خبرگزاری کار ایران

هر آنچه که در مورد فروش بیشتر باید بدانید + نکات مهم در آموزش فروش

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۸۴

برای هر کسب و کار مشتری محوری هیچ چیز به اندازه فروش مهم نیست. مهم نیست که چه خدماتی با چه کیفیتی ارائه می‌دهید، آنچه که بقای کسب و کار شما را تضمین می‌کند، میزان فروش شرکت شما است. برای فروش یک محصول تکنیک‌ها و زیرساخت‌های بسیار زیادی لازم است، اما هیچ چیز به اندازه مهارت کلامی و فروشنده در فروش بیشتر تأثیرگذار نخواهد بود. در واقع نماینده‌های فروش شرکت شما در خط مقدم شما قرار دارند و آن‌ها تعیین‌کننده همه چیز هستند.

تیم فروش و نماینده‌های فروش شما اگر افرادی کار بلد باشند، نیازی نیست که نگران فروش خود باشید. اما اگر تازه شرکت خود را تأسیس کرده‌اید و افرادی که نمایندگی فروش شما را برعهده گرفته‌اند، از تجربه کافی برخوردار نیستند، باید چه کاری انجام داد. آموزش فروش یکی از مهمترین نکاتی است که شما باید به سیاست‌های شرکت خود اضافه کنید. بدون آموزش فروش شرکت شما در امر فروش به هیچ عنوان موفق نخواهد شد.

 

آیا آموزش فروش ضروری است؟

همان‌طور که در بالا اشاره شد، فروشنده‌های شما در خط مقدم شرکت شما قرار دارند. آیا شما یک سرباز بدون اسلحه را به خط مقدم جنگ خواهید فرستاد؟ آموزش فروش برای یک نماینده فروش به اندازه اسلحه برای یک سرباز مهم است. هر فروشنده باید در طول روز تعداد زیادی از مشتری‌ها را به خود جذب کند و بتوانند به آن‌ها محصولی بفروشد. اینکار در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد، اما فروش کار سختی است و برای فروش نیاز به آموزش فروش است.

هر آنچه که در مورد فروش بیشتر باید بدانید + نکات مهم در آموزش فروش

برای جذب مشتری و فروش بیشتر نیاز است تا یکسری تکنیک‌های فروش را آموزش ببینید. با انجام تکنیک آموزش فروش تیم فروش شما در امر فروش به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهند کرد و در نهایت این موضوع باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه به‌طور مختصر به ده تکنیک کم هزینه و مطمئن برای آموزش فروش اشاره شده است.

  • آموزش فروش با مهارت‌های کلامی
  • آموزش فروش با مهارت آوایی
  • تکنیک و آموزش جذب مشتری با استفاده از تولید محتوای مؤثر
  • تکنیک‌های جذب مشتری با استفاده از برندینگ
  • جذب مشتری با استفاده از ایجاد و ساخت محصولات نوآورانه و جدید
  • جذب مشتری با استفاده از تیم فروش فروش ماهر و کار بلد
  • استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای جذب تبلیغات، بازاریابی، فروش و جذب مشتری‌های جدید
  • استفاده از تکنیک‌های جدید بازاریابی به منظور جذب مشتری‌های جدید
  • ایجاد فضای رقابتی برای جذب مشتری‌های بیشتر
  • استراتژی‌های تکریم ارباب رجوع و مشتری برای جذب مشتری بیشتر

همکاری در فروش

کسب درآمد موضوعی است که هر کسی در طول روز بار‌ها و بار‌ها به آن فکر کرده است. ایده‌آل بسیاری از افراد برای کار این است که با کمترین سختی، بیشترین درآمد را به خود اختصاص دهند. شاید این موضوع کمی رویایی و دور از باور به‌نظر برسد اما این موضوع خیلی هم غیر منطقی نیست و شما با همکاری در فروش به این مهم دست پیدا خواهید کرد. همکاری در فروش! حتماً از خود می‌پرسید که دقیقاً همکاری در فروش به چه معنی است. برای دریافت پاسخ این سؤال با ما همراه باشید.

هر آنچه که در مورد فروش بیشتر باید بدانید + نکات مهم در آموزش فروش

همکاری در فروش یا Affiliate Marketing فرآیندی است که یک شرکت که محصولی برای عرضه ندارد، مسئولیت معرفی و تبلیغات شرکت دیگری را بر عهده می‌گیرد. به‌عنوان مثال در نظر بگیرید که شما یک شرکت دارید که محصولاتی هم برای فروش دارید. یک شرکت لینک محصولات شما در سایت خود قرار می‌دهد و به ازای هر کلیکی که از این سایت به سایت فروش محصولات شما لینک می‌کند، شما باید به شرکت پول بدهید.

از جمله مهمترین مزایای همکاری در فروش می‌توان به کسب درآمد‌های قابل قبول به صورت آنلاین و حضوری، عدم نیاز به رضایت مشتری (چرا که شما فقط یک رابط فروش هستند نه یک فروشنده)، عدم نیاز به پشتیبانی از محصولات (چرا که شما فقط یک رابط فروش هستند نه یک فروشنده)، عدم نیاز به سرمایه اولیه بسیار زیاد، نبود محدودیت در پرداخت دستمزد (همکاری در فروش حقوق مشخصی ندارد و شما بر اساس عملکرد خودتان حقوق دریافت خواهید کرد).

بازاریابی شبکه ‌ای چیست؟

بازاریابی شبکه‌ ای یا همان نتورک مارکتینگ (Network Marketing) یک استراتژی فروش است که شما در آن محصولات شرکت خود را بدون هیچ واسطه‌ای به‌طور مستقیم در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهید. مشتری بعد از خرید از شما می‌تواند با فروش محصولات و خدمات شما کسب درآمد کند. بازاریابی شبکه ‌ای را می‌توان یکی از قدرتمندترین روش‌های برای دستیابی به مشتری و در نتیجه درآمد زیان دانست. در بازاریابی شبکه ‌ای شما علاوه بر درآمدی که از فروش محصولات خود کسب می‌کنید، می‌توانید شبکه بازاریابی خودتان را هم گسترش دهید و به درآمد بسیار بیشتری هم دست پیدا کنید.

 

در خصوص بازاریابی شبکه‌ای باور‌های نادرست زیادی وجود دارد که ممکن است شما برخی از این باور‌ها را شنیده باشید. در ادامه به برخی از باور‌های نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای اشاره شده است تا شما هم با آن‌ها آشنا شوید.

  • بسیاری از مردم با شنیدن نام بازاریابی شبکه‌ای ناخودآگاه به یاد شبکه‌های هرمی می‌افتند. این باور کاملاً اشتباه است و این دو کاملاً جدای از یکدیگر هستند.
  • بازاریابی شبکه‌ای شما را سریع پولدار نمی‌کندو افرادی که قبل از شما وارد بازار شده‌اند به مراتب از درآمد بیشتری برخوردار خواهند بود. این باور هم مانند باور بالا کاملاً اشتباه است و میزان درآمد شما تا حدود زیادی به میزان تلاش و کیفیت کار شما بستگی دارد نه مدت زمانی که شما در بازار حضور داشته‌اید.
  • با اضافه کردن افراد جدید به تیم احتمال موفقیت ما چندین برابر خواهد شد. تنها وارد کردن افراد جدید لازم نیست و شما برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر باید آن‌ها را به خوبی آموزش دهید. تنها در این صورت است که شما به درآمد بیشتر با اضافه کردن نفرات دست پیدا خواهید کرد.
  • برخی از این افراد بر این باور هستند که برای بازاریابی شبکه‌ای به هزینه‌های زیاد نیاز است، ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که برای اینکار نیاز به سرمایه‌های آنچنانی نیست.
  • کافی است تا مدتی را سخت کار کنم، بعد از این زمان دیگر لازم نیست کاری انجام دهم یک گوشه می‌نشینم و پول میشمارم. این باور هم کاملاً اشتباه است و شما برای رسیدن به درآمد مستمر باید سخت کار کنید.

تا اینجا با باور‌های نادرست در خصوص بازاریابی شبکه‌ای آشنا شدید، از جمله مهمترین مزایای بازاریابی شبکه‌ای می‌توان به ریسک پایین، امکان انجام کار به‌صورت پاره وقت، درآمد نامحدود، امنیت مالی و آزادی اشاره کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز