خبرگزاری کار ایران

قالیشویی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۳۸

برای شستشوی اصولی فرش بهتر است که آن را به قالیشویی بسپارید. اما انتخاب یک مجموعه حرفه‌ای که کیفیت فرش را حفظ کند، دغدغه بسیاری از افراد است و اهمیت بالایی دارد.

نه‌تنها شستشو فرش که خدماتی از جمله رفع‌‌ بیدخوردگی، ترمیم پارگی، رنگ‌برداری، رفع سوختگی، ریشه‌بافی و موارد دیگر نیز توسط قالیشویی ارائه می‌شود.

در این مطلب می‌خواهیم ویژگی‌های یک قالی‌شویی خوب و حرفه‌ای را بررسی کرده و خدماتی که ارائه می‌دهد را معرفی کنیم.

ویژگی‌های یک قالیشویی خوب

فرش‌ها اهمیت زیادی در زیبایی منزل دارند و به آن رنگ و حس سرزندگی می‌دهند. مراقبت از آن نیز اهمیت زیادی دارد. زیرا با توجه به قیمت بالای آن، جز لوازمی محسوب می‌شود که برای سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده مستمر و روزانه از فرش‌ها باعث کثیف‌شدن آن می‌شود و معمولا سالی یک بار نیاز به شستشو دارد. شستشوی صحیح فرش نیز یکی از کارهایی است که باید برای حفظ و نگهداری آن انجام داد.

شستشوی اصولی فرش علاوه‌بر اینکه ظاهر و زیبایی آن را حفظ می‌کند، دوام آن را نیز بالا می‌برد و انتخاب یک قالی‌شویی مناسب به شما کمک می‌کند تا بدون دغدغه، شستشو فرش‌های خود را به این مجموعه بسپارید.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک قالی‌شویی خوب و حرفه‌ای اشاره می‌کنیم:

  • یک قالیشویی خوب، از تجهیزات مناسب برای شستشو فرش‌ها استفاده می‌کند. هرچه این تجهیزات بهتر باشد، شستشوی فرش نیز بهتر انجام می‌شود.
  • استفاده از مواد شوینده مناسب با توجه به میزان آلودگی و کثیفی، جنس و نوع فرش، یکی از مواردی دیگری است که یک قالی‌‌شویی حرفه‌ای انجام می‌دهد.
  • به‌کارگیری پرسنل حرفه‌ای و متخصص برای انتخاب بهترین روش شستشو فرش نیز اهمیت بالایی دارد.
  • بهترین خدمات را در حوزه شستشو و ترمیم فرش‌های دستباف و ماشینی ارائه می‌دهد.
  • تحویل به‌موقع فرش و عمل به تعهدات، یکی دیگر از ویژگی‌های یک قالی‌‌شویی حرفه‌ای است.
  • باید خدمات ارائه شده توسط قالی‌‌شویی قیمت مناسبی داشته‌باشد و رسید و فاکتور نیز ارائه شود.

قالیشویی توحید ستارخان

کارخانه قالی‌شویی ستارخان، اولین کارخانه‌ای قالیشویی متخصص در زمینه شست‌وشوی فرش‌های صادراتی است.

30 سال سابقه فعالیت به‌همراه به‌کارگیری نیروی متخصص و تجهیزات به‌روز، باعث تمایز این قالی‌‌شویی شده است.

هر کجا که باشید قالیشویی ستارخان با تضمین کیفیت، تحویل سریع و به‌موقع، امکان سفارش آنلاین، بسته‌بندی اصولی و قیمت مناسب بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. برای دریافت تلفن قالیشویی و راه‌های ارتباطی دیگر نیز می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

خدمات قالی ‌شویی ستارخان

این قالی‌شویی خدمات متعددی را در زمینه شستشو و ترمیم انواع قالی‌های ماشینی و دستباف ارائه می‌دهد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

قالیشویی

شستشو انواع فرش دستباف و ماشینی

فرش‌های دستباف معمولا از الیاف پشمی و رنگ‌های طبیعی بافته می‌شوند. ازاین‌رو ممکن است که موقع شستشو رنگ‌دهی داشته باشند.

برای جلوگیری از این مشکل از روش‌هایی مثل تست ‌رنگ استفاده می‌شود تا درصورت رنگ‌دهی، شوینده‌های مخصوص برای شستشو آن استفاده شود.

خشک‌کردن این فرش‌ها نیز باید با دستگاه باشد. چراکه آویزان‌کردن آن باعث انتقال رنگ از قسمتی به قسمت دیگر فرش می‌شود.

قالی‌شویی ستارخان در زمینه شستشوی فرش‌های قیمتی و عتیقه، تخصص بالایی دارد و فرش را مثل روز اول تحویل می‌دهد.

فرش‌های ماشینی نیز با روش‌های پیشرفته و بدون کمترین آسیبی شستشو می‌شوند. برای شستن این فرش‌ها معمولا مشکل رنگ‌دهی وجود ندارد.

موضوع مهم در رابطه با فرش‌های ماشینی استفاده از مواد شستشودهنده مناسب برای حفظ نرمی و ظاهر فرش است. چراکه استفاده از مواد نامناسب می‌تواند به الیاف فرش آسیب وارد کند.

رفع بیدخوردگی

بیدخوردگی یکی از مشکلاتی است که برای فرش دستباف ایجاد می‌شود. بید نوعی حشره کوچک است که در تار و پود فرش دستباف لانه‌گزینی می‌کند و باعث آسیب‌دیدن آن می‌شود.

فرش‌های دستباف ارزش بالایی دارند و قیمت آن‌ها نسبت به فرش‌های ماشینی بالاتر است. این موضوع برای افراد بسیار ناراحت‌کننده است که به‌خاطر چنین مشکلی، فرش دستباف خود را از دست بدهند.

برای رفع این مشکل می‌توانید فرش خود را به قالیشویی ستارخان بسپارید. در این مجموعه با استفاده از جدیدترین متدها، بیدخوردگی فرش برطرف می‌شود.

شیرازه و چرم‌دوزی

شیرازه‌دوزی یکی از اقداماتی است که در زمینه رفوگری فرش قرار دارد. این کار به مهارت بالایی نیاز دارد. چراکه در صورت عدم تخصص و تجربه، امکان دوخت اشتباه آن وجود دارد که این کار ظاهر و زیبایی فرش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به‌همین دلیل بهتر است قالیشویی را انتخاب کنید که افراد متخصصی را در این زمینه داشته باشد.

رنگ‌برداری

زیبایی فرش به رنگ و نقش آن وابسته است. ازاین‌رو ایجاد هرگونه مشکلی در رنگ آن، می‌تواند جلوه و زیبایی آن را تحت تاثیر قرار دهد.

تغییر رنگ فرش ممکن است در اثر ریختن یک مایع خارجی یا حتی آب، روی آن اتفاق بیفتد یا اینکه به‌علت شستشوی نامناسب و تغییر رنگ قسمتی از فرش ایجاد شود. در واقع رنگ برخی از خامه‌های فرش از ثبات کافی برخوردار نیست. به‌همین علت شستشو آن در منزل و با روش غیر اصولی رنگ فرش را تغییر می‌دهد.

 برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که شستشو فرش را به قالیشویی بسپارید تا فرش‌هایی که احتمال رنگ‌دهی دارند، به‌صورت تخصصی و با استفاده از مواد تثبیت‌کننده رنگ شستشو شوند.

در صورتی که به هر دلیلی فرش شما نیاز به رنگ‌برداری دارد، نگران نباشید. ریکاوری رنگ فرش خود را می‌توانید به قالیشویی ستارخان بسپارید.

ریشه‌بافی

ریشه‌بافی یکی از خدمات دیگری است که توسط قالیشویی توحید ستارخان و توسط متخصصان این زمینه، انجام می‌شود.

معمولا فرش‌هایی که مدت زمان زیادی از استفاده آن‌ها گذشته و ریشه‌هایشان از بین رفته است به ریشه‌بافی نیاز دارند. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد و باید با توجه به نوع فرش و ریشه آن، بهترین روش را  انتخاب کرد.

رفع سوختگی

سوختگی یکی از مشکلاتی‌ است که می‌تواند ظاهر فرش را به‌شدت تحت تاثیر قرار داده و حتی در صورت عدم ترمیم، آن را غیر قابل استفاده کند.

ممکن است که شما هم در اثر عجله یا بی‌دقتی، جسم داغی را روی فرش قرار داده باشید و لکه کوچک یا بزرگ سوختگی، روی آن مانده باشد. اما نگران نباشید، این مشکل با رفوگری از بین می‌رود. یکی از تخصص‌های قالیشویی ستارخان، رفع سوختگی فرش است.

ترمیم پارگی

در صورتی که استحکام تار و پود و گره‌ها کم شود، فرش آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد. پارگی فرش ممکن است در اثر عوامل دیگری نیز ایجاد شود. اما باید هرچه زودتر برای ترمیم آن اقدام کنید. زیرا احتمال گسترش پارگی وجود دارد.

برای ترمیم پارگی فرش، می‌توانید آن را به یک قالی‌شویی با تجربه مثل ستارخان بسپارید.

شستشو قالی در منزل

با توجه به مواردی که گفته شد، بهتر است که فرش‌های خود را برای شستشو به قالی‌شویی بسپارید. در قالی‌شویی عملیات شستشو و انتخاب موادشوینده و خشک‌کردن به‌صورت حرفه‌ای انجام می شود و امکان آسیب‌رسیدن به فرش بسیار کمتر است.

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی ویژگی‌های یک قالیشویی حرفه‌ای پرداختیم و خدماتی را که ارائه می‌کند را معرفی کردیم. انتخاب قالی‌ شویی مناسب اهمیت بالایی دارد. چراکه به حفظ زیبایی و جلوه فرش شما کمک می‌کند و طول عمر مفید آن را نیز افزایش می‌دهد.

قالی‌شویی ستارخان، به‌صورت حرفه‌ای شستشو انواع فرش‌های دستباف و ماشینی را انجام می‌دهد. علاوه‌بر شستشو فرش، خدمات دیگری از جمله ترمیم پارگی، رفع سوختگی، ریشه‌بافی، رفع بیدخوردگی و شیرازه و چرم‌دوزی را با بهره‌گیری از نیروی متخصص و حرفه‌ای انجام می‌دهد.

استفاده از تجهیزات پیشرفته، تضمین کیفیت، قیمت مناسب، بسته‌بندی اصولی و تحویل سریع از دیگر ویژگی‌های این مجموعه است که آن را از سایر مجموعه‌ها متمایز کرده است. با قالی‌ شویی ستارخان، می‌توانید فرش‌های خود را پس از شستشو یا ترمیم، مثل روز اول تحویل بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز