خبرگزاری کار ایران

دستگاه دفع موش را از کجا بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۳۲

موش یک جونده بسیار باهوش است که امروزه مهمان ناخوانده ی بسیاری از ما است. اگر این جانور مکانی را برای زندگی انتخاب کند، به سختی میتوان آن را دفع کرد. شاید شما هم در مبارزه با موش از انواع طعمه ، سم، تله و چسب موش  استفاده کرده باشید. متاسفانه در بسیاری از موارد این تجهیزات ضد موش بی فایده است. بنابراین ناچاریم به سراغ راه های بهتری برویم. میتوان گفت دستگاه های التراسونیک دفع موش بهترین تجهیزات ضد موشی هستند که وجود دارند. به جرئت میتوان گفت که اگر این دستگاه دفع موش التراسونیک را از یک فروشنده معتبر بخرید در کوتاه ترین زمان، موش ها خود محل مد نظر را ترک میکنند.

خرید بهترین دستگاه دفع موش

متاسفانه امروزه تعداد زیادی دستگاه های التراسونیکی که عملا هیچگونه کارایی ندارند در بازار موجود هستند. همین باعث میشود که بسیاری از ما تصور کنیم همه این دستگاه ها کارایی ندارند. اگر این طور بود انبار های مواد غذایی بزرگ، کارخانه جاتی که فراورده های ذرت و گندم تولید می کنند و ... هرگز نمیتوانستند از شر این جانور خلاص شوند. تنها کافی است که دستگاه نویز موش را از یک فروشنده معتبر خریداری نمایید تا خود بتوانید کارایی شگفت انگیر این دستگاه ها را ببینید.

حال سوال این است که دستگاه های التراسونیک دفع موش را از کجا میتوان خرید که بازدهی مناسبی داشته باشد؟ حقیقت این است که بهداشتی ترین روش مبارزه با موش دستگاه های التراسونیک هستند. هنگام خرید دستگاه دفع موش باید دقت کنید آن را از یک فروشنده ی معتبر بخرید. همچنین اگر بتوانید دستگاه را از خود تولید کننده خریداری نمایید بسیار بهتر است. سعی کنید از سایتی خرید کنید که مشخصات کامل دستگاه شامل موارد زیر را به طور واضح و روشن به شما توضیح دهند.

  • چه تعداد بلندگو روی دستگاه وجود دارد؟
  • این بلندگو ها چه فرکانسی ساتع میکنند؟
  • فضای قابل پوشش به وسیله دستگاه چه قدر است؟
  • زاویه پوشش امواج چند درجه است؟
  • شدت امواجی که ساتع میکند چند دسی بل است؟
  • ابعاد و وزن و میزان مصرف برق آن چه قدر است؟
  • هر دستگاه برای چه مکان ها و چه مسافتی مناسب است؟

دستگاه دفع موش را از کجا بخریم؟

قیمت دستگاه دفع موش

دستگاه های التراسونیک مبارزه با موش رنج قیمتی مختلفی دارند. قیمت بالای بعضی از آن ها صرفا به دلیل کیفیت بالایشان نیست، بلکه بسیاری از دستگاه های التراسونیکی که با قیمت های چند میلیونی به فروش میرسند، کارایی لازم را ندارند. همچنین دستگاه های خارجی بسیار ارزان تر هم در بازار موجودند که حتی نمیتوانند یک موش را هم از محل دور کنند. بنابراین قیمت فاکتور مناسبی برای مقایسه کیفیت نیست.

سایر تجهیزات ضد موش را از کجا بخریم؟

دستگاه های التراسونیک دفع موش تنها برای مکان های سرپوشده مناسب هستند. بنابراین اگر برای مبارزه با موش ها در حیاط، باغ و ... نیاز دارید بهتر است از تجهیزات مبارزه با موش دیگری استفاده نمایید. تله موش های سطلی مکانیکی و برقی بهترین نوع تله موش های موجود میباشند که میتوانید از آن ها استفاده کنید.  همچنین طعمه ها و سم های مختلف از جمله طعمه آنتی کوآگولانت از دیگر تجهیزات مبارزه با موشی میباشند که میتوانید آن ها را درکنار دستگاه های التراسونیک خریداری نمایید

دستگاه دفع موش را از کجا بخریم؟

بهترین دستگاه التراسونیک با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

دستگاه دفع موش وینرز که در شرکت نوین ایده تولید میشود، بهترین دستگاه دفع موش موجود در ایران میباشد. شما با خرید این دستگاه از شرکت نوین ایده به طور مستقیم از تولید کننده خرید میکنید. بنابراین به دلیل وجود نداشتن واسطه ها قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر دستگاه های التراسونیک ضد موش دارد. این دستگاه تنها دستگاه 4 بلندگوی فرکانس متغییر است که حتی به خارج از ایران هم صادر شده است. همچنین این دستگاه هم اکنون در مکان های نام آشنایی همچون انبارهای زرماکارون، تک ماکارون، کاله، فروشگاه های بزرگی همچون هایپر استار و هایپرمی، سازمان اوقاف و صدا و سیمای تهران نصب است. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز