌العاده و رضایت کاربران توانسته‌اند بخش عظیمی از فروش بازار را به خود اختصاص دهند و همچنین قیمت تلویزیون ال جی به موارد مختلفی بستگی دارد که در میان آن‌ها مهم‌ترین موارد سایز، نوع صفحه نمایش و کاربری است. در این صفحه  3 مورد از بهترین تلویزیون های ال جی را بررسی میکنیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

معرفی تا از پرفروش ترین تلویزیونهای ال جی در زمستان 1401

  1. C2

  2. QNED80

  3. NANO84 

تلویزیون ال جی C2

تلویزیون اولد ال جی C2 ساخت کره مونتاژ اندونزی یک‌تنه استانداردهای کیفیت جهانی را به چالش می‌کشد. این مدل به روز رسانی شده تلویزیون C1 در سال 2021 است که در 2022 برای اولین بار رونمایی شد. در این نوع پنل‌ها زاویه دید به شکل بسیار عالی ارتقا یافته است و با استفاده از فناوری اولد نسبت کنتراست نیز در بالاترین سطح قرار دارد. ال جی در این محصول از بالاترین سطح تکنولوژِی در ساخت تلویزیون استفاده کرده است. HDMI2.1 از تکنولوژِی‌های فوق‌العاده‌ای است که امکان ارسال تصاویر 120 هرتز را به راحتی برای کاربر فراهم می‌کند و کیفیت بی‌نظیری را با جزئیات بسیار بالایی برای کاربر به نمایش می‌گذارد. این مدل در سایزهای 42 48 55 65 77 83 اینچ تولید شده است. ضخامت تلویزیون اولد C2 کاملا استاندارد تلویزیون های اولد هست و در قسمت فوقانی و کناره ها که خود پنل هست نازکی چند میلیمتری رو شاهد هستیم و در قسمت اتصالات و ورودی ها شاهد نهایت ضخامت 4.4 سانتی متری هستیم که بسیار ایده آل برای نصب حتی روی دیوار هم محسوب میشود.تلویزیون ال جی C2 در سایز های 42، 48، 55، 65، 77 و حتی 83 اینچ به تولید و عرضه رسیده است.

تلویزیون ال جی QNED80

 

بهترین تلویزیون های ال جی در زمستان 1401

تلویزیون QNED80 از تلویزیون‌های بسیار عالی شرکت ال جی بوده که در سال 2022 ارائه شده است. یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایش QNED و کیفیت تصویر 4K در سال 2022 می باشد.  یکی از تکنولوژی‌های موءثر در ارائه کیفیت تصاویر در این تلویزیون Edge LED است که نور پس زمینه تلویزیون را بر روی صفحه آن ساطع می‌کند. اما نور پس زمینه در این تلویزیون نیز با استفاده از فناوری HDR10 Pro به بهترین شکل کنترل می‌شود به صورتی که مطابق با میزان نور محیط تلویزیون را سازگار می‌کند و روشنایی آن را در بهترین حالت موجود به صورت کاملا هوشمند قرار می‌دهد.سایزهای این مدل شامل؛ 50، 55، 65، 75، 86 اینچ هستند که برای متراژهای متفاوت بسته به نیاز شما کاربرد دارند. از موارد دیگر بخش طراحی ریموت کنترل جادویی این مدل بوده که به رنگ مشکی کار شده و سبکی و خوش دستی آن زبان‌زد می‌باشد. 

تلویزیون ال جی NANO84

 

بهترین تلویزیون های ال جی در زمستان 1401

 تلویزیون ال جی NANO84 ال جی ساخت کره و مونتاژ اندونزی است و پنل به کار رفته در این مدل IPS بوده که فقط سایز 50 اینچ آن از نوع VA است .جزو تلویزیون‌های محبوب سری نانوسل استدر بازار جایگاه ویژه‌ای را در اختیار دارند. به گونه‌ای که هر سال نسل جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شده و در سال 2022 نیز نمونه دیگری از آن‌ها در مدل NANO84 ارائه شده است. ال جی در این تلویزیون‌ها از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی می‌کند این صفحه نمایش‌ها رنگ‌ها را به شکل کاملا دقیق و بدون افت با جزئیات کاملی نمایش می‌دهند و مانند تلویزیون‌های دیگر در هنگام پخش رنگ‌های ترکیبی به هیچ عنوان آن‌ها را ترکیبی و از هم پاشیده و در هم نمایش نمی‌دهند، و معمولا بیشتر از یک میلیارد رنگ را به خوبی می‌توانند پردازش کنند. همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازنده تصویر قدرتمند α5 Gen5 AI پشتیبانی کرده است. در کنار این‌ها ال جی از برنامه‌ای کاملا هوشمند به نام Mobile Connectivity برای اتصال تلفن همراه و نمایش محتویات آن بر روی تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه می‌تواند هم برای تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS و هم Android مورد استفاده قرار بگیرد. 

جمع بندی

بدون شک برتری تلویزیون های OLED lg، در نقد و بررسی تلویزیون های ال جی مشاهده می شود و کیفیت بهتر در این نمایشگرها بر هیچ کس پوشیده نیست. این نمایشگرها با ارائه رنگ های طبیعی بسیار، کیفیتی عالی را نمایش می دهند. از طرفی دیگر تلویزیون های LED ال جی با کیفیت تصویر خوبی که دارند در مقابل رقبا کمی عقب می افتند اما اولدها تمام این کمبودها را جبران کرده اند و کمتر کسی پیدا می شود بگوید دوست ندارد یک تلویزیون اولد داشته باشد.اگر قصد خرید بهترین تلویزیونLG را دارید می توانید با کارشناسان فروش سلام بابا تماس حاصل فرمائید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز